Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ με κινητήρες των 120 ίππων

Επτά τρακτέρ δοκιµάστηκαν στη νευραλγική κατηγορία των 120 ίππων από το φινλανδικό ινστιτούτο δοκιµών Eurofins Expert Services, σε συνολικά 15 επίπεδα χαρακτηριστικών όπως οικονοµία καυσίµου, ανυψωτική ικανότητα, εργονοµία χειρισµού και κίνηση στο δρόµο

photo1_3

179
0

Η ζήτηση για τρακτέρ των 120 ίππων υπάρχει και θα συνεχίσει να ζωηρή, αφού σχεδόν όλα µοιάζουν σηµαντικά ευέλικτα και ικανά να εργαστούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Για να δούµε σε ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν κάποιες φίρµες, τέσσερα διεθνή περιοδικά συγκέντρωσαν επτά διαφορετικές µάρκες και αξιολόγησαν την απόδοσή τους σε 15 διαφορετικές κατηγορίες, όπως περιγράφεται στο γράφηµα.

Value for money

Η κατάταξη από µόνη της δεν λέει τίποτα, αν δεν ληφθούν υπόψη οι τιµές. Αυτό που λέµε «value for money». ∆ηλαδή κάποιο τρακτέρ µπορεί να είναι χαµηλά ή υψηλά στη βαθµολογία και από την τιµή πώλησής του να εξαρτάται η τελική απόφαση για την αγορά, καθώς κάποιος αγοραστής µπορεί να πιστεύει ότι το µηχάνηµα αυτό για αυτή την τιµή είναι «ό,τι πρέπει». Πέρα από κάθε αµφιβολία, και τα επτά τρακτέρ αξίζουν να βρίσκονται στη λίστα µε τα υποψήφια προς αγορά.

Πόση δύναµη πάει στο τροχό;

Η απόδοση των τρακτέρ αξιολογήθηκε σε σχέση µε το πόση από την υποσχεθείσα ισχύ του κινητήρα στο προσπέκτους έφτανε στο pto και στους τροχούς. Χρησιµοποιώντας τα γνωστά πρότυπα DLG, οι κινητήρες των Valtra G115 και New Holland T5.120 DC υπερείχαν, µε το 95% και το 93% της υποσχεθείσας ισχύος να φτάνει στο pto.

Εν τω µεταξύ, το Zetor Forterra απέδωσε το 79% αυτής. Τα αποτελέσµατα από την ισχύ της ράβδου έλξης είναι παρόµοια. Το Valtra βρίσκεται µπροστά αποδίδοντας σε ποσοστό το 82% του αριθµού που υπόσχεται η εταιρεία, ενώ το New Holland µε 77% είναι πίσω από τα Claas και McCormick (αµφότερα 78%). Το Zetor τοποθετείται στον πίνακα µε 67%, ενώ τα John Deere και Massey Ferguson καταλαµβάνουν τη µέση θέση µε 73% και 74% αντίστοιχα.

Μάχη για το οικονοµικότερο

Οι κινητήρες FPT τα πηγαίνουν καλά σε αυτό το µέρος της δοκιµής, µε τα T5.120 DC (229 γρ./kWh) και X6.420 (231 γρ./kWh) να αποδεικνύονται τα πιο οικονοµικά κατά τη διάρκεια της δοκιµής pto. Το γεγονός ότι ο κινητήρας FPT στο Arion κατανάλωσε 244 γρ./kWh αποδίδεται πιθανότητα στο ότι είναι σχετικά φρέσκος και εξακολουθεί να είναι «άστρωτος». Με 236 γρ./kWh, το Zetor είναι καλύτερο στην κατανάλωση.

Στην κατανάλωση για αυτό το σηµείο δοκιµής το John Deere καταγράφει αποδόσεις 254 γρ./kWh µε τον κινητήρα της AGCO Power. Τα διαφορετικά αποτελέσµατα των 255 γρ./kWh για το Valtra και 277 γρ./kWh για το Massey Ferguson είναι δύσκολο να εξηγηθούν, καθώς και τα δύο τρακτέρ µοιράζονται την ίδια µετάδοση (όπως και η Claas για αυτό το θέµα). Σε αντίθεση µε τις συνήθεις δοκιµές τρακτέρ, το DEF/AdBlue δεν µετρήθηκε για αυτήν τη σύγκριση. Από τα επτά, τα T5.120 DC και G115 ήταν τα µόνα που ήταν συµβατά µε τα πρότυπα Stage V. Τα υπόλοιπα µοντέλα ήταν Stage IV.

Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 5 Ιουνίου

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία