BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Με νέο κινητήρα Yanmar εξοπλισμένα και τα Antonio Carraro TR 5800 Infinity

Η στρατηγική της Antonio Carraro να ενσωματώνει τους πιο σύγχρονους κινητήρες Stage V από την Yanmar συνεχίζεται με τη σειρά TR 5800 Infinity, η οποία θα αποδίδει 51 ίππους.

SRX-5800_Serie-Tora_001

Βασίλης Σοφός

2146
0

Τον κινητήρα της Yanmar με κωδικό 4TNV86-CT F.5 και προδιαγραφές Stage V θα φέρουν στο εξής τα Antonio Carraro TR 5800 Infinity, που αποδίδουν 51 ίππους στις 2.600 σ.α.λ. μέσω της ιταλο-ιαπωνικής συνεργασίας. Προκειμένου να ανταποκριθεί αποφασιστικά στα νέα πρότυπα αντιρρυπαντικής Φάσης V (ολοένα και πιο αυστηρά ακόμη και για εξειδικευμένα τρακτέρ λίγων ίππων), η κατασκευάστρια ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με τη Yanmar.

Το πιο πρόσφατο μοντέλο που θα φέρει νέο κινητήρα είναι το ισοδιαμετρικό 5800 Infinity, το οποίο παρουσιάστηκε επίσης ανανεωμένο στη τελευταία έκθεση EIMA International 2022.

Ιταλο-ιαπωνική συνεργασία για τα ειδικά τρακτέρ

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής κινητήρων θα εξοπλίσει τα νέα τρακτέρ 5800 με τον κινητήρα Yanmar 4TNV86-CT F.5, ικανό να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 37,5 kW ή 51 ίππους που επιτυγχάνεται στις 2.600 σ.α.λ.

Αυτός ο νέος κινητήρας είναι εξοπλισμένος με φίλτρο σωματιδίων και σύστημα ψεκασμού Common Rail, βαλβίδα EGR με ψύξη για ανακυκλοφορία καυσαερίων και ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης για τον έλεγχο της διαδικασίας αναγέννησης του φίλτρου σωματιδίων χωρίς στάσεις.



Σύμφωνα με την Antonio Carraro, τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του κινητήρα της Yanmar συνεργάζονται ιδανικά με τα εξίσου νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα υδροστατικά κιβώτια ταχυτήτων (Paduan). Και φυσικά, η άμεση αλληλεπίδραση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων είναι απαραίτητη για την επίτευξη εξαιρετικής απόδοσης στην εργασία.

Συμπαγές και ευέλικτο τρακτέρ

Το TR 5800 Infinity είναι ένα ισοδιαμετρικό τρακρέρ με αναστρέψιμη κίνηση. Αντιπροσωπεύει μια νέα λύση για την ευκολία χρήσης στα στενά χωράφια. Το υδροστατικό κιβώτιο Infinity επιτρέπει εργασία και στα δύο μέτωπα με 2 ταχύτητες, ενώ το πεντάλ βοηθά στην πέδηση ακόμη και σε ανηφόρες, σταματώντας το όχημα όταν απελευθερώνεται, ακόμη και χωρίς τη χρήση φρένων.

Ο ηλεκτροϋδραυλικός μοχλός απλοποιεί τους ελιγμούς εμπρός/πίσω χωρίς τη χρήση συμπλέκτη: ολόκληρο το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Με αυτή τη νέα εφαρμογή, η συνεργασία μεταξύ της Antonio Carraro και της Yanmar εδραιώνεται περαιτέρω, προσφέροντας στους πελάτες μια καλή επιλογή για αυτό το φάσμα ισχύος, τόσο όσον αφορά τις επιδόσεις όσο και για το σεβασμό προς το περιβάλλον.

tratttoriweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία