BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Tony 11700V, το κορυφαίο εκ των ειδικών τρακτέρ από την Antonio Carraro

Ανάμεσα στους φιναλίστ για το «Τρακτέρ της Χρονιάς 2024» θα βρεθεί το Tony 11700V, ένα εξειδικευμένο τρακτέρ με συμβατικό πλαίσιο -το πρώτο της εταιρείας-.

Antonio-Carraro-1_2

Βασίλης Σοφός

445
0

Το ολοκαίνουργιο Tony 11700V, το οποίο μαζί με τον μικρό του αδελφό Tony 8700V, που παρουσιάστηκε εκ των προτέρων στην Eima το 2021, αποτελούν τη σειρά αμπελοκαλλιεργητικών τρακτέρ για τις πιο υψηλές επαγγελματικές χρήσεις. Το Tony 11700V είναι υποψήφιο στην κατηγορία των εξειδικευμένων τρακτέρ στο θεσμό Tractor of The Year -TOTY.



Το τρακτέρ μπορεί να εξοπλιστεί με μπροστινούς τροχούς 16 ιντσών (200/70 ή 260/70) και πίσω τροχούς 20 ιντσών (250/85 ή 420/65). Εξοπλισμένο με καμπίνα, το Tony 11700V έχει εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις, οι οποίες συνδυάζονται με υψηλή ισχύ και υδραυλικό σύστημα υψηλής απόδοσης, ώστε να μπορεί να εργάζεται με πολλά εργαλεία μαζί, ακόμη και στις πιο στενές σειρές των αμπελώνων, όπου η ευελιξία και η ακρίβεια της τροχιάς είναι ζωτικής σημασίας.



Ο αριθμός 700 στο ακρωνύμιο προσδιορίζει τον κινητήρα της Deutz, στην προκειμένη περίπτωση τον μικρό τετρακύλινδρο 2,9 λίτρων TCD 2.9, ικανό να αποδίδει 110 ίππους το μέγιστο στις 2.000 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Διαθέτει SCR και DPF -πληροί τα πρότυπα εκπομπών Φάσης 5-, τοποθετημένα κάτω από το καπό, και κιβώτιο ταχυτήτων με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις, που υπόσχεται μεγάλη παραγωγικότητα και ευελιξία χρήσης.

Έξυπνες λειτουργίες

Το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί μια υδροστατική μονάδα σε συνδυασμό με ένα μηχανικό ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων με τεχνολογία SIM (Shift In Motion), η οποία επιτρέπει τη συνεχή μεταβολή της σχέσης εντός τεσσάρων ηλεκτρονικά ελεγχόμενων μηχανικών περιοχών, από 100 μέτρα ανά ώρα έως 40 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μέσω του συστήματος λειτουργίας ITAC (Intelligent Tractor AC), ο χειριστής μπορεί να διαχειρίζεται διάφορες αυτόματες λειτουργίες και να διατηρεί τις ρυθμισμένες παραμέτρους κατά τη διάρκεια της εργασίας, ακόμη και σε καταστάσεις μεταβαλλόμενης κλίσης, ανόδου ή καθόδου.



Όλες οι παραμετροποιήσεις μπορούν να απομνημονεύονται και να ανακαλούνται όταν χρειάζεται, κάνοντας τυχόν αλλαγές κατά τη διάρκεια των διάφορων φάσεων εργασίας ανάλογα με τις διακυμάνσεις του εδάφους και το είδος της καλλιέργειας. Η ταχύτητα κίνησης προς τα εμπρός είναι ανεξάρτητη από την ταχύτητα του κινητήρα και οι δύο παράμετροι μπορούν να προγραμματιστούν ξεχωριστά. Το υδραυλικό σύστημα αποτελείται από τρία ξεχωριστά κυκλώματα, ένα εντελώς ανεξάρτητο για το κιβώτιο ταχυτήτων, ένα για το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης και τα ανυψωτικά και ένα με μια υδραυλική αντλία μεταβλητού εμβόλου 90 λ./λ. για τις βαλβίδες. Αυτά τα δύο κυκλώματα μπορούν να συλλειτουργήσουν, για να φτάσει η παροχή στα 137 λ./λ..

Οι βοηθητικές βαλβίδες μπορούν να είναι έως και τέσσερις στο πίσω μέρος και πέντε στο πίσω μέρος, τοποθετημένες και στις δύο πλευρές του τρακτέρ. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο οπίσθιος ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα 2.700 κιλών. Διατίθεται επίσης προαιρετικά ένας μπροστινός σύνδεσμος -κατηγορίας 1- με ικανότητα 1.200 κιλών.

Η πιο σύγχρονη καμπίνα της Antonio Carraro

Τέλος, ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο στο Tony 11700V είναι η καμπίνα Air V,με την εταιρεία να λέει ότι αυτή είναι μέχρι τώρα η πιο σύγχρονη τεχνολογικά. Αναρτημένη πάνω σε αθόρυβα μπλοκ, έχει χαμηλωμένο κέντρο βάρους και ένα ελάχιστα αισθητό κεντρικό τούνελ (ύψους 8 εκατοστών) για να εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση και άνετη στάση. Εξοπλισμένη με τέσσερις πυλώνες και εκτεταμένο μπροστινό παρμπρίζ στην οροφή, είναι εγκεκριμένο -FOPS και ROPS- και διατίθεται με πιστοποίηση Cat. 2 ή 4.

Trattoriweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία