Τη βούληση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης να προχωρήσει η μεταφορά της Εθνικής Συλλογής Εσπεριδοειδών στο Κονιάρειο Ινστιτούτο, με στόχο την ουσιαστική ενίσχυση του επιστημονικού και αναπτυξιακού του ρόλου, παράλληλα με τη λειτουργία ερευνητικού εργαστηρίου, εξέφρασε ο υφυπουργός Γιάννης Ανδριανός.