BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Unimog στη γεωργία ακριβείας εξοπλισμένο για 1η φορά με Topcon RTK GNSS

Το παντός εδάφους και θρυλικό Unimog της Mercedes, στη τελευταία του γενιά, ανταποκρίνεται σε ένα μεγάλο εύρος εργασιών, αλλά για πρώτη φορά εξοπλίζεται με το σύστημα Comfort Steering στο τιμόνι, αγροτικά ελαστικά και γεωργικά παρελκόμενα για μια σειρά εργασιών στο πεδίο.

Unimog-U430-Home-Farm-Charlton-Estates-29

Βασίλης Σοφός

2488
0

Το Mercedes-Benz Unimog με το ετελείωτο ρεπερτόριο εργασιώνκαι συγκεκριμένα το 4×4 της Home Farm (Charlton) Estates διαθέτει ένα εξαιρετικά σημαντικό ταλέντο που πρώτη φορά συναντάται. Ο φορέας εργαλείων UGE U430 είναι ένα από τα πρώτα Unimog του Ηνωμένου Βασιλείου που εφοδιάζεται με την επιλογή Comfort Steering του κατασκευαστή.



Αυτό το εργονομικά αποδοτικό ηλεκτροκινητικό σύστημα υποβοήθησης μειώνει τη δύναμη του τιμονιού που απαιτείται στο τιμόνι. Είναι σε θέση να προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα και τις συνθήκες οδήγησης, δημιουργώντας μια ευκολότερη και πιο άνετη οδήγηση, ακόμη και με βαριά εμπρός τοποθετημένα εργαλεία και ογκώδη γεωργικά ελαστικά.



Η αρχιτεκτονική του συστήματος Comfort Steering σημαίνει επίσης ότι, για πρώτη φορά, το Unimog μπορεί να φέρει το αυτόματο σύστημα διεύθυνσης RTK GNSS (Real-Time Kinematic Global Navigation Satellite System). Αυτό επιτρέπει την ακριβή τοποθέτηση και τον έλεγχο των οχημάτων που αναλαμβάνουν εργασίες όπως καλλιέργεια, σπορά και συγκομιδή. Ο Ralph Castle είναι ιδιοκτήτης της Home Farm (Charlton) Estates, η οποία καλλιεργεί συνδυασμένες καλλιέργειες - κυρίως σιτάρι, κριθάρι και ελαιοκράμβη σε 175 εκτάρια γης. Η φάρμα είναι στην οικογένειά του για πέντε γενιές.



Ο κ. Castle αντάλλαξε το πρώτο του Unimog, το οποίο διαχειριζόταν από το 2017, όταν αγόρασε τη νέα έκδοση U430.«Πριν κάνω την παραγγελία μου δοκίμασα εκδόσεις με και χωρίς Comfort Steering» είπε. Όλα τα Unimog έχουν σασί 4×4 με μονούς πίσω τροχούς, ενώ τα μεικτά βάρη κυμαίνονται από 7,5 έως 16,5 τόνους.



Το U430 των 12,7 τόνων του Castle τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα 7,7 λίτρων που αποδίδει 299 ίππους. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το καινοτόμο σύστημα Central Tire Inflation, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ρίχνει τις πιέσεις από την καμπίνα όταν το όχημα είναι εκτός δρόμου.



Εκτός από την αύξηση της πρόσφυσης, αυτό αποφέρει επίσης περιβαλλοντικό όφελος ελαχιστοποιώντας τη ζημιά στο έδαφος. Στη συνέχεια, τα ελαστικά μπορούν να ξαναφουσκώσουν όταν επιστρέφουν σε σκληρή επιφάνεια για μεγαλύτερη ασφάλεια και οικονομία καυσίμου σε κανονικές ταχύτητες δρόμου.

Η σειρά Unimog περιλαμβάνει μεικτά βάρη από 7,5 έως 16,5 τόνους και είναι κατασκευασμένη γύρω από δύο βασικές εκδόσεις: το UGE UGE U219-U535 και το UHE extreme off-roader U4023-U5023 με πολλούς διαφορετικούς τύπους αμαξώματος.

farmmachinery

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία