BACK TO
TOP
Αγρόσχολος

Τι ωραία, τι καλά, σκίζει η βάρκα τα νερά

Αλήθεια Σταύρο πόσο είχε το πρόβειο γάλα στις μέρες μας;

48_47

39
0

Σε ένα χρόνο έχουµε ήδη αλλάξει το τοπίο στον πρωτογενή τοµέα µε τις παρεµβάσεις µας και θα καταβάλλουµε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανακουφίσουµε όλους τους κλάδους που επλήγησαν από τον κορωνοϊό». Τάδε έφη Μαυρουδής στο µηνιαίο Συµβούλιο Στρατηγικού Σχεδιασµού, στον απολογισµό του έργου του. Οι αλλαγές είναι τέτοιες που οι αγρότες αναρωτιούνται αν βρίσκονται εδώ ή στην Ολλανδία. Κατά τα λοιπά, το success story, για την καθοδόν πάταξη των ελληνοποιήσεων, η εκπαίδευση των αγροτών και η εφαρµοσµένη έρευνα (αµήν και πότε), οι στόχοι για τη νέα ΚΑΠ (ποιος;) και ο σχεδιασµός από το «χωράφι στο πιάτο», κι άντε άσπρο πάτο....


Υβρίδια

Άλµατα σε επίπεδο ποιότητας και µάρκετινγκ έχει κάνει τα τελευταία χρόνια το ελληνικό κρασί, εντός και εκτός συνόρων.

Όπως έίπε προσφάτως ο Στέλιος Μπουτάρης, µε αφορµή την εκλογή του για 3η φορά στην ηγεσία της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος, τα ελληνικά κρασιά έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ και τα ζητούν και σε εστιατόρια εκτός της ελληνικής οµογένειας.

«Ειδικά τα λευκά µπορούν να σταθούν σε κάθε τραπέζι, είτε είναι Ασύρτικο Σαντορίνης, είτε Μαλαγουζιά από τη Βόρεια Ελλάδα, είτε Μοσχοφίλερο από την Πελοπόννησο», είπε ο γνωστός οινοποιός και σηµείωσε πως «το καλό εστιατόριο είναι
η boutique µας, εκεί αναδεικνυόµαστε».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία