Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Οικονομικότερα μέσω νέου συστήματος διαχείρισης κινητήρα τα Dorado Natural

Συμμορφώνοντας τα τρακτέρ Dorado Natural με τους νέους κανονισμούς Stage V, η Same κάνει παράλληλα και μικρές αλλαγές ανανέωσης, μία από τις οποίες είναι η νέα μονάδας διαχείρισης, που εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές στα μοντέλα.

timthumb__1__4

Βασίλης Σοφός

95
0

Η ομόσταβλη της Deutz-Fahr, Same, ανανεώσε το Dorado Natural, κάνοντάς το περισσότερο αποδοτικό αλλά και οικονομικότερο. Στόχος της εταιρείας να προσφέρει ένα τρακτέρ ευέλικτο και ισχυρό στο χωράφι καθώς και σε ειδικές καλλιέργειες, θερμοκήπια και στάβλους.

Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα τρακτέρ με ισχύ από 66 έως 102 ίππους. Κινητήρας Farmotion με ισορροπημένη καμπύλη ροπής Ο όμιλος SDF αναπτύσσει και παράγει τους κινητήρες Farmotion στις μονάδες παραγωγής της. Το μοντέλο κινητήρα Farmotion 35 είναι αυτό που χρησιμοποιείται στο Same Dorado Natural και πρόκειται για μια τρικύλινδρη μονάδα με συμπαγή σχεδιασμό. Σύμφωνα με την Same, αυτοί οι κινητήρες συνδυάζουν αξιοπιστία και απόδοση με ελάχιστη ανάγκη συντήρησης.



Ο ανεμιστήρας, η υπερτροφοδότηση με intercooler και wastegate, καθώς και ο ψεκασμός καυσίμου common rail με μπεκ 7 οπών συνεργάζονται με τους νέους βελτιστοποιημένους χάρτες διαχείρισης κινητήρα, επιτρέποντας μια πρακτικά επίπεδη καμπύλη ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών κινητήρα. Μια υψηλή ροπή είναι ήδη διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές, ενώ οι μέγιστες στροφές είναι μόνο 2200. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών Stage V, η Same βασίζεται σε διάφορους συνδυασμούς τεχνολογίας για το Dorado Natural, ανάλογα με το μοντέλο. Συγκεκριμένα, τα Dorado 70 και Dorado 80 διαθέτουν DOC και φίλτρο σωματιδίων (DPF), ενώ τα Dorado 90 και Dorado 100 φέρουν καταλυτικό μετατροπέα DOC, DPF αλλά και SCR.

Ο καθαριστής αέρα δύο σταδίων PowerCore, που βρίσκεται κάτω από το καπό, διατίθεται επίσης με προαιρετικό σύστημα εξαγωγής της σκόνης, με δύο εργονομικά προστατευτικά για τη διευκόλυνση της τακτικής συντήρησης της μονάδας ψύξης.

Μετάδοση με δυνατότητα ταχύτητας ταξιδιού 245 μ./ώρα για ειδικές καλλιέργειες

Η βασική διαμόρφωση της μετάδοσης είναι ένα κιβώτιο 5 σχέσεων με 3 σειρές και μια ταχύτητα όπισθεν (σύνολο 15+15 σχέσεων). Σημαντικό για χρήση σε ειδικές καλλιέργειες είναι το ότι αυτή η έκδοση επιτρέπει ταχύτητα οδήγησης μόνο 298 μέτρα/ώρα στις μέγιστες στροφές κινητήρα στη χαμηλότερη διαθέσιμη σχέση. Από την άλλη, η τελική ταχύτητα των 40 χ.α.ω. στο δρόμο είναι δυνατή μόλις στις 1.800 σ.α.λ.

Με μια προαιρετική ομάδα μείωσης, ο αριθμός των διαθέσιμων ταχυτήτων προς τα εμπρός μπορεί να διπλασιαστεί. Στη συνέχεια, το τρακτέρ φτάνει σε ταχύτητα μόλις 245 μ./ώρα στις μέγιστες στροφές του κινητήρα. Η ηλεκτροϋδραυλική διαχείριση της τετρακίνησης και τα μπλοκέ διαφορικού στον μπροστινό και τον πίσω άξονα διατίθενται στάνταρντ στο Same Dorado Natural. Ο μπροστινός άξονας, που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τη μητρική εταιρεία SDF, προσφέρει μέγιστη ικανότητα φορτίου 2.300 κιλών και γωνία διεύθυνσης έως και 55°. Τα δισκόφρενα στους μπροστινούς τροχούς έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την οδική ασφάλεια.

Πίσω υδραυλικό σύστημα με ικανότητα ανύψωσης 3,5 τόνους

Το Dorado Natural προσφέρει δύο ταχύτητες PTO εκ του εργοστασίου: 540 και 540 ECO. Κατόπιν αιτήματος, μπορεί επίσης να τοποθετηθεί ένας άξονας PTO με 1000 σ.α.λ. και ένας άξονας PTO ταχύτητας εδάφους. Μια αντλία απόδοσης 56 λ./λ. είναι το πρότυπο για το υδραυλικό σύστημα, ενώ μια αντλία 20 λίτρων τροφοδοτεί το τιμόνι παράλληλα.



Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η πίσω ζεύξη έχει μέγιστη ικανότητα 2.500 κιλών, η οποία μπορεί προαιρετικά να αυξηθεί στα 3.500 κιλά. Ο πίσω κοτσαδόρος διαθέτει επίσης το σύστημα EasyLift, το οποίο επιτρέπει στον χειριστή να ανυψώνει και να κατεβάζει τα εξαρτήματα με ένα μόνο κουμπί στην κονσόλα. Εάν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθεί το Dorado Natural με μπροστινό φορτωτή, μπορεί να εγκατασταθεί ένα ελαφρύ κιτ από το εργοστάσιο για μεταγενέστερη εγκατάσταση φορτωτή.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Same
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία