BACK TO
TOP
Food insider

Μία ξινή μπύρα με ρόδι από Θεσσαλούς παραγωγούς φέρνει η Ζυθοποιία Πηνειού

Στην τρίτη φάση υλοποίησης επενδύσεων εισέρχεται η Ζυθοποιία Πηνειού, διαθέτοντας ποσό που θα ανέλθει στα 1,2 εκατοµµύρια ευρώ.

34_01_3

Γιώργος Λαμπίρης

134
2

Με τη συγκεκριµένη κίνηση η εταιρεία θα προχωρήσει σε επέκταση των εγκαταστάσεών της κατά 350 τετραγωνικά µέτρα, όπου θα στεγάζονται οι υποδοµές εµφιάλωσης και από την άνοιξη θα ξεκινήσει την παραγωγή µπύρας σε κουτί αλουµινίου, όπως επισηµαίνει ο ιδρυτής και διευθύνων σύµβουλός της, Γιώργος Πέτρου. Το κουτί αλουµινίου θα κυκλοφορήσει σε τρία διαφορετικά µεγέθη των 330, 400 και 500 ml. Στην ίδια επένδυση περιλαµβάνεται η προσθήκη εξοπλισµού για τη βελτίωση της ποιότητας καθώς και για τη µείωση του κόστους, όπου µεταξύ άλλων προβλέπεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκού σταθµού στις εγκαταστάσεις της ζυθοποιίας προκειµένου να γίνεται ενεργειακός συµψηφισµός µε το δίκτυο παροχής ενέργειας (net metering). Οι συνολικές επενδύσεις που θα έχει υλοποιήσει από την ίδρυσή της το 2020, θα φτάσουν τα 3,5 εκατ. ευρώ. «Με την προσθήκη των φωτοβολταϊκών πάνελ στο κτίριο θα είµαστε πλήρως αυτόνοµοι ενεργειακά», διευκρινίζει ο κύριος Πέτρου.

Επιδίωξη για την επόµενη πενταετία µετά την ολοκλήρωση των προγραµµατισµένων επενδύσεων, είναι η ανάπτυξη της εµπορικής δραστηριότητας της εταιρείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό µε την ανάπτυξη των διεθνών πωλήσεων. «Οι εξαγωγές έως τώρα επηρεάστηκαν λόγω της πανδηµίας και πλέον στοχεύουµε να βγούµε µπροστά και να διεκδικήσουµε µερίδιο στη διεθνή αγορά», συµπληρώνει. Η συνολική παραγωγική δυναµικότητα για τη Ζυθοποιία Πηνειού ανέρχεται σήµερα στα 900.000 λίτρα µπύρας ετησίως.

Οι συνεργασίες και οι νέες µπύρες

Στο πλαίσιο της λειτουργίας της η εταιρεία έχει συνεργαστεί και µε άλλες ζυθοποίες όπως η Ζυθοποιία Αναστασίου και η Blame the Sun. Ωστόσο ο Γιώργος Πέτρου αποκλείει το ενδεχόµενο συνεργασιών µε µεγαλύτερους παίκτες της αγοράς όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η Ολυµπιακή Ζυθοποιία και η ΕΖΑ, επισηµαίνοντας ότι «οι συγκεκριµένες εταιρείες διαθέτουν ένα εντελώς διαφορετικό µοντέλο λειτουργίας και ανάπτυξης από το δικό µας. Πλέον έχουµε την δυνατότητα να λειτουργήσουµε µε τις δικές µας δυνάµεις».

Η εταιρεία παρουσίασε στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa δύο νέες µπύρες, η πρώτη από αυτές είναι µία µπύρα µε κάστανο, Chestnut Amber Ale, όπου η προµήθεια της πρώτης ύλης πραγµατοποιείται από τον Αγροτικό Συνεταιρισµό Μελιβοίας. «Το κάστανο στη συγκεκριµένη µπύρα δεν χρησιµοποιείται ως πρόσθετο,  αλλά χρησιµοποιείται κατά τον βρασµό της», εξηγεί ο κύριος Πέτρου.

Νέο προϊόν που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το προσεχές διάστηµα είναι και µία ξινή µπύρα τύπου Season µε ρόδι. Σε αυτή την περίπτωση η προµήθεια του ροδιού γίνεται από τοπικούς παραγωγούς της Θεσσαλίας. «Η παραγωγή της βρίσκεται σε πειραµατικό στάδιο και σύντοµα θα την εµφιαλώσουµε και θα τη διαθέσουµε στην αγορά», συµπληρώνει ο επιχειρηµατίας.

Οι δύο νέες µπύρες απευθύνονται σύµφωνα µε τον Γιώργο Πέτρου στον εισερχόµενο τουρισµό, καθώς όπως λέει οι ξένοι επισκέπτες είναι περισσότερο συνηθισµένοι σε ιδιαίτερες παραγωγές και πειραµατισµούς µε τη µπύρα, όπως είναι οι προαναφερόµενες. Γι’ αυτό και ένα σηµαντικό µέρος της παραγωγής των δύο αυτών ετικετών βρίσκει έδαφος για να τοποθετηθεί σε χώρους εστίασης στη νησιωτική Ελλάδα.

Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

28-02-2024 12:06Στέφανος Πετρόπουλος

Ειστε σίγουρος για αυτα που γράφετε ; Ρωτω διοτι οπου βρισκω Άμστελ ή Άλφα, εκει βρισκω και μπύρες από μικρά ζυθοποιεία ενώ με την Βεργίνα δεν βρισκω. Μακάρι όμως να κάνει ελέγχους η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην μπύρα. Μπορει να δουμε εκπλήξεις για το ποιοι τηρούν κανόνες ελεύθερης αγορας και ποιοι όχι.

Απάντηση

28-02-2024 09:41Αργύρης Παπαβασιλείου

Eχουν πετύχει και σε έναν άλλο τομέα ΟΙ Ολλανδοί. Στην μείωση της Ελληνικες παραγωγης μπύρας. Δεν εχει αφήσει μικροζυθοποιία για μικροζυθοποιία η Αθηναικη μεχρι να τις κλείσει oλες.

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία