BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ο πρώτος κινητήρας υδρογόνου της Deutz για μηχανήματα στην παραγωγή από το 2024

Με τον κινητήρα υδρογόνου, η εταιρεία διευρύνει τη γκάμα κινητήρων μειωμένων και χωρίς εκπομπές ρύπων, αφού ο νέος TCG 7.8 H2 πληροί την οριακή τιμή CO2 για «μηδενικές εκπομπές» που καθορίζεται από την Ευρωπαική Ένωση.

TK_KEYOU_bauma-2

Βασίλης Σοφός

235
0

Στην γεωργική αγορά και όχι μόνο, χωρίς ρύπους, με ακόμη έναν κινητήτα εισέρχεται η Deutz, η οποία κινείται τώρα προς τους κινητήρες υδρογόνου. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το 2024 μπαίνει σε σειρά παραγωγής το νέο εξακύλινδρο υδρογονονοκίνητο σύνολο TCG 7.8 H2, που προσφέρει μηδενικές εκπομπές, έτσι όπως αυτές καθορίζονται από την Ε.Ε., και ιπποδύναμη 168 ίππων με τη χωρητικότητα στα 7,8 λίτρα.



«Η Deutz είναι πρωτοπόρος για την κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα στον τομέα των εκτός δρόμου οχημάτων. Κατασκευάζουμε ήδη πολύ αποδοτικούς και καθαρούς κινητήρες σήμερα. Τώρα κάνουμε το επόμενο βήμα, με τον κινητήρα υδρογόνου να είναι έτοιμος για την αγορά. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για εμάς ως εταιρεία για να συμβάλουμε στην επίτευξη των κλιματικών στόχων του Παρισιού», λέει ο Δρ Frank Hiller, Διευθύνων Σύμβουλος της Deutz AG. Όπως αναφέρθηκε, η Deutz προγραμματίζει την ευρεία παραγωγή του κινητήρα για το 2024.



Η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία τις αρχικές δοκιμές, με τον Δρ Markus Müller, από τη Deutz AG να εξηγεί: «Ο εξακύλινδρος TCG 7.8 H2 βασίζεται σε μια υπάρχουσα ιδέα κινητήρα. Όχι μόνο λειτουργεί με ουδέτερο CO2 αλλά είναι επίσης πολύ αθόρυβος και αποδίδει ήδη ισχύ 200 kW. Ο κινητήρας είναι βασικά κατάλληλος για όλες τις τρέχουσες εφαρμογές της Deutz, αλλά λόγω της διαθέσιμης υποδομής θα πρέπει πρώτα να χρησιμοποιηθεί στους χώρους στατικών συστημάτων και γεννητριών καθώς και στις σιδηροδρομικές μεταφορές».

Πρώτο πιλοτικό έργο με πελάτες στο σχεδιασμό

Ένα σταθερό σύστημα παραγωγής ενέργειας με έναν περιφερειακό εταίρο σχεδιάζεται ως η πρώτη πιλοτική εφαρμογή του κινητήρα υδρογόνου. Αυτό θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2022 για να αποδείξει την πρακτικότητα του κινητήρα, αναφέρει καταληκτικά η εταιρεία.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Deutz
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία