BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη νέα γενιά ελαστικών SprayBib CFO για μειωμένη πίεση του εδάφους εισάγει η Michelin

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που προκαλείται από τους λεπτούς τροχούς που χρειάζονται στα ψεκαστικά του τραμ είναι η υπερβολική πίεση στο έδαφος. Τα σύγχρονα μηχανήματα μπορεί να μεταφέρουν 10 τόνους νερού και φέρουν 50 μέτρων βραχίονες, με την Michelin να εξελίσσει το ελαστικό SprayBib, κάνοντάς το να λειτουργεί με χαμηλότερες πιέσεις, προσφέροντας παράλληλα και άνεση στον χειριστή.

MICHELIN-SprayBib-CFO

Βασίλης Σοφός

164
0

Σχεδιασμένα για να λειτουργούν με έως και 0,7 bar χαμηλότερες πιέσεις πεδίου από την προηγούμενη σειρά SprayBib, τα ισχυρά οφέλη των νέων ελαστικών για αυτοκινούμενα ψεκαστικά SprayBib CFO της Michelin προσφέρουν αυξημένη άνεση χειριστή, μειωμένη συμπίεση του εδάφους και έως και 20% αύξηση της πρόσφυσης, λέει η κατασκευάστρια.

Συνδυάζοντας τα πρότυπα VF (πολύ υψηλή κάμψη) και CFO (κυκλική λειτουργία πεδίου), ο σχεδιασμός του ενισχυμένου περιβλήματος επιτρέπει τη μείωση των πιέσεων στα 0,7 bar για κυκλική χρήση. Αυτό μπορεί να μειωθεί έως και 0,8 bar για μικρότερα ψεκαστικά, ενώ η πρώτη γενιά SprayBib είχε ξεκινήσει με τουλάχιστον 1,8 bar. Άλλα θετικά σημεία της νέας σειράς περιλαμβάνουν την αύξηση έως και 14% της ικανότητας φόρτωσης με ταχύτητες έως και 30 χ.α.ω. Ο ενισχυμένος σχεδιασμός του περιβλήματος επιτρέπει φορτία στον άξονα έως και 1,3 τόνους και αυξημένη ταχύτητα έως και 70 χ.α.ω., σε ορισμένα από τα μοντέλα.



Το VF420/90 R34 είναι ένα νέο μέγεθος που προστίθεται στο χαρτοφυλάκιο. Η εταιρεία λέει ότι το υπάρχον VF420/85 R34 που κανονικά τοποθετείται σε μικρά αυτοκινούμενα ψεκαστικά φτάνει πολύ γρήγορα τα όρια της ικανότητας φορτίου. Έτσι, το νέο VF420/90 R34 θα επιτρέψει στους χρήστες να αυξήσουν την ικανότητα φόρτωσης ή να μειώσουν την πίεση για την προστασία του εδάφους.

«Οι κατασκευαστές αυτοκινούμενων ψεκαστικών αναπτύσσουν μοντέλα με ολοένα και μεγαλύτερους όγκους δεξαμενής -έως 10.000 λίτρα- και πλάτη μπούμας που μπορεί να ξεπεράσουν τα 50 μέτρα», σχολιάζει ο Gordon Brookes, διευθυντής υποστήριξης μηχανικών ζητημάτων της Michelin. «Ως αποτέλεσμα, τα φορτία που μεταφέρονται από τα ελαστικά γίνονται ολοένα και μεγαλύτερα και οι απαιτήσεις για το ελαστικό είναι πολύ υψηλές λόγω της αυξημένης απαίτησης εργασίας». Για το τέλος, να σημειωθεί ότι η νέα σειρά θα είναι διαθέσιμη σε 12 μεγέθη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία