BACK TO
TOP
Τεχνολογία

SRX Hybrid: Το πρωτότυπο υβριδικό τρακτέρ της Antonio Carraro παρουσιάστηκε στην ΕΙΜΑ 2021

Η ιταλική φίρμα προχωρά την καινοτομία της στο επόμενο βήμα, αποκαλύπτοντας το πρώτο συμπαγές τρακτέρ CONCEPT με υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, στην EIMA 2021.

SRX_Hybrid_02

Βασίλης Σοφός

441
0

Η ανάπτυξη ενός νέου υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης για συμπαγή τρακτέρ από την Antonio Carraro είναι απολύτως σύμφωνη με τα τρέχοντα πρότζεκτ εξοικονόμησης ενέργειας στον τομέα NRMM «Μη Οδικά Κινητά Μηχανήματα».

Αυτό είναι ένα πρότζεκτ που θέτει τον στρατηγικό στόχο της μείωσης των επιβλαβών εκπομπών όπως ορίζεται από τις προσκλήσεις υποβολής προτάσεων που εκδόθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η επιλογή υβριδικών ή αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης αποτελεί παράδειγμα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά τα περιβαλλοντικά οφέλη που μπορούν να επιτευχθούν με τη μείωση των εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων, ιδίως του CO2. Και δεν είναι μόνο αυτό: τα οχήματα με ηλεκτρικά υποσυστήματα μπορούν να προσφέρουν βελτιωμένη συνολική απόδοση χάρη στον πολύ ακριβή έλεγχο κατανομής ισχύος, οδηγώντας σε γενική αύξηση της παραγωγικότητας του μηχανήματος σε σύγκριση με ισοδύναμα μοντέλα με παραδοσιακά συστήματα κίνησης.



Για τους μηχανικούς του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης της Antonio Carraro που εργάστηκαν σε συνεργασία με την Ecothea (νεοφυής επιχείρηση του Πολυτεχνείου του Τορίνο, ειδικευμένη στο σχεδιασμό και την κατασκευή πρωτοτύπων ηλεκτρικών οχημάτων για εφαρμογές σε γεωργικά μηχανήματα), η πρόκληση ήταν εξίσου φιλόδοξη, με τον στόχο κατασκευής ενός συμπαγούς τρακτέρ υβριδικής τεχνολογίας, βασισμένου στο πιο σύνθετο μοντέλο της γκάμας Antonio Carraro. Το αποτέλεσμα: Ένα ισοδιαμετρικό τρακτέρ με αντίστροφη κίνηση και αρθρωτό πλαίσιο, έχοντας κατά νου το τυπικό DNA των συμπαγών τρακτέρ που έχουν σχεδιαστεί για εξειδικευμένη γεωργία. Οχήματα που αναγκαστικά έπρεπε να είναι συμπαγή, ευκίνητα και άνετα.



Το SRX Hybrid είναι ένα εξοπλισμένο με όλες τις ανέσεις αλλά, κυρίως, φιλικό προς το περιβάλλον. Διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης 1861 κυβικών, υγρόψυκτο, σύστημα έγχυσης καυσίμου Common Rail Turbo Intercooler) σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 20 kW, για συνολική απόδοση102 ίππων. Η αρχιτεκτονική του υβριδικού συστήματος που προκύπτει από τη συνεργασία μεταξύ της Antonio Carraro SpA και της Ecothea, καθιστά κατά κύριο λόγο δυνατή την εκμετάλλευση της διαθέσιμης ισχύος ενός κινητήρα πετρελαίου σε συνδυασμό με ένα σύστημα ηλεκτρικής κίνησης, εξασφαλίζοντας συνεχή πρόσφυση κατά την εργασία με το PTO κατά τη μεταφορά και σε εργασίες διακίνησης υλικών (συνδυασμός του οχήματος με περονοφόρο, φορτωτή ή εξοπλισμό για έργα οδοποιίας).

Οικολογικός, αθόρυβος και αποδοτικός κινητήρας

Σε επόμενες εκδόσεις, ο κινητήρας θα μπορεί να λειτουργεί εκμεταλλευόμενος μόνο τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου. Έτσι, ο πετρελαιοκινητήρας παραμένει σβηστός και το τρακτέρ λειτουργεί πλήρως οικολογικά. Η αυτονομία στην πλήρη ηλεκτρική λειτουργία εξαρτάται προφανώς από τη χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία επαναφορτίζεται κάθε φορά με το σύστημα πέδησης - όπως τα σύγχρονα ηλεκτρικά Ι.Χ.- ή σε λειτουργία plug-in με επαναφόρτιση μέσω ηλεκτρικού σταθμού φόρτισης.



Λαμβάνοντας υπόψη έναν μέσο κύκλο εργασίας, η μείωση του CO2 μεταφράζεται σε εξοικονόμηση καυσίμου μεγαλύτερη από 25%. Δίπλα στο υβριδικό τρακτέρ που βρέθηκε στην έκθεση Eima 2021 της Μπολόνια ήταν και ο σταθμός φόρτισης της On Group, της ιταλικής νεοφυούς επιχείρησης, της οποίας η Antonio Carraro SpA έγινε ο κύριος επενδυτής τον Μάρτιο του 2021, και που κατασκευάζει και διανέμει σταθμούς φόρτισης με τεχνολογία Siemens για διάφορα ηλεκτρικά οχήματα και συσκευές.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία