BACK TO
TOP
Food insider

Ισχυρό ελληνικό στοιχείο στην SIAL Paris 2024 που κλείνει 60 χρόνια

Με οδηγό τρεις βασικούς θεματικούς άξονες γύρω από τις τάσεις στη διατροφή θα διοργανωθεί στο Παρίσι η φετινή SIAL σε εορταστικό κλίμα, αφού συμπληρώνει 60 χρόνια ζωής. Με βασικές θεματικές τα συναισθήματα γύρω από το φαγητό, το ρόλο που διαδραματίζει στο να φέρνει τους ανθρώπους μαζί και τη συνείδηση γύρω από αυτό και την ωφέλιμη ή όχι επίδρασή του στην υγεία. Το θετικό περιβάλλον επίσης, προσφέρεται για B2B συναντήσεις και ζυμώσεις, με τους χιλιάδες παρευρισκόμενους επαγγελματίες του χώρου να μπορούν να νιώσουν το παλμό των εξελίξεων και να συζητήσουν ελεύθερα το μέλλον της βιομηχανίας τροφίμων.

BECK4830

Άγις Τσιμπλάκης

268
0

Από τις 19 έως τις 23 Οκτωβρίου ολόκληρη η βιομηχανία θα έχει το βλέμμα της στραμμένο στη SIAL και το φετινό της πρόγραμμα και εκδηλώσεις που αναμένεται να την κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστή και ιδιαίτερη από τις προηγούμενες. Στη φετινή SIAL Paris θα λάβουν μέρος 7.500 εκθέτες από 130 χώρες, με πάνω από 400.000 προϊόντα καταλαμβάνοντας ένα χώρο ανάλογο με αυτόν που θα κάλυπταν 100 σουπερμάρκετ μαζί και με τα περίπτερα των εκθετών να είναι πλέον οργανωμένα ανά κατηγορία προϊόντος. Στον τεράστιο χώρο 257 χιλιάδων τ.μ θα φιλοξενηθούν επίσης 650 νεοφυείς επιχειρήσεις που θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν και να προωθήσουν τις καινοτόμες ιδέες τους μέσω της πρωτοβουλίας “SIAL innovation”. Μάλιστα για πρώτη φορά φέτος το κοινό θα μπορεί να δοκιμάζει τις γεύσεις των καινοτόμων προϊόντων μέσω του “Sial taste”.

Η φετινή διοργάνωση έχει ως στόχο να ενημερώσει και να εξοικειώσει τους επαγγελματίες του χώρου με τις τάσεις που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο τα τελευταία δύο χρόνια μέσω της πρωτοβουλίας “SIAL insights” που έχει εντοπίσει τρεις τάσεις που αφορούν το φαγητό. Οι τρεις αυτές τάσεις αναδεικνύουν τον καθοριστικό ρόλο που έχει το φαγητό στη ζωή μας. Όπως ενημερωθήκαμε, παραπάνω από τα μισά προϊόντα διατροφής πλέον έχουν ως βασικό γνώμονα τους την ευχαρίστηση και την απόλαυση. Επιπλέον το 74% των καταναλωτών λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του τα ρίσκα που μπορεί να περιέχει η διατροφή του, ενώ 1 στους 3 έχει λαμβάνει ως βασικό κριτήριο για την επιλογή εστιατορίου, αν θα το επισκεφτεί ή τι φαγητό θα μαγειρέψει την κοινωνικότητα. Οι καταναλωτές δίνουν δηλαδή, μεγαλύτερη έμφαση στη συνάρτηση μεταξύ ανθρώπινων σχέσεων και φαγητού.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να μάθουν για το μέλλον της βιομηχανίας μέσω μίας σειρά συζητήσεων “SIAL talks” από ηγέτες του κλάδου, διανομείς, εμπόρους και παραγωγούς του χώρου που έχουν καινοτομήσει. Οι εκθέτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα αγοραστικό κοινό που θα περιλαμβάνει επιχειρήσεις εισαγωγών/εξαγωγών, διανομείς και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της τροφοδοσίας και της φιλοξενίας με συνολική αγοραστική δύναμη 50 δις. ευρώ.

Σε ένα κόσμο γεμάτο με απροσδόκητες προκλήσεις η πιο σημαντική είναι αυτή του φαγητού. Για αυτό η SIAL 2024 υπόσχεται να προσφέρει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος σε 4 συνέδρια με θέματα, τη τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία τροφίμων, την Αφρικανική ήπειρο, τις εφοδιαστικές αλυσίδες και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR). Με σύνθημά της “Own the change” η διοργάνωση θέλει μέσω των συνεδρίων, των προγραμμάτων και των ομιλιών που θα προσφέρει να αφυπνίσει τους επαγγελματίες του χώρου και να αναδείξει την CSR ως κινητήρια δύναμη για αλλαγή και προσαρμογή στις επερχόμενες προκλήσεις. Προσθέτοντας ακόμα, από τη SIAL 2024 δεν θα λείψουν οι πολιτικές αντιπροσωπείες με 10 προγραμματισμένες επισκέψεις υπουργών, 50 πρέσβεις και 100 επίσημες αντιπροσωπείες κρατών, η διοργάνωση θα φέρει σε άμεσο διάλογο τη βιομηχανία τροφίμων με τα κράτη.

Δεν θα λείψουν επίσης και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες που όπως ενημερωθήκαμε αυτή τη χρονιά η παρουσία τους θα είναι αυξημένη. Μάλιστα στη φετινή έκθεση πάνω από 300 Έλληνες παραγωγοί θα συμμετέχουν με το χώρο που θα διατεθεί για αυτούς και τα προϊόντα τους να αυξάνεται κατά 5.300 τ.μ. Σε κλάδους όπως αυτοί της γαλακτοκομίας, των ροφημάτων και του κρέατος αλλά και στους υπόλοιπους, η Ελληνική συμμετοχή θα είναι αυξημένη με εταιρείες όπως η Enterprise Greece η Lelia Foods και άλλες να κατέχουν σημαντική παρουσία. Με οδηγό την εξωστρέφεια, τα ελληνικά προϊόντα θα ανταγωνιστούν με τα ξένα και οι Έλληνες επαγγελματίες του χώρου θα λάβουν πολύτιμες γνώσεις για τις τάσεις της αγοράς, τον ανταγωνισμό και θα μάθουν τρόπους να αλλάξουν και να προσαρμόσουν την παραγωγή τους σε ένα πιο απρόβλεπτο μέλλον.

Μετρώντας 60 χρόνια στο χώρο η SIAL 2024 με μεγαλύτερο εκθεσιακό χώρο, περισσότερα περίπτερα, νέες πρωτοβουλίες και τον αέρα του Παρισιού να της προσδίδει ένα γαλλικό κύρος αναμένεται σίγουρα να είναι η πιο ξεχωριστή και ιδιαίτερη.

 

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • sial
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία