BACK TO
TOP
Ειδικά Αφιερώματα

Η αγορά τρακτέρ 2024 με όλες τις προτάσεις των αντιπροσωπειών

Με ολοκαίνουργια µοντέλα τρακτέρ τα οποία µάλιστα έκαναν πολύ πρόσφατα την πρώτη τους εµφάνιση στη διεθνή έκθεση Agritechnica, έχουν εµπλουτίσει τη διαθέσιµη γκάµα τους οι εγχώριοι εισαγωγείς παρέχοντας στους υποψήφιους αγοραστές επαφή µε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

21-36_cover

13734
2

Ακολουθούν προτάσεις µηχανηµάτων προσαρµοσµένες στις ανάγκες των σύγχρονων δενδρώνων, των ανοιχτών καλλιεργειών ανεξαρτήτως µεγέθους και των κτηνοτροφικών µονάδων.

Π. Ι. ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ ΑΕΒΕ

Το βραβευµένο ως «Τρακτέρ της Χρονιάς 2023» έχει ενισχυθεί µε ένα νέο µοντέλο 118 ίππων στην κορυφή της γκάµας

Νέας γενιάς ειδικό τρακτέρ T4.120 F

Η νέα σειρά T4 F/N/V πληροί τα πρότυπα εκποµπών ρύπων Stage V µε νέους κινητήρες F5C και σύστηµα επεξεργασίας που παρέχουν περισσότερη ισχύ και ροπή µε καθαρή απόδοση. Το 80, το µικρότερο µοντέλο της γκάµας, διαθέτει έναν 2-βάλβιδο κινητήρα 3,4 λίτρων µε σύστηµα επεξεργασίας καυσαερίων που ενσωµατώνει καταλύτη οξείδωσης ντίζελ (DOC), φίλτρο σωµατιδίων (DPF) και δεν απαιτεί AdBlue, µε αποτέλεσµα χαµηλότερο λειτουργικό κόστος. Τα υπόλοιπα µοντέλα της σειράς διαθέτουν ένα 4-βάλβιδο κινητήρα 3,6 λίτρων, ένα συµπαγές σύστηµα επεξεργασίας καυσαερίων µε καταλύτη οξείδωσης ντίζελ (DOC) και µονάδα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCRoF). Ένα νέο µοντέλο, το T4.120 V/N/F, έχει προστεθεί στην κορυφή της γκάµας. Παρέχει ισχυρή απόδοση έως 88kW / 118 hp, ικανή να καλύψει τις απαιτήσεις ισχύος του κινητήρα για εφαρµογές ΡΤΟ και πολλαπλά εργαλεία.

Η θρυλική ευελιξία αυτής της ειδικής σειράς βελτιώθηκε περαιτέρω µε το νέο καπό, το οποίο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για να παρέχει το χαµηλότερο ύψος καπό στην κατηγορία των Ειδικών τρακτέρ. Η διάταξη του κινητήρα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, έτσι ώστε το νέο καπό να φιλοξενεί άνετα το πλήρες σύστηµα επεξεργασίας καυσαερίων. Το χαµηλό ύψος και το συµπαγές µέγεθος του καπό ανεβάζουν τον πήχη στην ορατότητα και την ασφάλεια, καθώς και στη µείωση πιθανών ζηµιών στα κλαδιά κατά την εργασία κάτω από τα οπωροφόρα δέντρα.

Το υδραυλικό σύστηµα στις εκδόσεις ROPS έχει αναβαθµιστεί για να αυξήσει σηµαντικά την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα. ∆ιαθέτει νέες υδραυλικές αντλίες µε παροχή 100 λίτρων ανά λεπτό και έως 5 ζεύγη υδραυλικών χειριστηρίων µε δυνατότητα εγκατάστασης µαστών ανεξάρτητης παροχής απ’ ευθείας από την αντλία (power beyond) και ταχυσύνδεσµο ελεύθερης  επιστροφής λαδιού, ενώ παρέχει τη δυνατότητα για ταυτόχρονη λειτουργία πολλαπλών εργαλείων. Το υδραυλικό κύκλωµα αίσθησης φορτίου (LS) µειώνει την κατανάλωση καυσίµου και την υπερθέρµανση του λαδιού.

Η άνεση του χειριστή στην έκδοση ROPS έχει βελτιωθεί περαιτέρω µε περισσότερο χώρο, φαρδύτερα καθίσµατα, νέα και εργονοµικά χειριστήρια και ένα πιο ευανάγνωστο ταµπλό.

Η καµπίνα του T4 F/N/V έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από την αρχή, αξιοποιώντας στο έπακρο την εµπειρία που αποκτήθηκε µε την ανάπτυξη του πατενταρισµένου New Holland Blue CabTM 4. Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία καθοδηγήθηκε από τις απαιτήσεις του πελάτη στην άνεση και την εργονοµία. Εισάγει ένα τυπικό επίπεδο πάτωµα και ενσωµατώνει χαρακτηριστικά από τις καµπίνες των τρακτέρ µεγαλύτερων ιπποδυνάµεων της New Holland. Περιλαµβάνει τη νέα οθόνη πολλαπλών λειτουργιών VIS τοποθετηµένη πάνω από το ταµπλό, η οποία παρέχει πληροφορίες σε πραγµατικό χρόνο για το τρακτέρ και διευκολύνει την εργονοµική ρύθµιση των λειτουργιών χάρη σε έναν περιστροφικό διακόπτη τοποθετηµένο στη δεξιά πλευρά. Η άνεση  ενισχύεται περαιτέρω µε την υδραυλική ανάρτηση στον µπροστινό άξονα, η οποία εξασφαλίζει οµαλή οδήγηση. Το νέο παρµπρίζ σε συνδυασµό µε τη σχεδίαση του χαµηλού καπό παρέχει στον χειριστή την καλύτερη ορατότητα στην αγορά. Η διεπαφή ανθρώπου-µηχανής της καµπίνας έχει ανανεωθεί πλήρως µε τα πιο προηγµένα χαρακτηριστικά της New Holland ενσωµατώνοντας τα τελευταία συστήµατα γεωργίας ακριβείας PLM και τις τεχνολογίες Γεωργία 4.0.

Μπάμπης Μαυρίδης

Άλλη µια χρονιά έφτασε στο τέλος της και παρόλες τις προκλήσεις που έπρεπε να αντιµετωπίσουµε καταφέραµε να βελτιώσουµε τις πωλήσεις σε όλους του τοµείς που δραστηριοποιείται η εταιρία µας και να αυξήσουµε τον τζίρο µας σε σχέση µε το 2022. ∆εν µπορούµε λοιπόν πάρα να νοιώθουµε υπερηφάνεια για τα όσα µε σκληρή δουλειά, µε πνεύµα συνεργασίας και οµαδικότητας καταφέραµε στη Paul J Condellis S.A.

Ο κλάδος της γεωργίας είχε να αντιµετωπίσει µια δύσκολη χρονιά µε σοβαρότερες προκλήσεις την κλιµατική αλλαγή και τα έντονα καιρικά φαινόµενα. Παράλληλα οι εξελίξεις στη παγκόσµια οικονοµία σε συνδυασµό µε τους πολέµους, εκτόξευσαν τις τιµές στην ενέργεια και τον πληθωρισµό των τροφίµων, επηρεάζοντας και ενισχύοντας την απώλεια εισοδήµατος των αγροτών.

Το 2024 αναµένεται να φέρει σηµαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες για τον αγροτικό κλάδο. Οι προσδοκίες εστιάζονται στην υιοθέτηση καινοτόµων τεχνολογιών για αύξηση της παραγωγικότητας, ενώ η αυξανόµενη παγκόσµια ζήτηση για τρόφιµα επιβάλλει την ανάγκη αποδοτικής και ποιοτικής γεωργίας. Παράλληλα δε η ανακοίνωση των αποτελεσµάτων των σχεδίων βελτίωσης αλλά και των λοιπών επενδυτικών προγραµµάτων όπως αναπτυξιακός και ταµείο ανάπτυξης, θα τονώσουν την αγορά και θα δώσουν µεγάλη ώθηση στις πωλήσεις γεωργικών µηχανηµάτων. 

Η εταιρία µας,  Paul J Condellis S.A. το 2024 θα επικεντρωθεί στην προώθηση των νέων δενδροκοµικών τρακτέρ της New Holland, T4FS, T4LP, αλλά και των µοντέλων που αφορούν τα τρακτέρ ανοικτής καλλιέργειας όπως T5S, T6, T7HD µε τα κορυφαία µοντέλα Τ7.300 & Τ7.340HD. Στην CASE IH θα προωθήσουµε τα νέα δενδροκοµικά µοντέλα Quantum F, την σειρά PUMA και την σειρά OPTUM µε το µοντέλο 300CVX και το 340CVX το οποίο αποτελεί την ναυαρχίδα της σειράς αυτής.

Είµαστε βέβαιοι ό,τι µε την οργάνωση και το ανθρώπινο δυναµικό που διαθέτει η εταιρία µας, τα κορυφαία προϊόντα µας, αλλά και τα ευέλικτα χρηµατοδοτικά προγράµµατα που προσφέρουµε, θα µπορέσουµε να καλύψουµε τον κλάδο της γεωργίας ώστε µαζί να δηµιουργήσουµε ένα καινοτόµο, βιώσιµο και ανθεκτικό µέλλον.

Θερµές Ευχές για Καλή Χρονιά µε Υγεία και Ευηµερία!

*Γενικός ∆ιευθυντής της Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ

ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε.

Η νέα ναυαρχίδα της Massey Ferguson µε ισχύ έως 425 ίππους είναι εξοπλισµένη µε τη τελευταία λέξη της έξυπνης γεωργίας

Το πανίσχυρο MF9S αποκαλύπτεται

H νέα σειρά MF 9S προσφέρει έξι µοντέλα µε ισχύ από 285hp έως 425hp, όπως και µέγιστη ροπή από 1250 Nm έως και 1750 Nm. Πέρα από τη µοναδική σχεδίαση Protect-U της Massey Ferguson, όλα τα µοντέλα είναι εξοπλισµένα µε τον πανύσχηρο εξακύλινδρο κινητήρα 8,4L  και το πολύφηµισµένο κιβώτιο ταχυτήτων Dyna-VT για την καλύτερη δυνατή απόδοση. Και τα έξι µοντέλα της σειράς διατίθενται αποκλειστικά µε την Exclusive έκδοση, προσφέροντας µία µοναδική καµπίνα χειριστή η οποία είναι συνώνυµο µε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το  ευρύχωρο περιβάλλον, το premium κάθισµα, ο αυτόµατος κλιµατισµός και τα τερµατικά Datatronic 5 και Fieldstar 5, σε συνδυασµό πάντα µε την καλύτερη ορατότητα καµπίνας, γυάλινης επιφάνειας 3,4m3, συντελούν στο ιδανικό περιβάλλον εργασίας, το οποίο είναι ασύγκριτο µε οποιοδήποτε άλλο τρακτέρ της κατηγορίας. Εξωτερικά ο ελκυστήρας είναι εξοπλισµένος µε 27 LED φώτα τα οποία κάνουν την νύχτα µέρα, δίνοντας την επιλογή στον χειριστή να εργαστεί οποιαδήποτε στιγµή του εικοσιτετράωρου, άνετα και µε ασφάλεια. Τα σύγχρονα παρελκόµενα χειρίζονται µε ευκολία από τα ισχυρά και παράλληλα αποδοτικά υδραυλικά συστήµατα υψηλής ροής που προσφέρουν έως και 400 λίτρα/λεπτό στις 1.850 RPM του κινητήρα. Η µέγιστη ανυψωτική ικανότητα στο οπίσθιο σύστηµα ανάρτησης τριών σηµείων αγγίζει τους 12 τόνους και στο αντίστοιχο εµπρόσθιο τους 5 τόνους.

Οι γεωργικοί ελκυστήρες MF 9S, είναι εξοπλισµένοι µε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για έξυπνη γεωργία (smart farming), διαθέτοντας στάνταρ τηλεµετρία MF Guide και MF Connect, ενώ η άνεση και ο έλεγχος ενισχύονται περαιτέρω µε τις νέες επιλογές MF AutoTurn, AutoHeadland και ΤΙΜ ISOBUS Tractor Implement Management.

Μακρής Αριστείδης

To 2023 ήταν µια χρονιά που ολοκληρώθηκε µε άνοδο για την Massey Fergusson βελτιώνοντας το µερίδιό µας, παρά την έλλειψη προγραµµάτων και την καθυστέρηση των εγκρίσεων των σχεδίων βελτίωσης.

Ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη δείχνει ακόµα µεγαλύτερη αποφασιστικότητα να συνεχίσει την στήριξη του Έλληνα αγρότη µε την δηµιουργία των ιδιόκτητων συνεργείων στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, την επέκταση του δικτύου των εξουσιοδοτηµένων αντιπροσώπων µας και την συνεχή εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες κινητήρων τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας καθώς και στις εξελίξεις στην γεωργία ακριβείας.

Το 2024 ξεκινάει µε την Εταιρεία µας έτοιµη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των αγροτών µας µε µεγάλο απόθεµα γεωργικών ελκυστήρων που θα ταιριάξει στις απαιτήσεις των σύγχρονων µεθόδων γεωργίας.

H Massey Ferguson παρουσίασε την νέα ναυαρχίδα της προϊοντικής της γκάµας µε τον γεωργικό ελκυστήρα MF9S στις κατηγορίες άνω των 300 ίππων στην έκθεση που πραγµατοποιήθηκε στο Ανόβερο.

Με την παρουσίαση αυτής της σειράς ολοκληρώθηκε η προϊοντική ανανέωση που περιλαµβάνει και τις σειρές MF3S, MF 5S, MF 6S, MF 7S και MF 8S και έχει σχεδιαστεί µε γνώµονα τον Αγρότη και µε βάση της φιλοσοφία της Massey Fergusson “Farmer First”.

Η επικείµενη έγκριση των σχεδίων βελτίωσης περιµένουµε να δώσει ώθηση στην αγορά και η Εταιρεία µας έχει κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διευρύνουµε την παρουσία µας στην Ελληνική αγορά. Η συµµετοχή µας στην AGROTICA 2024 θα δώσει και το στίγµα µας για την µελλοντική µας δέσµευση στην προσφορά ολοκληρωµένων λύσεων για την αντιµετώπιση των αναγκών του πρωτογενούς τοµέα, που στόχο έχει την µείωση του κόστους παραγωγής.

Από όλους εµάς στην Massey Ferguson, ευχές για µια παραγωγική και γεµάτη Υγεία καινούρια χρονιά!

*Sales & Aer Sales Manager Massey Ferguson • Agricultural Machinery

MF 3 Speciality


Σε 6 εκδόσεις και πέντε µοντέλα ανά έκδοση από 75 έως και 120 ίππων

Όπως στην διαχρονική πορεία που έχει διαγράψει η Massey Ferguson έως τώρα, έτσι και τώρα, µε τα εξιδεικευµένα προϊόντα της κάνει πιο εύκολη και ευχάριστη την καθηµερινή ζωή του αγρότη και σε συνδυασµό µε τις νέες τεχνολογίες παραµένοντας φιλική προς το περιβάλλον και επιτυγχάνοντας σηµαντικά χαµηλό λειτουργικό κόστος και υψηλές επιδόσεις. Σε οποιαδήποτε συνθήκη και σε κάθε εδαφική µορφολογία, µε την πλούσια γκάµα δενδροκοµικών ελκυστήρων της, η Massey Ferguson δηλώνει παρόν σε κάθε εργασία. Η νέα σειρά MF 3 SPECIALITY διατίθεται σε έξι εκδόσεις και πέντε µοντέλα ανά έκδοση, από 75 hp έως και 120 hp. Τα µοντέλα της σειράς δενδροκοµικών της MF διατίθενται σε εκδόσεις Essential, όπως και Efficient µε καµπίνα, προσφέροντας µία πλούσια σειρά επιλογών για να µπορέσει ο κάθε χειριστής να προσαρµόσει τον ελκυστήρα του στις εκάστοτε απαιτήσεις των εργασιών.

Η πηγή ενέργειας των ελκυστήρων της σειράς MF 3 είναι οι πανίσχυροι τετρακύλινδροι κινητήρες, όγκου 3600cm3 για τα µοντέλα άνω 85 ίππων και αποκλειστικά για τα µοντέλα των 75 ίππων ο όγκος του κινητήρα είναι 3400cm3. Οι εν λόγω κινητήρες είναι τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (Φάση 5) και χαρακτηρίζονται ξεκάθαρα για την οικονοµική τους λειτουργία και την φιλική τους στάση προς το περιβάλλον, παρέχοντας παράλληλα υψηλές επιδόσεις και ανθεκτικότητα.  Ανάλογα µε την έκδοση, δίνεται η επιλογή ενός εκ των έξι κιβωτίων ταχυτήτων συµπεριλαµβανοµένου και του νέου κιβώτιου «Eco» 30Ε/15Π, µε ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα προσφέροντας µια ευρεία επιλογή ταχυτήτων που ταιριάζουν απόλυτα µε όλες τις ανάγκες στο πεδίο.

Αποκλειστικός Εισαγωγέας – ∆ιανοµέας στην Ελλάδα είναι ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρέχοντας ένα εκτεταµένο δίκτυο αντιπροσώπων, πλήρη τεχνική υποστήριξη και γνήσια ανταλλακτικά για την Massey Ferguson Greece.

Agrotech

Λύνουν τα χέρια με την αποδοτικότητά τους και την ευελιξία τους

6R 150 και 185 έτοιμα για οποιαδήποτε εργασία


Tο 6R 150 είναι πραγµατικά ένα τρακτέρ κατάλληλο για όλες τις δουλειές. Μικρό, ελαφρύ και ισχυρό, είναι ένα µοναδικό τρακτέρ υψηλής ιπποδύναµης µε τερακύλινδρο κινητήρα. Η πιο έξυπνη διαχείριση ισχύος ( 177hp) διατηρεί σταθερή την απόδοση του τρακτέρ κατά την εργασία µε παρελκόµενα και γι αυτό τον λόγο, προτάθηκε για βραβείο στα 2022 Elmia Innovation Awards.

∆ιαθέτει µεγάλη ανυψωτική ικανότητα (έως 6.800 kg) και 2.580mm µεταξόνιο. Παράλληλα τα µεγάλα ελαστικά 650/65 R38 ελαχιστοποιούν τη συµπίεση.

Το καλύτερο τρακτέρ γενικής χρήσης και το πρώτο στη ζύγιση

Στην τελευταία δοκιµή τρακτέρ του περιοδικού Trekker τον Φεβρουάριο του 2023, ο συνδυασµός 6R 150 και φορτωτή 643R έδωσε τα καλύτερα αποτελέσµατα. Κατακτήστε νέα επίπεδα παραγωγικότητας µε τον νικηφόρο συνδυασµό 6R και φορτωτή 643R που διαθέτει

δυναµικό σύστηµα ζύγισης, αυτόµατη επαναφορά και λειτουργία ευθυγράµµισης µε τον ορίζοντα.

6R 185

Το 6R 185 είναι ένα εξακύλινδρο τρακτέρ µεσαίου µεγέθους απόλυτης ευελιξίας, απαράµιλλης επιτάχυνσης και απόδοσης. Η εντυπωσιακή ροή των 155l/min και η έξυπνη διαχείριση ισχύος (έως 234 hp) διατηρούν σταθερή την απόδοση του τρακτέρ κατά την εργασία µε παρελκόµενα

CommandPRO™

Με το νέο χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών CommandPRO™ και τα 11 επαναρυθµιζόµενα πλήκτρα του, ο έλεγχος της ισχύος των τρακτέρ της σειράς 6R είναι παιχνίδι. Πρόκειται για το πιο εργονοµικό χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών στην αγορά:

  • Ρύθµιση µέγιστης & µηδενικής ταχύτητας µε ένα απλό πάτηµα ή τράβηγµα
  • Χειριστήριο υπεραργού από 0 έως 2km/h
  • Οδήγηση µε ταυτόχρονη χρήση πεντάλ και χειριστηρίου πολλαπλών λειτουργιών
  • Ενεργή διατήρηση της ταχύτητας εξόδου στα 0 Km/h, µέχρι να δοθεί εντολή επιτάχυνσης, µε τη λειτουργία Active Zero
  • Έλεγχος παρελκοµένων ISOBUS µε το CommandPRO™



Χριστόδουλος Μποζατζίδης

«Καθένας µας θέλει να βλέπει το µέλλον µε αισιοδοξία και όλοι θέλουµε κάθε χρόνος να είναι καλύτερος από τον προηγούµενο.  Αυτό δεν είναι κοινοτοπία, όταν συνοδεύεται από την πίστη γι’ αυτό που θέλουµε και από την αγάπη γι’ αυτό που κάνουµε. 

Εµείς οι άνθρωποι της Agrotech, στο δύσκολο 2023, δείξαµε ότι µπορούµε να σταθούµε δίπλα στον παραγωγό. Σε µια χρονιά, η οποία σηµαδεύτηκε από  πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές και από διεθνείς κρίσεις που επηρέασαν την ελληνική αγροτική οικονοµία, η Agrotech έπραξε το αυτονόητο.

Τη νέα χρονιά κοιτάµε µπροστά µε αισιοδοξία θέτοντας ως προτεραιότητα να στηρίξουµε κάθε προσπάθεια, κάθε βήµα, κάθε ανάγκη του αγρότη, όπως κάνουµε πάντα.

Υποδεχόµαστε το 2024 πανέτοιµοι να υλοποιήσουµε τα επικείµενα Σχέδια Βελτίωσης και τα προγράµµατα του Ταµείου Ανάκαµψης, µε ένα ετοιµοπαράδοτο στοκ µηχανηµάτων και εργαλείων πιο πλήρες από ποτέ. Υπερσύγχρονα και καινοτόµα µηχανήµατα, σπουδαία επένδυση για κάθε παραγωγό, προκειµένου να µπορέσει να αντιµετωπίσει τωρινές και µελλοντικές προκλήσεις, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ανταγωνιστικότητα του.

Θέλω να τονίσω ότι είµαστε οι µοναδικοί που διαθέτουµε εξειδικευµένο τµήµα υποστήριξης των εγκεκριµένων προγραµµάτων και έτσι εξυπηρετούµε ταχύτατα και άριστα το σύνολο των  δικαιούχων. Παράλληλα παρέχουµε ευνοϊκούς όρους αποπληρωµής και διευκόλυνση πρόσβασης σε τραπεζικά χρηµατοδοτικά εργαλεία σε µια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιµη, δίνοντάς στον παραγωγό τις ευκαιρίες και τη σιγουριά που έχει ανάγκη.

Φυσικά, παραµένουµε πιστοί στο όραµά µας για την παροχή των πιο καινοτόµων λύσεων στη «Γεωργία Ακριβείας». Παράλληλα επιµένουµε επιτυχώς στην εξυπηρέτηση µετά την πώληση, µε υπηρεσίες και προϊόντα του after sales service µας να ξεχωρίζουν σε πανελλαδικό επίπεδο.

∆ίνουµε ραντεβού µε το µέλλον και µε όλα τα νέα µοντέλα τρακτέρ και παρελκοµένων στην Agrotica.

Καλή δύναµη και υγεία σε όλους»

*CEO Agrotech SA Μποζατζίδης-Μητσιολίδης

Π. Ι. ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ ΑΕΒΕ

Εκτός από την αυξημένη κατά 11% ισχύ ενσωματώνει βελτιώσεις που ενισχύουν την παραγωγικότητα και τη λειτουργική εμπειρία

Η Case ΙΗ παρουσιάζει το πιο ισχυρό τρακτέρ PUMA


Σχεδιασμένο µε αγρότες και εργολάβους, το νέο τρακτέρ Case IH το Puma 260 CVXDrive™ προσφέρει αυξηµένα επίπεδα ισχύος, απόδοση και παραγωγικότητα, µε µειωµένο λειτουργικό κόστος και αυξηµένο χρόνο λειτουργίας, χάρη  στα µεγάλα διαστήµατα συντήρησης και τις προληπτικές συνδεδεµένες υπηρεσίες.

Στην καρδιά αυτής της ναυαρχίδας είναι το σύστηµα AFS Connect της Case IH που περιλαµβάνει οθόνη αφής AFS Pro 1200, λειτουργικό σύστηµα AFS Vision Pro και δέκτη AFS Vector Pro. Αυτά επιτρέπουν στον χειριστή να προσαρµόσει την διαχείριση του τρακτέρ και τη λειτουργία της γεωργίας ακριβείας ανάλογα µε τις ανάγκες του. Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές των εκµεταλλεύσεων µπορούν να διαχειρίζονται και να βελτιστοποιούν τα δεδοµένα της εκµετάλλευσης και του στόλου από σταθερό ηλεκτρονικό υπολογιστή ή κινητή συσκευή, ανά πάσα στιγµή, ενώ οι εκτεταµένες αποµακρυσµένες λειτουργίες και  δυνατότητες περιλαµβάνουν κοινή χρήση οθόνης. Η αυτόµατη καθοδήγηση AFS AccuGuide™ και η τεχνολογία αυτοµατοποιηµένης αναστροφής στο κεφαλάρι AFS AccuTurn Pro, αυξάνουν περαιτέρω την ευκολία και την παραγωγικότητα µε ακρίβεια έως 1,5cm µε RTK+.

Ο Christian Huber, ∆ιευθυντής Μάρκετινγ των τρακτέρ της Case IH, δήλωσε: «Αυτό είναι το πιο ισχυρό, τεχνολογικά προηγµένο Puma που έγινε ποτέ. Εκτός από την αυξηµένη κατά 11% ισχύ, ενσωµατώνει ουσιαστικές βελτιώσεις που ενισχύουν την παραγωγικότητα, παρέχουν µία πιο ήσυχη, πιο εκλεπτυσµένη λειτουργική εµπειρία και µειώνουν το λειτουργικό κόστος».

Ο αποδοτικός οικονοµικός εξακύλινδρος κινητήρας FPT NEF, έχει ονοµαστική ισχύ 260hp και µέγιστη µε power boost 280hp. Με την διαχείριση ισχύος κινητήρα (Power Management), ο αριθµός αυτός ανεβαίνει στους 302hp για εργασίες µε PTO, υδραυλικές και µεταφοράς.

Πιο αθόρυβο και αποδοτικό, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης κίνησης CVXDrive, επιτρέπει 50 χλµ/ώρα σε µόλις 1.550 στροφές το λεπτό για την καλύτερη δυνατή οικονοµία καυσίµου. Η παραγωγικότητα ενισχύεται περαιτέρω από προσαρµόσιµες ρυθµίσεις για το κιβώτιο ταχυτήτων CVXDrive, το πατενταρισµένο σύστηµα πέδησης ρυµουλκούµενου (Advanced Trailer Braking system) το οποίο σταθεροποιεί το τρακτέρ και το ρυµουλκούµενο και έως 24 πανίσχυρα φώτα LED για βελτιωµένη ορατότητα την νύχτα.

Το Puma 260 CVXDrive είναι εξοπλισµένο µε ισχυρότερους εµπρόσθιους και οπίσθιους άξονες. Τα προαιρετικά οπίσθια ελαστικά 710/70R42 διαµέτρου 2,05 µέτρα, αυξάνουν το αποτύπωµα κατά 18%, µεγιστοποιώντας την πρόσφυση και την ικανότητα µεταφοράς, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την συµπίεση του εδάφους. Ιδανικό για πελάτες που απαιτούν µεγάλη ισχύ, αλλά όχι µεγαλύτερο, βαρύτερο τρακτέρ, ενώ είναι και εξοπλισµένο µε οπίσθια µπράτσα.

Το πιο αθόρυβο και άνετο περιβάλλον εργασίας

Το νέο τρακτέρ θέτει ένα νέο πρότυπο για τα Puma, µε περισσότερο χώρο και καλύτερη ορατότητα. Το µέγιστο επίπεδο θορύβου µέσα στην καµπίνα είναι 66dB(A), εφάµιλλο µε αυτό ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, το καθιστά εξαιρετικά άνετο. Η ηµι-ενεργητική υδροπνευµατική ανάρτηση καµπίνας αποµονώνει τον χειριστή από την κίνηση του µηχανήµατος και µπορεί να την προσαρµόσει ανάλογα µε της προσωπικές του προτιµήσεις ή την αλλαγή εδάφους, παρέχοντας εξαιρετική ποιότητα οδήγησης και απόλυτη άνεση. Αυτό ανεβαίνει σε άλλο επίπεδο µε το προαιρετικό σύστηµα Advanced Vehicle Suspension (AVS) της Case IH, ενσωµατώνοντας την ηµι-ενεργητική ανάρτηση καµπίνας, οπίσθιο υδραυλικό και ανάρτηση εµπρόσθιου άξονα, εξελιγµένο λογισµικό που αντιδρά στις µεταβαλλόµενες επιφάνειες για ακόµη πιο οµαλή οδήγηση.

Παρέχοντας στον χειριστή µία πανοραµική θέα από το υπερσύγχρονο κινητό του γραφείο, η καµπίνα διαθέτει ευρύτερα σκαλοπάτια για ευκολότερη και ασφαλέστερη είσοδο και έξοδο, βολικά τοποθετηµένες χειρολαβές, νέα φτερά που ενισχύουν την πλευρική ορατότητα και υαλοκαθαριστήρα µε κάλυψη έως και 240°. Η δεξαµενή καυσίµου των 460 λίτρων είναι 15% µεγαλύτερη, δίνοντας έως και τρεις ώρες περισσότερο χρόνο εργασίας πριν το γέµισµα.

Στην καρδιά του χώρου εργασίας του χειριστή, το εργονοµικό υποβραχιόνιο MultiController τώρα ενσωµατώνει περισσότερα χαρακτηριστικά, τα οποία είναι όλα βολικά στη χρήση και πλήρως προσαρµόσιµα. Περιλαµβάνουν έναν κωδικοποιητή που επιτρέπει στον χειριστή να πλοηγείται εύκολα στην οθόνη, διακόπτες γρήγορης πρόσβασης Hot Key, προσαρµόσιµα κουµπιά τηλεχειρισµού µε χρωµατική κωδικοποίηση LED, καθώς και προγραµµατιζόµενους διακόπτες για διάφορες λειτουργίες του τρακτέρ, εφαρµογές AFS guidance και ISOBUS, ενώ το Tractor Implement Management επιτρέπει απλή σύνδεση και επικοινωνία προς και από τα παρελκόµενα.

 

Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΕ

Με κιβώτιο VRT, premium υδραυλικό σύστημα και κινητήρα που φτάνει τους 126 ίππους μέγιστη ισχύ

Lamborghini Spire F/S/V VRT


Οι ελκυστήρες Lamborghini SPIRE F/S/V VRT είναι εξειδικευµένα µηχανήµατα που προσφέρουν κορυφαία τεχνολογία προσαρµοσµένη να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε αγρότη – επιχειρηµατία. Η οικογένεια ελκυστήρων Lamborghini Spire F/S/V VRT αντιπροσωπεύει µια επαναστατική επιλογή, επαναπροσδιορίζοντας τα πρότυπα των δενδροκοµικών – αµπελουργικών ελκυστήρων, προσφέροντας µια σειρά από µοναδικά χαρακτηριστικά όπως το VRT (κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς µεταβαλλόµενης κίνησης), µπροστινό άξονα µε ανεξάρτητη ανάρτηση, ένα premium υδραυλικό σύστηµα και την αποκλειστική τεχνολογία διεύθυνσης 4WD µε στροφή και των τεσσάρων τροχών.

Κινητήρας

Για τη νέα γενιά ελκυστήρων SPIRE F/S/V VRT µε κινητήρες FARMotion 35 και FARMotion 45 STAGE V, η Lamborghini Trattori έχει καταφέρει να διατηρήσει τις ίδιες συνολικά διαστάσεις όπως στα προηγούµενα µοντέλα παρά την προσθήκη ενός νέου ολοκληρωµένου συστήµατος διαχείρισης καυσαερίων (EAT). Τα µοντέλα Lamborghini SPIRE F/S/V VRT 115 VRT Stage V διαθέτουν µέγιστη ισχύ στους 116 HP που κατά τη χρήση για µεταφορά µπορεί να αυξηθεί περαιτέρω µε τη νέα λειτουργία OverBoost που παρέχει επιπλέον ισχύ 10 HP, φτάνοντας τη µέγιστη ισχύ τους 126 HP.

Κιβώτιο Ταχυτήτων VRT

∆ιαισθητικό και απλό στη χρήση, η µετάδοση VRT είναι η ιδανική επιλογή για τις τυπικές εργασίες ενός δενδροκοµικού  - αµπελουργικού ελκυστήρα.

Η συνεχής µεταβαλλόµενη κίνηση VRT προσφέρει απίστευτη απόδοση ανά πάσα στιγµή, σε όλες τις συνθήκες, ακόµη και σε απότοµες πλαγιές. Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτού του τύπου προσφέρει απεριόριστες σχέσεις µετάδοσης κίνησης και επιτρέπει  στον ελκυστήρα να επιτύχει τελική ταχύτητα 40 Km/h σε εξαιρετικά χαµηλές στροφές κινητήρα ενώ παράλληλα εξασφαλίζει την απαραίτητη ισχύ που απαιτείται για την εκτέλεση όλων των εργασιών.

Το κιβώτιο του SPIRE F/S/V VRT συνδυάζει την απόδοση ενός µηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων µε την άνεση ενός υδροστατικού συστήµατος. Η ισχύς και η ροπή του κινητήρα µετατρέπεται ακαριαία σε υψηλής ποιότητας παραγωγικότητα χωρίς απώλειες. Είναι επίσης εξαιρετικά εύκολο στη χρήση µε τρεις λειτουργίες: AUTO, MANUAL και ΡΤΟ.

PTO και Υδραυλικά

Η νέα γενιά ελκυστήρων SPIRE F/S/V VRT εξοπλίζονται µε PTO τριών ταχυτήτων, 540, 540Ε και 1000 στροφών.

Το premium υδραυλικό σύστηµα που αναπτύχθηκε από τη Lamborghini για το SPIRE F/S/V VRT προσφέρεται µε επιλογή διαφορετικών διαµορφώσεων για την κάλυψη των αναγκών του χειριστή. Στη βασική έκδοση είναι εξοπλισµένο µε µια αντλία 84 l/min ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για αντλία 100 l/min µε λειτουργία load sensing στις 1750 στροφές κινητήρα. Το υδραυλικό σύστηµα διεύθυνσης εξοπλίζεται µε αντλία παροχής 42 l/min ξεχωριστού κυκλώµατος.

ΟΙ ελκυστήρες SPIRE F/S/V προσφέρονται µε έως και πέντε διπλές αναµονές  ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου µε ρύθµιση ροής και ποσότητας.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόµενη πίσω ανύψωση έχει µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 Kg στην έκδοση F (3400 Kg µε τεχνολογία διεύθυνσης 4 τροχών) και 2600 Kg στις εκδόσεις S και V.

Άξονες και Φρένα

Όλα τα µοντέλα διατίθενται είτε µε ένα συµβατικό µπροστινό άξονα ή µε την προαιρετική ανάρτηση εµπρόσθιου άξονα. Ο µπροστινός άξονας της Lamborghini διαθέτει αρθρωτή τετράπλευρη µπροστινή διάταξη ανάρτησης µε έλεγχο της πρόσφυσης του διαφορικού συστήµατος.

Το εξελιγµένο σύστηµα ανάρτησης χρησιµοποιεί συνδυασµό ελέγχων ενεργής απόσβεσης, οριζοντίωσης και λειτουργίες ελέγχου πρόσφυσης για βέλτιστη σταθερότητα, πρόσφυση, άνεση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, είτε στο χωράφι είτε στο δρόµο.

Πάρης Αγγλογάλλος

To 2023 αποτέλεσε ακόµα µια επιτυχηµένη χρονιά για την εταιρία «Η ∆ΗΜΗΤΡΑ» Α.Ε.

Παραµένουµε πρωταγωνιστές, προσφέροντας καινοτόµα προϊόντα και υιοθετώντας λύσεις προσαρµοσµένες στην καθηµερινότητα.

Η συνέπεια, η οργάνωση και η εξυπηρέτηση αποτελούν αυτοσκοπό για την εταιρία που σε συνδυασµό µε την πολυετή παρουσία της στην αγορά, εξασφαλίζουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου αγρότη – επιχειρηµατία. Ο προγραµµατισµός του 2024 είναι πολυδιάστατος και υλοποιείται µε µεθοδικότητα, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις. Οι τρεις µάρκες ελκυστήρων που εισάγουµε (ZETOR, LAMBORGHINI, HURLIMANN) έχουν αναβαθµίσει τα µοντέλα µε εξοπλισµό τελευταίας τεχνολογίας ενσωµατώνοντας τη γεωργία ακριβείας ενώ και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί αναπόσπαστο µέρος της λειτουργίας τους. Επίσης, στην ίδια λογική κινούνται και οι προµηθευτές των παρελκόµενων µηχανηµάτων που προσφέρουµε (CAFFINI, NARDI, STOLL, SPECIAL CAB). Στους στόχους µας, συγκαταλέγονται η αύξηση του µεριδίου της εταιρίας, η βελτίωση των παρεχόµενων υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση του πελατολογίου.

*Εµπορικός ∆ιευθυντής  ¨Η ∆ΗΜΗΤΡΑ¨ Α.Ε

Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ

Ο σύμμαχος αμπελουργών και δενδροκαλλιεργητών με ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα 74-115 ίππων

Δενδροκομικά Kubota M5002 Narrow


Oι προκλήσεις που αντιµετωπίζει ο γεωργικός τοµέας γίνονται όλο και µεγαλύτερες. Και όταν οι καιροί είναι δύσκολοι, οι αγρότες χρειάζονται ένα σύµµαχο δίπλα τους.  Η σειρά M5002 Narrow είναι ακριβώς αυτό, παρέχοντας κορυφαία απόδοση - αξιοπιστία και οικονοµία.

Κινητήρας V3800 Stage V

Μία ισχυρή καρδιά κτυπά κάτω από το καπό των Μ5002Ν. Ο 4-κύλινδρος, 16βάλβιδος κινητήρας V-3800 TIER 5 τεχνολογίας Common Rail αποδίδει από 74 έως 115 Hp. H εξαιρετική αξιοπιστία, οικονοµία και χαµηλό επίπεδο θορύβου θα εντυπωσιάσουν και τον ποιο απαιτητικό χειριστή. Το νέο φίλτρο µικροσωµατιδίων ντίζελ (DPF) προσφέρει διπλάσια διάρκεια ζωής (6000 ώρες) καθώς και µεγαλύτερα διαστήµατα αυτοκαθαρισµού.

Ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα µε 36/36 Ταχύτητες και 40-ECO

Με την ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα µπορείτε να αλλάξετε την κατεύθυνση σας πιο γρήγορα και πιο εύκολα από ποτέ, χωρίς να χρειάζεται να πατήσετε το συµπλέκτη. Με κιβώτιο 6 ταχυτήτων πλήρως συγχρονιζέ, τρεις οµάδες Hi-Lo-Creeper  και µε την τεχνολογία Dual Speed  έχετε για να επιλέξετε µεταξύ 36 ταχυτήτων εµπρός και 36 πίσω. Μπορείτε ακόµα να οδηγήσετε µε γρήγορη ταχύτητα κινήσεως και να εξοικονοµήσετε καύσιµα µε το 40-ECO αφού o ελκυστήρας διατηρεί χαµηλές στροφές στον κινητήρα.

∆ύο Μνήµες Στροφών Κινητήρα και Σύστηµα ∆ιατήρησης Στροφών

Οι 2 µνήµες στροφών του κινητήρα σε συνδυασµό µε το σύστηµα διατήρησής σταθερών στροφών, διευκολύνουν τις εργασίες και µειώνουν την κατανάλωση καυσίµων. Οι µνήµες στροφών είναι ιδιαίτερα χρήσιµες στην αναβόλα του χωραφιού και σε συνδυασµό µε την σταθεροποίηση των στροφών επιτρέπουν την οµαλή λειτουργία των παρελκοµένων.

Στροφή µε Bi-speed

Το αποκλειστικό χαρακτηριστικό της Kubota to Bi-speed περιστρέφει τους µπροστινούς τροχούς σε ένα ποσοστό ταχύτητας σχεδόν δύο φορές αυτής των πίσω τροχών, όταν οι µπροστινοί τροχοί υπερβαίνουν µια γωνία στροφής περίπου 30°. Το αποτέλεσµα είναι µια οµαλότερη, πιο κλειστή στροφή, που σας επιτρέπει να στρίψετε στις αναβόλες του χωραφιού µε την πρώτη προσπάθεια.

Άνεση σε όλα τα επίπεδα

Η Kubota προσφέρει υποδειγµατικό περιβάλλον εργασίας. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν επίπεδο δάπεδο και υψηλή εργονοµία µε όλα τα χειριστήρια να βρίσκονται δεξιά από το χειριστή. Το τιµόνι µπορεί να αλλάξει κλίση κατά 40° ενώ στου ανοιχτού εκδόσεις είναι και τηλεσκοπικό.

Εµπρόσθια ανάρτηση στις εκδόσεις καµπίνας

Οι εκδόσεις µε καµπίνα Μ5-082, Μ5-092, Μ5-102 & Μ5-112 προαιρετικά προσφέρονται µε ανάρτηση εµπρόσθιου άξονα. Η ανάρτηση διαθέτει δυνατότητα ρύθµισης του τρόπου λειτουργείας της (συνεχόµενη, αυτόµατη ή κλειδωµένη) καθώς και της σκληρότητας (σκληρή, µέτρια, µαλακή).

 

Σπύρος Παντελεημονίτης

Το 2023 ήταν άλλη µία καλή χρονιά για την Kubota στην Ελλάδα, αποδεικνύοντας ότι οι προσπάθειες µας των τελευταίων ετών, αποδίδουν καρπούς. Εκτός από τις πωλήσεις, αυξήσαµε σηµαντικά τα αποθέµατα µας σε µηχανήµατα και ανταλλακτικά προµηθεύοντας τα, µηνιαίως, απευθείας από την Ιαπωνία. Επενδύσαµε περαιτέρω στον τοµέα εξυπηρέτησης πελατών µετά τη πώληση, µε εκπαιδεύσεις του προσωπικού µας και των συνεργατών µας. Το 2024 σκοπεύουµε να παρουσιάσουµε νέες σειρές γεωργικών ελκυστήρων, εναρµονιζόµενες µε τις τελευταίες Ευρωπαϊκές οδηγίες και εξοπλισµένες µε τεχνολογία που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις του αγροτικού κόσµου. Συνεχίζουµε παράλληλα την διεύρυνση της γκάµας των εξειδικευµένων µηχανηµάτων, µε επώνυµα ευρωπαϊκά εργοστάσια. Ειδικότερα, προσφέρουµε πλήρη γκάµα παρελκοµένων, για την δενδροκοµία και την αµπελουργία καθώς και µηχανήµατα για την κτηνοτροφία. Η µεγάλη γκάµα µηχανηµάτων σε συνδυασµό µε τα πολύ ανταγωνιστικά πακέτα χρηµατοδότησης, δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες µας να υλοποιήσουν µαζί µας το µεγαλύτερο µέρος του σχεδίου βελτίωσης τους. Καλούµε όλους τους ενδιαφερόµενους να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα µας, να δουν από κοντά την κατασκευαστική υπεροχή τους, να ενηµερωθούν για τις πολύ ανταγωνιστικές τιµές µας καθώς και τα διάφορα πακέτα χρηµατοδότησης που προσφέρουµε. Στόχος µας για το 2024, είναι η συνέχεια της ανοδικής µας πορείας στην αγορά µε συνεργασίες που θα διαρκέσουν στο µέλλον.

*∆ιευθυντής επιχειρηµατικής µονάδας ΕΛΞΙΣ Πετρόπουλος

 

Mccormick X5. 120P3-DRIVE


Πανάξιος κάτοχος του τίτλου Τρακτέρ της Χρονιάς 2024 στην κατηγορία Utility

 Συµπαγές, στιβαρό, ευέλικτο και µε προηγµένη τεχνολογία, το McCormick X5.120 P3-Drive είναι το ιδανικό τρακτέρ για καθηµερινή χρήση. Με αυτό το κίνητρο, το McCormick X5.120 P3-Drive βγήκε στην κορυφή στην κατηγορία Best Utility. Το κύριο νέο χαρακτηριστικό είναι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων P3-Drive: 36+12 ή 48+16 µε έρπουσες, σχεδιασµένο και κατασκευασµένο εξ ολοκλήρου από την Argo Tractors, επιτρέπει έναν συνδυασµό 3 PowerShifts (HML) µε 4 ροµποτικές ταχύτητες σε κάθε βαθµίδα, προσφέροντας 12 αυτόµατα ελεγχόµενες αναλογίες σχέσης µετάδοσης. Όλα ελέγχονται εύκολα από το εργονοµικό χειριστήριο SmartPilot, αξιοποιώντας τη λειτουργία Auto PowerShift (APS) τόσο για  εργασίες στο χωράφι (AutoField) όσο και για οδικές µεταφορές (AutoRoad). Εξοπλισµένο µε κινητήρα FPT F36 3,6 λίτρων, 4 κυλίνδρων, 16 βαλβίδων, Stage V, αποδίδει ιπποδυνάµεις απο 95 έως 114 ίππους και µέγιστη ροπή που κυµαίνεται από 395 έως 460 ΝΜ, όλα σε ένα συµπαγές τρακτέρ µε µεταξόνιο 2.354 mm. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά περιλαµβάνουν το Advanced Driving System+, το οποίο επιτρέπει προηγµένες λειτουργίες διεύθυνσης, ενώ ο συνδυασµός αναρτώµενου άξονα και καµπίνας εξασφαλίζει υψηλή άνεση χειριστή.

Landini Rex4-120 GT

 

To βραβευµένο τρακτέρ µε το καινοτόµο κιβώτιο Roboshift

Με το Landini Rex4-120 GT Roboshift Dynamic, η Argo Tractors ανέβασε τον πήχη για εξειδικευµένα τρακτέρ αµπελώνων και οπωρώνων», αναφέρει µια εξίσου λαµπερή δήλωση που αναφέρει τους λόγους για την επίτευξη του βραβείου Best of Specialized 2024, επισηµαίνοντας τα κύρια χαρακτηριστικά του κιβωτίου ταχυτήτων Roboshift, 48 Εµπρός+ 16 όπισθεν µε ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα και 4 πλήρως ροµποτικές σχέσεις HML, το οποίο µπορεί να λειτουργήσει σε αυτόµατη ή διαδοχική λειτουργία χάρη στο διαισθητικό χειριστήριο SmartPilot Plus που συνδυάζει τα χειριστήρια για οδήγηση και εργασία και βρίσκεται στο νέο ρυθµιζόµενο υποβραχιόνιο πολλαπλών λειτουργιών. Η έκδοση Dynamic περιλαµβάνει την επιλογή του αυτόνοµου συστήµατος οδήγησης που επιτρέπει, µε τη βοήθεια ενσωµατωµένων αισθητήρων, την αυτόµατη παράλληλη οδήγηση µεταξύ σειρών, συµπεριλαµβανοµένου του Advanced Driving System που είναι ιδανικό για την απορρόφηση των ανωµαλιών στο έδαφος και τη βελτιστοποίηση της εργασίας στο χωράφι και στο δρόµο. Είναι το πρώτο δενδροκοµικό τρακτέρ µε αναρτηµένη καµπίνα η οποία, µαζί µε τον εµπρόσθιο άξονα µε ρυθµιζόµενη υδραυλική ανάρτηση, εξασφαλίζει ένα επίπεδο άνεσης που υπερβαίνει τα πρότυπα της κατηγορίας. Η υψηλή απόδοση, η χαµηλή κατανάλωση καυσίµου και οι µειωµένες εκποµπές, όλα εγγυηµένα από τον 4κύλινδρο κινητήρα Deutz-AG Stage V 2,9 λίτρων. Το πακέτο συµπληρώνουν το ISObus για τη διαχείριση εφαρµογών και το σύστηµα αποµακρυσµένης διαχείρισης βλαβών Landini Fleet & Remote Diagnostic Management.

Λουκάς Λιάκος

Το 2023 ήταν δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά για την αγορά των αγροτικών µηχανηµάτων τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσµίως, λόγω της συνεχιζόµενης πληθωριστικής κρίσης και της µείωσης της αγοράς της τάξης του 10% σε σχέση µε το 2022. Παρόλα αυτά για την επιχειρηµατική µονάδα Landini & McCormick  ήταν µια πετυχηµένη  χρονιά . Χρονιά που καταφέραµε να βελτιώσουµε το µερίδιο µας στην αγορά καθώς και την επάρκεια των συνεργατών µας µέσω εµπορικών και τεχνικών σεµιναρίων.

Το 2024  προσδοκούµε να αυξήσουµε το µερίδιο µας στην αγορά όπως κάνουµε τα  τελευταία χρόνια.Οι προσδοκίες µας για το 2024 είναι ιδιαίτερα υψηλές κυρίως λόγω της AGROTICA 2024  (1-4/2/2024) και  των αναµενόµενων εγκρίσεων των σχεδίων βελτίωσης καθώς επίσης και  των ακόλουθων:

1) Η  µεγάλη γκάµα και αξιοπιστία των µηχανηµάτων µας. Τα δενδροκοµικά τρακτέρ της LANDINI REX 4, και ειδικότερα το µοντέλο REX 4-120GT  Dynamic ανακηρύχθηκε «Καλύτερο δενδροκοµικό για το 2024» και στα στάνταρτ τρακτέρ το McCORMICK X5.120 P3-Drive σαν «Καλύτερο στάνταρ τρακτέρ για το 2024». Οι δύο διακρίσεις σηµατοδοτούν την εξαιρετική ποιότητα και αξιοπιστία των 2 από τις εµπορικότερες σειρές µας.

2) Στην ευελιξία των νέων χρηµατοδοτικών προγραµµάτων που προσφέρουµε και δίνουν στον πελάτη την δυνατότητα αποπληρωµής έως 7 χρόνια µε τους ευνοϊκότερους ορούς στην αγορά (Συνεργασία µε τράπεζες Εurobank-Τράπεζα Πειραιώς).

3) Οι  ήδη υπάρχοντες ικανοποιηµένοι πελάτες µας που είναι η καλύτερη διαφήµιση για τα προϊόντα µας.

4) Ο προµηθευτής µας, η Αrgo Tractors S.p.A ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές γεωργικών µηχανηµάτων στον κόσµο έχει ως κυρίαρχο στόχο τη συνεχή ανάπτυξη, εξέλιξη και ενσωµάτωση νέων τεχνολογιών στα προϊόντα που παράγει. Παρά την γενική κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα, το εργοστάσιο είναι έτοιµο να µας παρέχει τελευταίας τεχνολογίας προϊόντα για το 2024.

Το 2024,  είναι επίσης σηµαντική χρονιά για την µονάδα µας λόγω της νέας αντιπροσώπευσης των τρακτέρ HATTAT. 

H ΗΑΤΤΑΤ διαθέτει µια πλήρη γκάµα τρακτέρ. Τρακτέρ δενδροκοµικά από 55ΗΡ έως 105ΗΡ, τρακτέρ µεσαίου µεγέθους και γενικής χρήσης από 75ΗΡ έως 125ΗΡ.

Τα νέα τρακτέρ Landini & McCormick πρόκειται να θέσουν καινούργιους όρους στην αγορά λόγω της προηγµένης τεχνολογίας, της υψηλού επιπέδου ποιότητας κατασκευής,  αλλά και των σηµαντικών βελτιώσεων, του πλήθους των επιλογών που προσφέρουν καθώς και της εξαιρετικά αναγνωρισµένης αξιοπιστίας τους. Με την αύξηση των συνεργασιών σκοπεύουµε να προσφέρουµε εξιδανικευµένες λύσεις στην αγορά γεωργικών µηχανηµάτων.

*Business Unit Manager


Ολόκληρο το αφιέρωμα της Agrenda για την αγορά τρακτέρ του 2024 εδώ.


ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ

Εξοπλισµένα µε κινητήρες FARMotion 45 και µε συστήµατα µετάδοσης ιδανικά για εργασίες σε δέντρα, θερµοκήπια και αµπελώνες

 

Τρακτέρ Deutz-Fahr 5 ΤΒ 106-116 ίππων

Η  Deutz-Fahr διευρύνει τις επιλογές που προσφέρει στο σύγχρονο αγρότη, προσφέροντας περισσότερα µοντέλα για αµπελώνες και οπωρώνες, µε τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα τρακτέρ αυτά. Η εταιρεία παρουσιάζει τα νέα τρακτέρ 5105 TB και 5115 TB εξοπλισµένα µε κινητήρες Stage V. Το χαµηλό προφίλ του καπό και των λασπωτήρων, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κέντρο βάρους και τους στιβαρούς άξονες, καθιστούν τα τρακτέρ 5 TB µοναδικά και ιδανικά για εργασία σε πλαγιές ή ανάµεσα σε δέντρα. Μερικά από τα εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά περιλαµβάνουν κινητήρες FARMotion 45 µε ισχύ 106 HP ή 116 HP, τέσσερις εκδόσεις µετάδοσης, από 10+10 ταχύτητες έως 40+40 ταχύτητες, µε µηχανικό ή ηλεκτροϋδραυλικό σασµάν (PowerShuttle), η λειτουργία Stop&Go για εκκινήσεις και στάσεις χρησιµοποιώντας µόνο το πεντάλ του φρένου και SDD (Steering Double Displacement) ταχεία διεύθυνση, που επιτρέπει την επίτευξη της τελικής θέσης µε τις µισές στροφές του τροχού. Τα τρακτέρ  αυτής της σειράς διαθέτουν επίσης φρένα σε τέσσερις τροχούς, µηχανικό πίσω ανυψωτικό µε µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 4.525 κιλών, προαιρετική µπροστινή ανύψωση και υδραυλική αντλία µε παροχή έως 70 λτ/λεπτό.

Η τεχνολογία µετάδοσης της νέας σειράς 5 TB διασφαλίζει ότι ο οδηγός έχει πάντα διαθέσιµη την ακριβή ποσότητα ροπής που χρειάζεται για την εργασία του, είτε στο χωράφι είτε στο δρόµο. Μπορείτε να επιλέξετε µία από τις δύο εκδόσεις µετάδοσης: Ένα απλό µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων µε 10+10 ή 20+20 ταχύτητες µε reverse shuttle ή ένα κιβώτιο ταχυτήτων µε PowerShuttle. Σε αυτήν την περίπτωση, οι διαθέσιµες ταχύτητες είναι 20+20, οι οποίες µπορούν να αυξηθούν σε 40+40 επιλέγοντας την έκδοση Powershift 2 βηµάτων (Hi-Lo). Όλες οι εκδόσεις κιβωτίου ταχυτήτων επιτυγχάνουν τη µέγιστη ταχύτητα των 40 χλµ/ώρα σε χαµηλότερες στροφές κινητήρα στη λειτουργία ECO. Το σύστηµα Stop&Go, το οποίο διατίθεται στάνταρ σε όλα τα κιβώτια ταχυτήτων PowerShuttle, επιτρέπει στο τρακτέρ να σταµατά χωρίς συµπλέκτη και να επανεκκινεί απλά χρησιµοποιώντας το πεντάλ του φρένου, κάνοντας τους ελιγµούς πολύ πιο απλούς,

Η πλατφόρµα του οδηγού, η οποία είναι αναρτηµένη σε αθόρυβα µπλοκ, απορροφά όλους τους κραδασµούς. Το κάθισµα του οδηγού και το τιµόνι είναι ρυθµιζόµενα, επιτρέποντας σε κάθε οδηγό να βρει την τέλεια θέση εργασίας του. Το σύστηµα ελέγχου έχει αναδιαρθρωθεί σύµφωνα µε τα πιο πρόσφατα κριτήρια εργονοµίας. Όλα τα στοιχεία που ελέγχουν την οδήγηση, την αλλαγή ταχυτήτων, την υδραυλική λειτουργία και τη λειτουργία του άξονα PTO έχουν λογικά διευθετηθεί σύµφωνα µε τη συχνότητα µε την οποία χρησιµοποιούνται, τοποθετούνται σε εύκολη πρόσβαση και έχουν κωδικοποιηθεί µε χρώµα. Ο πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιµονιού παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Στέλιος Σταματικός

Το 2023, η ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α,Ε ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της στην αγορά των γεωργικών µηχανηµάτων, εδραιώνοντας σχέσεις εµπιστοσύνης µε το συγκεκριµένο αγοραστικό κοινό Για την νέα χρονιά, προσβλέπουµε σε σηµαντική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων µας, καθώς µε τον προσεκτικό επιχειρηµατικό σχεδιασµό και την ξεκάθαρη στρατηγική µας, είµαστε σε θέση να προσφέρουµε καινοτόµα προϊόντα και υπηρεσίες στον σύγχρονο αγρότη – καλλιεργητή. Αξίζει να σηµειωθεί ότι η εταιρεία µας είναι κατάλληλα προετοιµασµένη και για το 2024, καθώς θα διαθέτει υψηλά προϊοντικά αποθέµατα ενόψει των νέων σχεδίων βελτίωσης.

Πιο συγκεκριµένα, για το 2024, εκτιµούµε περαιτέρω αύξηση του µεριδίου αγοράς και για τους δύο κατασκευαστικούς οίκους  που εκπροσωπούµε, SAME και DEUTZ-FAHR αντίστοιχα.

Για την DEUTZ – FAHR αιχµή του δόρατος θα αποτελέσει η Σειρά 6 της DEUTZ-FAHR, µε το κλασικό κιβώτιο Powershift  ή µε την πλήρως αυτόµατη έκδοση RCshift . Η συγκεκριµένη σειρά  συγκεντρώνει όλη την εµπειρία της Deutz-Fahr στην παραγωγή εξειδικευµένων τρακτέρ µε καινοτόµες υπηρεσίες  και στην Γεωργία Ακριβείας, µε απώτερο στόχο την αύξηση της απόδοσης ανά καλλιέργεια, καθώς και της άνεσης για τον χειριστή.

Στην µεσαία κατηγορία τρακτέρ, διεκδικούµε   διεύρυνση του µεριδίου µας µε τις νέες σειρές  SAME  και DEUTZ FAHR ΤΒ  Stage V. Η γκάµα της σειράς ΤΒ διαθέτει δοµή χαµηλού προφίλ, γεγονός που  καθιστά τα µοντέλα της ιδανικά για εργασίες σε ελαιώνες και οπωρώνες. Εξίσου  αποτελεσµατικά αποδεικνύονται και σε λοφώδη εδάφη, όπου το χαµηλό κέντρο βάρους προσφέρει µεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης οι νέες σειρές δενδροκοµικών τρακτέρ τύπου PLATFORM, µε εύρος ισχύος από 86hp έως 110hp αποτελούν ιδανική λύση  για οπωρώνες,  καθώς χάρη στη διαχρονική εµπειρία και  το µοναδικό σχεδιασµό της SAME, προσφέροουν ασφάλεια, ευελιξία και εργονοµία, κάνοντας την εργασία στην καλλιέργεια  ευχάριστη, αποδοτική και προπάντων κερδοφόρα!

Με την ευκαιρία, να σηµειώσω ότι ο Όµιλος εταιρειών Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε θα συµπληρώσει, µε την νέα χρονιά, 100 χρόνια από την ίδρυσή του, σηµατοδοτώντας ένα ορόσηµο αλλά και µια παρακαταθήκη για το προσωπικό, τους πελάτες και τους συνεργάτες του.

Εύχοµαι το 2024 να αποτελέσει µια πλούσια και δηµιουργική χρονιά για τους φίλους µας αγρότες, µε υγεία και ευτυχία!

*∆ιευθυντής πωλήσεων τµήµατος τρακτέρ Θεοχαράκης Α.Ε.


Γ. ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ

Γερµανική ποιότητα σε compact διαστάσεις και εκδόσεις ιδανικές για όλες τις απαραίτητες εργασίες στις δενδροκαλλιέργειες

 

Νέα σειρά CLAAS NEXOS Comfort

H κατηγορία των  δενδροκοµικών και αµπελουργικών τρακτέρ απευθύνεται σε  αγρότες µε πολύ εξειδικευµένες ανάγκες. Η πρόταση της CLAAS σε αυτή την κατηγορία προέρχεται από την πολύχρονη εµπειρία της εταιρίας που βοήθησε στην εξέλιξη της νέας σειράς NEXOS Comfort η οποία διατίθεται σε:

  • 4 εκδόσεις S, M, L και XL µε ελάχιστο πλάτος εργασίας από 1.00m, 1.25m, 1,45m και 1,55m αντίστοιχα.
  • 4 µοντέλα 220, 230, 240 και 260 µε ιπποδυνάµεις 85, 92, 103 και 120 hp αντίστοιχα .

Κινητήρας

Τα νέα NEXOS έχουν υπετροφοδοτούµενους 4-κύλινδρους κινητήρες FPT χωρητικότητας 3.6λίτρων οι οποίοι χαρακτηρίζονται από τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην εξοικονόµηση καυσίµου και στη διαχείριση των καυσαερίων. Πρόκειται για κινητήρες µε ηλεκτρονικό έλεγχο ψεκασµού (Common Rail) κατηγορίας Stage V, µε σύστηµα DPF-SCR (χρήση AdBlue) καταλύτη.

Σασµάν-µετάδοση

Το δενδροκοµικό της CLAAS προσφέρεται µε κιβώτιο ταχυτήτων 30Χ30 µε δυνατότητα επιλογής ηλεκτρο-υδραυλικού κιβωτίου µε ρεβέρσα REVERSHIFT και TWINSHIFT (αργό-γρήγορο) χωρίς το πάτηµα του συµπλέκτη.

Πλαίσιο

Το νέο NEXOS συνδυάζοντας µεγάλο µεταξόνιο µε άριστη κατανοµή βάρους (50-50 στον µπροστινό και πίσω άξονα) και συµπαγές συνολικό µήκος, µπορεί να τραβήξει και να σηκώσει µεγάλα φορτία και να λειτουργήσει περίφηµα σε κάθε περίπτωση. Αναµφισβήτητα ο νέος σχεδιασµός του πλαισίου  προσφέρει άνεση στην οδήγηση,  σωστή και ασφαλή συµπεριφορά στη πορεία. Πρόσθετα το µικρό συνολικό µήκος του το κάνει εξαιρετικά ευέλικτο χαρίζοντας καλύτερη οπτική από την καµπίνα αλλά και καλύτερο έλεγχο των παρελκόµενων. Χάρη στο δυναµικό νέο σχεδιασµό του µπροστινού καπώ τύπου «Υ» µε χαµηλότερο το σασί της µηχανής, η ορατότητα από την καµπίνα δεν ήταν ποτέ καλύτερη. Η γωνία στρέψης φτάνει τη µέγιστη τιµή της µε την αυτόµατη απενεργοποίηση της 4κίνησης. Ταυτόχρονα µε τον συµπαγή σχεδιασµό υπόσχεται εξαιρετικά µεγάλη γωνία στρέψης και µικρή ακτίνα στροφής.

Καµπίνα

Η καµπίνα του νέου NEXOS κατασκευασµένη από υλικά υψηλής ποιότητας προσφέρει όλες τις ανέσεις που χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελµατίας αγρότης για να εκτελεί µε άνεση όλες τις εργασίες. Παράλληλα, ο νέος σχεδιασµός της καµπίνας µε σύστηµα φίλτρανσης κατηγορίας Cat4 και φίλτρα ενεργού άνθρακα, εξασφαλίζει την µέγιστη ασφάλεια.  Πρόκειται για ευρύχωρη καµπίνα µε µεγάλες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα στο χρήστη. Το νέο επίπεδο πάτωµα (flat bottom floor) διευκολύνει τις κινήσεις του χειριστή και προσφέρει άνεση κατά τις εργασίες του. Τα χειριστήρια και τα κουµπιά είναι τοποθετηµένα εργονοµικά γύρω από το χρήστη ενώ η νέα οθόνη υγρών κρυστάλλων µε µενού στα ελληνικά που βρίσκεται στο καντράν παρέχει τις απαραίτητες και χρήσιµες ενδείξεις στον χειριστή.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

Η 4κίνηση ενεργοποιείται µε το πάτηµα ενός κουµπιού. Για την ελαχιστοποίηση της φθοράς των ελαστικών το αυτόµατο σύστηµα 4 κίνησης ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται αυτόµατα στα 14km/h. Eπίσης ενεργοποιείται αυτόµατα στο φρενάρισµα για µέγιστη ασφάλεια στο δρόµο. Η ακινητοποίηση του νέου NEXOS γίνεται µε ασφάλεια σε κάθε στιγµή.

Το νέο Nexos προσφέρεται µε πάνω από 100 συνδυασµούς εξοπλισµού ώστε να καλύψουν και τον πιο απαιτητικό χειριστή. Τα νέα δενδροκοµικά είναι ετοιµοπαράδοτα και διατίθεται από την εταιρεία Γ.ΧΙΓΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. µε πλήρη υποστήριξη σε σέρβις, ανταλλακτικά και ευέλικτα χρηµατοδοτικά προγράµµατα.

 

Γιώργος Χίγκας

Θετικά κρίνεται το 2023 από την Εταιρία Γ.ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ – ΓΕΩΡΓΟΤΕΧΝΙΚΗ. Μέσα σε ένα ιδιαίτερα ασταθές επιχειρησιακό περιβάλλον, µε πολλές αρνητικές εξελίξεις στον πρωτογενή τοµέα, όπως η µειωµένη παραγωγή σε βασικά αγροτικά προϊόντα όπως είναι το ελαιόλαδο, αλλά και πρωτοφανείς φυσικές καταστροφές όπως οι πληµµύρες στην Θεσσαλία, η Εταιρία κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην αγορά και να αυξήσει τα µερίδιά της.

Τα µηχανήµατα της CLAAS, µε την αναµφισβήτητη κυριαρχία των θεριζοαλωνιστικών µηχανών, αλλά και την συµπλήρωση της γκάµας των ελκυστήρων, µε τα χαµηλά δενδροκοµικά που ζητούσε η δενδροκοµία και αµπελουργία, µαζί µε την premium σειρά των µεγάλων τρακτέρ ανοιχτής καλλιέργειας, αποτέλεσαν µια από τις πρώτες επιλογές των αγροτών στην χώρα µας.

Πολύ καλά πήγε και η πλήρης σειρά µηχανηµάτων της MASCHIO-GASPARDO, η οποία καλύπτει όλες τις ανάγκες, από την προετοιµασία του χωραφιού, µέχρι την σπορά και την φυτοπροστασία. Όσον αφορά τον κτηνοτροφικό τοµέα, η FARESIN αποτελεί πάντα µια από τις πρώτες προτεραιότητες των κτηνοτρόφων µας.

Η παραπάνω εξέλιξη των πωλήσεων των µηχανηµάτων της εταιρίας, µεταφράζεται σε µια αύξηση του συνολικού τζίρου της κατά 20%.

Για το 2024 υπάρχει αισιοδοξία ότι τα αποτελέσµατα της Εταιρίας θα είναι εξ’ ίσου ικανοποιητικά, µια και η συνεχής αναπτυξιακή της πορεία θα υποστηριχθεί και από την υλοποίηση των Σχεδίων Βελτίωσης που αναµένεται.

*∆ιευθύνων Σύµβουλος. Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ



 

Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

06-01-2024 17:06ΑΓΡΟΤΗΣ

Τώρα με τα νέα σχέδια βελτίωσης θα πάρω καινούργιο ταχτέρ γιατί το ζετόρ που έχω ταφτισε Να είναι καλά ο Μητσοτάκης. Μητσοτάκης για πάντα ταχτέρ

Απάντηση Συνολικές απαντήσεις (1)
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία