BACK TO
TOP
Food insider

Οι 5 τάσεις που κατά την FrieslandCampina θα αποτελέσουν οδηγό για τη βιομηχανία τροφίμων το 2024

Ο γαλακτοκομικός συνεταριστικός κολοσσός FrieslandCampina, κυκλοφόρησε την τέταρτη ετήσια έκδοση της που περιγράφει λεπτομερώς πέντε βασικές τάσεις που θα αποτελέσουν οδηγό στην εξέλιξη της βιομηχανίας τροφίμων, ποτών και συμπληρωμάτων διατροφής το 2024

FrieslandssCampina

91
0

Το «Nutritional Trends 2024», προσφέρει πληροφορίες για την πιο πρόσφατη έρευνα των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς με σκοπό να βοηθήσει τις εταιρείες να ξεκλειδώσουν νέους τομείς για καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων (NPD-New Development Products) σχετικά με τη διατροφή των ενηλίκων.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν άλλη μια ταραχώδης χρονιά στην παγκόσμια σκηνή και οι καταναλωτές αισθάνονται το βάρος. Ωστόσο, οι άνθρωποι αναλαμβάνουν θετική δράση, στρέφοντας την υγιεινή διατροφή ως μία πηγή άνεσης και ελέγχου, ανοίγοντας ένα πλήθος ευκαιριών για τις εταιρείες με σκοπό να εμπνεύσουν τους καταναλωτές να λαμβάνουν πιο υγιεινές αποφάσεις σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Οι πέντε βασικές τάσεις που διαμορφώνουν τις καταναλωτικές συνήθειες στον τομέα της εξειδικευμένης υγιεινής διατροφής ενηλίκων είναι:

1.Η διασφάλιση της μελλοντικής βιωσιμότητας. Το 2024, το διατροφικό τοπίο διαμορφώνεται από την αυξανόμενη ζήτηση για βιωσιμότητα – το 48% των καταναλωτών έχουν κάνει αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής τους τους τελευταίους 12 μήνες έτσι ώστε να συμπεριφέρονται με πιο βιώσιμο τρόπο, σύμφωνα με την έρευνα της FMCG Gurus. Ωστόσο, υπάρχει σκεπτικισμός - το 47% των καταναλωτών αμφιβάλλει για τους περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς των εμπορικών σημάτων και το 49% φοβάται την δήθεν προστασία του περιβάλλοντος, σημειώνει η Euromonitor. Με τόσες πολλές αποχρώσεις και πιθανές παγίδες, οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να διασφαλίσουν ότι οι ισχυρισμοί βιωσιμότητας, υποστηρίζονται από ισχυρά, απτά δεδομένα και εξασφαλίζουν μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.

  1. Διατροφή για όλους. Οι διατροφικές μας ανάγκες διαμορφώνονται από την ηλικία, το φύλο, τη γενετική, τον τρόπο ζωής και πολλά άλλα. Το 2024, οι καταναλωτές θα κατανοούν όλο και περισσότερο τις μοναδικές διατροφικές τους ανάγκες και θα αναζητούν εξατομικευμένες λύσεις για να τις καλύψουν. Με το 25% των παγκόσμιων καταναλωτών να λέει ότι υπάρχει έλλειψη διαθέσιμων προϊόντων που να ανταποκρίνονται στις διατροφικές τους απαιτήσεις, σύμφωνα με τους Gurus της FMCG, υπάρχει τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες να αναπτύξουν προσαρμοσμένες διατροφικές εφαρμογές που καλύπτουν τις συγκεκριμένες και επί του παρόντος ανεκπλήρωτες ανάγκες των καταναλωτών.
  2. Οι εναλλακτικές πρωτεΐνες γίνονται παγκόσμιες. Τα φυτικά προϊόντα δεν είναι κάτι καινούριο για την αγορά πλέον. Το 2024, όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές λύσεις κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων ως μέρος της ολοένα και πιο ευέλικτης δίαιτας τους, σημειώνει η FMCG. Είναι μια πολλά υποσχόμενη οδός για καινοτομία, αλλά τα φυτικά προϊόντα πρέπει να είναι εξίσου καλά με τα γαλακτοκομικά, τόσο σε γεύση όσο και σε θρεπτική αξία. Οι εναλλακτικές πρωτεΐνες, όπως αυτές που δημιουργούνται μέσω ζύμωσης ακριβείας, έχουν την δυνατότητα να αναστατώσουν θετικά την αγορά, αλλά πρέπει πρώτα να γίνει δουλειά για να καταρριφθούν οι μύθοι και να ενημερωθούν οι καταναλωτές.
  3. Ένα βήμα παραπέρα από την συμβατική χρήση. Μέχρι στιγμής, οι δεσμοί μεταξύ σωματικής και ψυχικής υγείας είναι αδιαμφισβήτητοι στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών. Όχι μόνο το 41% ορίζει την καλή ψυχική ευεξία ως το να νιώθεις δραστήριος και ενεργητικός, λένε οι αναλυτές της Mintel, ένα τεράστιο 80% των καταναλωτών λέει ότι ασκείται για να στηρίξει την ψυχική του υγεία. Οι σημερινοί καταναλωτές αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο πώς το έντερο επηρεάζει κάτι περισσότερο από την πέψη, είναι μια πρωταρχική περιοχή για τη βελτίωση της υγείας του ανοσοποιητικού, του εγκεφάλου και των μυών. Οι εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από αυτό ακολουθώντας μια ολιστική, πλήρη προσέγγιση του μυαλού και του σώματος για να βρουν λύσεις για την υγεία του εντέρου.
  4. Γήρανση και καλή ανάρρωση. Το 2024, οι άνθρωποι ακολουθούν μια πιο προληπτική προσέγγιση για την υγεία τους και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους ανθρώπους, οι οποίοι όλο ένα και περισσότερο προσπαθούν να γεράσουν με τον πιο υγιή τρόπο για να συνεχίσουν να κάνουν αυτά που αγαπούν για περισσότερο. Οι ηλικιωμένοι καταναλωτές εστιάζουν στο πώς η διατροφή τους μπορεί να τους προσφέρει την υποστήριξη που χρειάζονται για να ζήσουν πιο υγιεινά και να είναι περισσότερο δραστήριοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αλλά η διατροφή δεν είναι πάντα προληπτική και μερικές φορές χρειαζόμαστε θρεπτικά συστατικά υψηλής ποιότητας, όπως πρωτεΐνες, για να υποστηρίξουμε τη συντήρηση των μυών και να μας βοηθήσουν να αναρρώσουμε από την ασθένεια. Οι πρόσφατες καινοτομίες στην ιατρική διατροφή αξιοποιούν συστατικά που ενισχύουν τους μυς που συνδέονται συνήθως με τον αθλητισμό και την συνεχή υγιεινή διατροφή, για να υποστηρίξουν όσους τη χρειάζονται περισσότερο.

«Ο κόσμος μας είναι αβέβαιος αυτή τη στιγμή, αλλά μέσα στη σύγχυση, οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο να διαχειριστούν κάτι που μπορούν να ελέγξουν: τη διατροφή τους», λέει η Vicky Davies, παγκόσμια διευθύντρια μάρκετινγκ, για την απόδοση, την ενεργητική και ιατρική διατροφή. «Οι άνθρωποι αναλαμβάνουν θετική δράση σε ό,τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς, είτε πρόκειται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των διατροφικών τους επιλογών υγιεινό και μη, για έναν καλύτερο ύπνο τη νύχτα ή για μία νέα καλύτερη  απόδοση στο γυμναστήριο. Υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες να παρέχουμε στους καταναλωτές τη διατροφή που χρειάζονται για να ζήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα», σημειώνει.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία