BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Συμπαγή, εύχρηστα και προσιτά στα κόστη τα νέα Same Frutteto 80/S/V Classic

Με τα νέα μοντέλα Frutteto 80 /S/V Classic η SAME ολοκληρώνει την προσφορά της σε οπωροκηπευτικά και εξειδικευμένα μηχανήματα και προσθέτει, εκτός από τη σειρά Frutteto /S/V CVT με stepless κιβώτιο ταχυτήτων (από 91-126 ίππων) και τη σειρά Frutteto /S/V Powershift (από 91-116 ίππων), μια νέα σειρά προϊόντων, η οποία καλύπτει το υποψήφιο αγοραστικό κοινό, σε όλο τον κόσμο, με βασικές ανάγκες ισχύος.

4wd-tractors-frutteto-v-80-ls-same_4_

1828
3

Τα νέα τρακτέρ Frutteto 80 Classic έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να προσφέρουν στους πελάτες της SAME ένα εξειδικευμένο μηχάνημα με χαμηλό κόστος αγοράς και λειτουργίας παρέχοντας παράλληλα εξαιρετική τεχνολογία σε απλούς, πρακτικούς και άκρως λειτουργικούς γεωργικούς ελκυστήρες.

Συμπαγή και εύχρηστα, τα τρακτέρ της οικογένειας Frutteto 80 Classic έχουν πλάτος που κυμαίνεται από 1.166 έως 1.628 χλστ., ενώ διατίθενται και σε έκδοση πλατφόρμας με αναδιπλούμενο ROPS. Διαθέτουν τώρα προηγμένες τεχνολογίες, όπως η υδραυλική ρεβέρσα, το κιβώτιο Powershift τριών ταχυτήτων και, πάνω απ' όλα, τον καινοτόμο μπροστιν άξονα ActiveDrive, ο οποίος διαθέτει ανεξάρτητους βραχίονες και προσαρμοζόμενη υδροπνευματική ανάρτηση, που βελτιστοποιεί την απόδοσή της ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία διεύθυνσης, εξασφαλίζοντας σημαντικά αυξημένα επίπεδα ασφαλείας τόσο στο χωράφι όσο και στο δρόμο. Χάρη στις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις του, ο κινητήρας FARMotion 35 προσφέρει στο SAME Frutteto 80 Classic εξαιρετική ευελιξία.



Επιπλέον, με τις εξαιρετικές επιδόσεις του, όπως η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής που δεν ξεπερνά τις μόλις 2.200 στροφές ανά λεπτό, η εφεδρική ροπή που φτάνει στο 28%, η μέγιστη ροπή που ορίζεται στα 341 Nm στις 1.500 στροφές ανά λεπτό, αλλά και η άμεση διαθεσιμότητα του 88% της τελευταίας (300 Nm) στις μόλις 1.100 στροφές ανά λεπτό, σημαίνει ότι οι εργασίες μπορούν να εκτελούνται με τον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες περιστροφής προκειμένου να ελαχιστοποιείται η φθορά και η κατανάλωση diesel. Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας Frutteto, τα τρακτέρ Frutteto 80 Classic πληρούν τα πρότυπα Stage V χωρίς τη χρήση AdBlue ή πρόσθετων εγχύσεων diesel για τον περιοδικό καθαρισμό του φίλτρου σωματιδίων DPF.

Οι απαιτήσεις συντήρησης του FARMotion 35 μειώνονται επίσης στο ελάχιστο, με την προγραμματισμένη συντήρηση να εντυπωσιάζει επεκτεινόμενη στις 600 ώρες. Για τα τρακτέρ Frutteto 80 Classic, η SAME χρησιμοποιεί αποκλειστικά κιβώτια ταχυτήτων ειδικά σχεδιασμένα για τη συγκεκριμένη κατηγορία μηχανημάτων. Ένα πλήρως συγχρονισμένο κιβώτιο 5 σχέσεων, 3 σειρών με μηχανική ρεβέρσα (που συμπληρώνεται από ένα splitter το οποίο διπλασιάζει τις εμπρόσθιες σχέσεις) είναι στάνταρ, προσφέροντας στον χειριστή 30+15 σχέσεις.

Αντί του splitter, ο χειριστής μπορεί να επιλέξει μια μονάδα με 3 ταχύτητες, που μπορούν να ενεργοποιηθούν υπό φορτίο, και το ηλεκτροϋδραυλικό PowerShuttle. Αυτό μπορεί να ρυθμιστεί σε 5 διαφορετικά επίπεδα απόκρισης και περιλαμβάνει επίσης τη βολική λειτουργία Stop&Go (για την στάση και την επανεκκίνηση του τρακτέρ χωρίς να χρησιμοποιήσετε το πεντάλ του συμπλέκτη) και τη λειτουργία ComfortClutch που επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητες, πατώντας ένα εύχρηστο κουμπί στο μοχλό ταχυτήτων. Όλα τα μοντέλα δύνανται να αναπτύξουν ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, ενώ τα Frutteto 80 Classic και Frutteto 80 S Classic μπορούν να κινηθούν με μέγιστη ταχύτητα, με μειωμένες στροφές.

Στο άλλο άκρο του φάσματος, με την κοντύτερη σχέση μετάδοσης, τα μεγαλύτερα ελαστικά και τον κινητήρα στο μέγιστο, η ταχύτητα μπορεί να διατηρηθεί μεταξύ 205 και 246 m/h (ανάλογα με την έκδοση). Το PTO διαθέτει στάνταρ ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη υγρού τύπου με προοδευτική εμπλοκή και προγράμματα λειτουργίας στις 540 στροφές ανά λεπτό + 540ECO, που επιλέγονται από το κάθισμα του οδηγού, μέσω ενός εργονομικού χειριστηρίου. Για τους άξονες εξόδου PTO, οι επιλογές περιλαμβάνουν κλασικούς σταθερούς ή εναλλάξιμους οδοντωτούς άξονες. Προαιρετικά, μπορεί να προστεθεί ένας δυναμοδότης (PTO) 1.000 στροφών ανά λεπτό, ή ένα PTO συγχρονισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και ένα μπροστινό PTO 1.000 στροφών ανά λεπτό, με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη με προοδευτική εμπλοκή.



Το νέο Frutteto 80 Classic επωφελείται από ισχυρά αρθρωτά υδραυλικά συστήματα που διαχειρίζονται ικανά ανυψωτικά, διαθέσιμα και με ηλεκτρονικό έλεγχο. Ακόμη και η βασική διαμόρφωση του SAME Frutteto 80 Classic διαθέτει ισχυρό υδραυλικό σύστημα με ξεχωριστό κύκλωμα διεύθυνσης. Η μία αντλία προορίζεται αποκλειστικά για το σύστημα διεύθυνσης και τις βοηθητικές λειτουργίες, ενώ εκείνη που προορίζεται για τον ηλεκτρικό ανελκυστήρα και τους υδραυλικούς διανομείς έχει στάνταρ παροχή 54 λ./λ., που μπορεί να αυξηθεί στα 64 λ./λ. με ένα προαιρετικό σύστημα διπλής αντλίας. Τρεις υδραυλικοί διανομείς διπλής ενέργειας τοποθετούνται στάνταρ στο πίσω μέρος με μια βαλβίδα για τη ρύθμιση της ροής και μια γραμμή ελεύθερης επιστροφής, ενώ μπορούν επίσης να διπλασιαστούν με έως και 4 συνδέσμους και μια γραμμή ελεύθερης επιστροφής σε μεσαία θέση. Η μέγιστη ανυψωτική ικανότητα του Frutteto 80 Classic F είναι 2.800 κιλά, ενώ για τις εκδόσεις S και V είναι 2.600 κιλά.

Οι υδραυλικοί σταθεροποιητές, καθώς και ένα επιβλητικό εμπρόσθιο ανυψωτικό 1.500 κιλών διατίθενται προαιρετικά. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στάνταρ μια βαλβίδα ρύθμισης της υδραυλικής ροής, η οποία ελέγχεται από τη θέση του οδηγού. Εκτός από τον κλασικό επικλινή εμπρός άξονα υψηλής χωρητικότητας, η νέα σειρά Frutteto 80 Classic διατίθεται επίσης προαιρετικά με τη μοναδική υδροπνευματική προσαρμοζόμενη εμπρός ανάρτηση ActiveDrive με ανεξάρτητους βραχίονες, προάγοντας την οδηγική άνεση και σταθερότητα σε ασύλληπτα υψηλά επίπεδα.



Το καινοτόμο λογισμικό ελέγχου περιλαμβάνει στάνταρ τη λειτουργία Anti-Dive που εμποδίζει τη βύθιση του εμπρός τμήματος κατά το φρενάρισμα και μειώνει σημαντικά την απόσταση φρεναρίσματος. Περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Anti-Roll που ρυθμίζει αυτόματα την σκληρότητα της ανάρτησης για να βελτιστοποιεί τη σταθερότητα και τη συμπεριφορά του τρακτέρ στις στροφές. Η ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση της τετρακίνησης και το κλείδωμα του διαφορικού στο 100% είναι στάνταρ και εγγυώνται την απόλυτη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες εδάφους. Όπως είθισται για τους εξειδικευμένους ελκυστήρες που κατασκευάζει η SAME, τα τοποθετημένα και στους 4 τροχούς δισκόφρενα είναι στάνταρ, εξασφαλίζοντας κορυφαία αίσθηση φρεναρίσματος και απαράμιλλη ασφάλεια.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://www.theocarakis-tractors.gr, όπως και στο δίκτυο των επίσημων συνεργατών SAME & DEUTZ–FAHR ανά την Ελλάδα.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Same
Σχόλια (3)
Προσθήκη σχολίου

08-05-2023 14:45DIMITRIS

Και σε τι τιμές παίζουν τα πλατφόρμα με την πιο στενή γραμμή?

Απάντηση

08-05-2023 14:10Γιωργος

Κι απο που κι ως που τα same τα ονομαζετε τρακτερ;;;;;επειδη εχουν ωραιο χρωμα;;;ε ρε χαλια.μονο για κουδουνιστρες κανουν.

Απάντηση Συνολικές απαντήσεις (1)
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία