BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η εμπειρία Landini στους αμπελώνες όλου του κόσμου  

Σε τρεις ηπείρους ταξιδεύει η ειδική αποστολή της Landini για να παρουσιάσει τα νέα αμπελουργικά Rex

69443520_10156290460912105_2752528489990062080_o

Βασίλης Σοφός

46
1

Την ευκαιρία στους υποψήφιους αγοραστές να δοκιµάσουν απευθείας τα µικρά αµπελουργικά Rex στο «φυσικό» τους περιβάλλον δίνει η Landini µέσω των αντιπροσώπων της στις χώρες που επιλέγουν εδώ και χρόνια τα τρακτέρ της εταιρείας, ανάµεσα στις οποίες βρίσκεται και η ελληνική αγορά.

Το πρότζεκτ «REXperience» που προωθείται από την εταιρεία του οµίλου Argo Tractors, ταξιδεύει από τον περασµένο Ιούνιο στις χώρες-στόχους, δίνοντας µια εκ των έσω ευκαιρία σε πελάτες και επαγγελµατίες του χώρου να οδηγήσουν σε αµπελώνες και οπορώνες τα  εξειδικευµένα Landini Rex 4, αλλά και τα πρόσφατα µοντέλα της φίρµας.

Μεταξύ άλλων µοντέλων, τα προηγµένα Rex αποδεικνύουν εµπράκτως τις δυνατότητές τους σε γνωστές καλλιέργειες ανά τον κόσµο, σε διάσηµες τοποθεσίες, αµπελώνες, κάστρα και ιστορικά κτήµατα, µέρη στα οποία οι επισκέπτες φιλοξενούνται για να δουν απο κοντά την επίδειξη των τρακτέρ Rex. Έµφαση, όπως ήταν φυσικό, δόθηκε στην αγορά-στόχο της Γαλλίας και η στάση του πρότζεκτ REXperience στις 29 Οκτωβρίου συνέπεσε µε τα εγκαίνια των νέων κεντρικών εγκαταστάσεων στη χώρα για τα τρακτέρ McCormick και Landini, µπράντες του οµίλου Argo Tractors. Οι νέες εγκαταστάσεις του Οµίλου βρίσκονται κοντά στη Λυών και φιλοξενούν κέντρο εκπαίδευσης για αντιπροσώπους και πελάτες, γραφεία και εκθεσιακούς χώρους για τα προϊόντα των µηχανηµάτων McCormick και Landini.

Η εγκατάσταση βρίσκεται στη στρατηγική θέση Vaulx-Milieu δίπλα στον κοµβικό αυτοκινητόδροµο Α43 και διαθέτει παρόµοιο σχεδιασµό µε το κτίριο που άνοιξε τις πόρτες του πριν δύο χρόνια στην περιοχή Villamarciel της Ισπανίας.

Τα υβριδικά Landini REX 4

Η Landini εξόπλισε τα αµπελουργικά REX 4 µε ένα προηγµένο υβριδικό σύστηµα υποβοήθησης οδήγησης που βοηθάει τον χειριστή σε όλους τους ελιγµούς εντός του πεδίου αλλά και στο δρόµο, εκεί όπου η οδηγική άνεση αυξάνεται τόσο µε την προσαρµογή του συστήµατος διεύθυνσης -ανάλογα µε την ταχύτητα κίνησης- όσο και µε το σύστηµα αυτόµατης επιστροφής των τροχών στην κεντρική τους θέση. Τα Landini Rex 4 µπορούν επίσης να συνδεθούν δορυφορικά και να προσφέρουν καλύτερη καθοδήγηση, αποθηκεύοντας τη θέση που έχουν οι τροχοί ανά πεδίο εργασίας και µείωνοντας συνεπώς τις εξωτερικές καταπονήσεις στο σύστηµα διεύθυνσης.

Η συγκεκριµένη Σειρά διαθέτει εκδόσεις µε ιπποδυνάµεις από 70 έως 112 ίππους που προέρχονται από τους κινητήρες Deutz AG. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό που βρίσκεται στον στάνταρντ εξοπλισµό των µοντέλων είναι το σύστηµα Engine Memo Switch που αποθηκεύει τις στροφές του κινητήρα, όταν οι εργασίες απαιτούν πράγµατι µια συγκεκριµένη λειτουργία από τον κινητήρα.

Στο ρεκόρ Γκίνες το πιο γρήγορο τρακτέρ Fastrac

Στα βιβλία των ρεκόρ Γκίνες εισήλθε το Fastrac της JCB, αφού στέφθηκε το ταχύτερο τρακτέρ στον κόσμο πιάνοντας ταχύτητα 217.5 χλμ την ώρα. Το Fastrac - που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από μια ομάδα νέων μηχανικών στο Staffordshire - εξασφάλισε τον τίτλο στο Elvington Airfield του Γιορκ με τον μοτοσικλετιστή Guy Martin στο τιμόνι. Το κατόρθωμα επικυρώθηκε επισήμως από τα Ρεκόρ Γκίνες, με την εταιρεία να λαμβάνει ένα ειδικό πιστοποιητικό.

Η ιστορία αυτού του ρεκόρ, έγινε μάλιστα θέμα σε ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση της Μεγάλης Βρετανίας στις 17 Νοεμβρίου, με τίτλο «Το ταχύτερο τρακτέρ στον κόσμο». Το επίτευγμα έρχεται μετά το πρώτο ρεκόρ Γκίνες για το ταχύτερο τρακτέρ που έσπασε το Fastrac One τον Ιούνιο, φτάνοντας ταχύτητα 166,7 χλμ την ώρα με τον Guy Martin πάλι στο κάθισμα του οδηγού.

Στη συνέχεια, η JCB ξεκίνησε ένα φιλόδοξο σχέδιο για να σπάσει το δικό της ρεκόρ και ανέπτυξε το Fastrac Two - το οποίο ήταν 10% ελαφρύτερο και βελτιωμένο σε σχέση με τον μικρότερο αδελφό του. Το Fastrac Two λοιπόν ήταν και αυτό που έσπασε εκ νέου το ρεκόρ.

Οι τροποποιήσεις για το ρεκόρ

Η ομάδα μηχανικών της JCB για να ξεπεράσει τον εαυτό της, επανασχεδίασε μέρη της καμπίνας και στο σασί, ώστε το τρακτέρ να γίνει πιο αεροδυναμικό. Επιπλέον, χρειάστηκε και μία έξτρα δόση δύναμης, οπότε τροποποιήθηκε και ο εξακύλινδρος κινητήρας των 7,2 λίτρων JCB Dieselmax, ο οποίος κατασκευάστηκε στο Νταρμπισάιρ από την JCB Power Systems. Η συνεργασία με τον σπεσιαλίστα τον κινητήρων Ricardo έφερε ένα νέο, μεγαλύτερο τούρμπο, που συνοδεύτηκε από ψεκαστήρες νερού και αερόψυξη μέσω δεξαμενών πάγου, εξοπλισμός που μείωνε τη θερμοκρασία κατά 50 βαθμούς Κελσίου.

Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν και βελτιώσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων έτσι ώστε να δίνει ισχύ 1.016 ίππων στις 3.150 σ.α.λ, και πάνω από 2.500Nm ροπή.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 23 Νοεμβρίου μαζί με το περιοδικό Αγρόκτημα
Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

23-11-2019 17:40Kostas

Τα ladini rex 4 Αμπελουργικά Με καμπίνα 70 80. και90. Ίππους. Σε τη τιμές βγαίνουν?

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία