BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Ισχυρή τάση ανάπτυξης στα βιολογικά σαλατικά φέρνει νέες συνεργασίες με αγρότες στην Ελλάδα

Έµφαση στις σχέσεις που διατηρεί µε την εγχώρια παραγωγική βάση δίνει η Eurocatering, εταιρεία η οποία είναι γνωστή ευρέως από το εµπορικό σήµα Φρεσκούλης, το οποίο βρίσκεται αποτυπωµένο στη συσκευασία µίας ευρείας γκάµας σαλατών στο σύνολο του ελληνικού λιανεµπορίου, τόσο σε επίπεδο σούπερ µάρκετ, όσο και σε επίπεδο µικρής λιανικής.

14_5

Γιώργος Λαμπίρης

90
1

Η εταιρεία διατηρεί σταθερές συνεργασίες µέσω ετήσιων προγραµµάτων µε τους Έλληνες παραγωγούς στο πλαίσιο συµβάσεων συµβολαιακής καλλιέργειας που συνάπτει µαζί τους. Επί του παρόντος συνεργάζεται µε περίπου 60 παραγωγούς πανελλαδικά και διατηρεί ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας µε την παραγωγική βάση για πιθανές συνεργασίες µε νέους καλλιεργητές στα φυλλοειδή λαχανικά. Οι περιοχές καλλιέργειας των προϊόντων της είναι η Πελοπόννησος, η Εύβοια, η Θεσσαλία και η Μακεδονία.

Το αφιέρωμα της Agrenda για τα φυλλώδη λαχανικά είναι διαθέσιμο εδώ

Tάση ανάπτυξης και επενδύσεις στα βιολογικά προϊόντα

H Εurocatering διαβλέπει τάση ανάπτυξης στα βιολογικά προϊόντα µε δεδοµένη την ζήτηση που παρουσιάζεται στο συγκεκριµένο κλάδο παραγωγής. Όπως αναφέρουν για το θέµα στελέχη της εταιρείας, η επιχείρηση τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει στα βιολογικά προϊόντα, συσκευάζει βιολογικές σαλάτες, όντας η µοναδική επί του παρόντος ελληνική εταιρεία που είναι πιστοποιηµένη από την TÜV Hellas για την παραγωγή βιολογικών κοµµένων σαλατών Φρεσκούλης. Πρόκειται για κοµµένα, πλυµένα και συσκευασµένα βιολογικά λαχανικά, τα οποία η εταιρεία διαθέτει σε εποχικούς συνδυασµούς και καλλιεργούνται σε επιλεγµένα συνεργαζόµενα αγροκτήµατα, πιστοποιηµένης βιολογικής γεωργίας, µε τα οποία συνεργάζεται η Eurocatering. Προς αυτή την κατεύθυνση η επιχείρηση έχει αναπτύξει και νέες σχέσεις συνεργασίας µε παραγωγούς βιολογικών σαλατικών.

 

Ζήτηση για ατοµικές και οικογενειακές συσκευασίες σαλάτας

Συν τοις άλλοις η εταιρεία τροποποίησε φέτος τις σηµάνσεις στις υπάρχουσες από το 2015 συσκευασµένες ατοµικές σαλάτες, προσθέτοντας την φράση «Ατοµική, µία µερίδα για σένα», µε σκοπό να εξυπηρετεί καταναλωτές, οι οποίοι ζουν µόνοι τους ή και όσους επιθυµούν να έχουν µαζί τους µία µερίδα σαλάτα εκτός σπιτιού. Ταυτόχρονα, πέρα από τις υπάρχουσες συσκευασίες, οι οποίες κυµαίνονται από 150γρ ως 200γρ, έδωσε έµφαση εκτός από τις µικρές ατοµικές µερίδες των 100 γραµµαρίων και στις οικογενειακές σαλάτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η οικογενειακή συσκευασία «Ιταλικής» σαλάτας – κωδικός ο οποίος είναι και ο πιο ευπώλητος σε πανελλαδική βάση – περιέχει πλέον τέσσερις µερίδες, µε βάρος 425γρ, ενώ διαθέτει επαναχρησιµοποιούµενο αυτοκόλλητο για να διατηρείται το προϊόν φρέσκο για περισσότερες από µία χρήσεις. Επίσης, κυκλοφόρησε σε οικογενειακή συσκευασία και ο κωδικός σαλάτας «Καπριτσιόζα». Οι κινήσεις αυτές από πλευράς της εταιρείας έγιναν, διαβλέποντας εκτός από την τάση του single user, ο οποίος ζητάει µία µερίδα σαλάτας και την ζήτηση για οικογενειακή συσκευασία, η οποία απευθύνεται εκτός από οικογένειες και στους χρήστες µεγάλης κατανάλωσης σαλάτας.




∆ύο νέα hubs σε Λάρισα και Πάτρα

Η συνολική αγορά των φυλλοειδών σύµφωνα µε στοιχεία που επικαλείται η εταιρεία κινείται ανοδικά κατά περίπου 7% σε ετήσια βάση. Επενδυτικά υλοποιεί παγίως, κινήσεις που αφορούν στην αναβάθµιση του µηχανολογικού της εξοπλισµού και των συστηµάτων διασφάλισης της ποιότητας. Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται σε επενδυτικές δαπάνες που σχετίζονται µε τον εκσυγχρονισµό και την επέκταση του στόλου των αυτοκινήτων της. Επί του παρόντος διαθέτει ιδιόκτητο στόλο οχηµάτων που αποτελείται από 65 φορτηγά – ψυγεία. Ταυτόχρονα έχει δηµιουργήσει δύο νέα hubs στη Λάρισα και στην Πάτρα, µε αποθηκευτικούς χώρους που εξυπηρετούν τους τοµείς logistics, διανοµής και πωλήσεων. Η Eurocatering διατηρεί επίσης παραγωγική µονάδα, κέντρο logistics καθώς και τα γραφεία διοίκησης στην Αθήνα. Επίσης έχει κέντρο logistics, διανοµής και πωλήσεων στη Θεσσαλονίκη, ενώ διαθέτει και δεύτερη παραγωγική εγκατάσταση στη Λιβαδειά, καθώς και κέντρο logistics, διανοµής και πωλήσεων στην Πάτρα.

 

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

07-12-2020 23:05ΚΩΣΤΑΣ Μ

ευγε στην επιχειρηματικοτητα . Το ειδα με τα ματια μου σε σουπερ μαρκετ πριν δυο ετη στα Τρικαλα . Πασχα διακοπες...Μια γιαγια αγοραζει σε προσφορα ετοιμη σαλατα μαρουλι - ροκα. 90 λεπτα κοστιζε. Ηταν σε προσφορα επειδη ειχε ερθει η ημερομηνια ληξης. Τα φυλλα στο μαρουλι ηταν μισοκιτρινα πλεον. Εαν αγοραζε φρεσκο μαρουλι γιανακανει μονη της την σαλατα , θα πληρωνε 50 λεπτα . Για αυτο ξαναγραφω , πολλα μπραβο στην επιχειρηματικοτητα !

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία