Τα µοντέλα αναβαθµίστηκαν, και όπως λέει η ιταλική κατασκευάστρια εταιρεία, πρόκειται για τα πρώτα στη κατηγορία τους που προσφέρουν ένα ολοκληρωµένο πακέτο τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού.
Τα Rex 4 εφοδιάζονται τώρα µε τετρακύλινδρους κινητήρες Deutz 71 έως και 112 ίππων (µε µνήµη ταχύτητας) Euro 4 και διατίθενται σε 4 εκδόσεις, µε την κάθε έκδοση να έχει 6 διαφορετικά µοντέλα. Ανανεωµένο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι διαθέσιµο είτε µε µηχανική είτε µε υδραυλική ρεβέρσα.
Η Landini επενέβη και στο µπροστινό µέρος των τρακτέρ, ανασχεδιάζοντας το καπό αλλά και την καµπίνα για καλύτερη ορατότητα και ασφάλεια. Το ADS, που αναπτύχθηκε από τους µηχανικούς της εταιρείας µε γνώµονα την άνεση κατά την οδήγηση του τρακτέρ τόσο εντός όσο και εκτός χωραφιού, απέσπασε µάλιστα και βραβείο καινοτοµίας στην έκθεση EIMA 2018. Το σύστηµα επεµβαίνει στη διεύθυνση του τρακτέρ µετά από µια στροφή στο κεφαλάρι και διευκολύνει την επιστροφή στην ευθεία, στρίβοντας αυτόµατα το τιµόνι.
Αντίθετα, όταν η ταχύτητα του τρακτέρ αυξάνεται, δηλαδή όταν το τρακτέρ κινείται στον δρόµο, το τιµόνι αποκτά αυτόµατα µια πιο «σκληρή» αίσθηση. Πρόκειται για µια τεχνολογία υιοθετηµένη από εκείνες του χώρου των επιβατικών αυτοκινήτων, που εξελίχθηκε από την Landini.
∆ίπλα στο ADS έρχεται να προστεθεί και η δορυφορική σύνδεση που ελέγχει τη θέση των µπροστινών τροχών ανά πάσα στιγµή, συλλέγοντας ταυτόχρονα στοιχεία για τις συνθήκες του εδάφους.
Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες το τρακτέρ κινείται σε επικλινή εδάφη, εκεί όπου οι καταπονήσεις του συστήµατος διεύθυνσης είναι εντονότερες, το σύστηµα υποβοήθησης αντισταθµίζει µε τη βοήθεια της δορυφορικής σύνδεσης οποιαδήποτε ανωµαλία παρουσιάζεται.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο διευθυντής µάρκετινγκ της Agro Tractors, Αντόνιο Σαλβατέρα, «το ADS επιτρέπει στον χειριστή να εστιάσει περισσότερο στην εργασία του και λιγότερο στην οδήγηση».
Επίσης, µέσα από µια οθόνη ο χειριστής µπορεί να ελέγχει τις λειτουργίες του παρελκόµενου, έχοντας στη διάθεσή του και ένα πολυλειτουργικό τζόιστικ για τον έλεγχο των ηλεκτροϋδραυλικών βαλβίδων.
Τέλος, µέσω της διαδικτυακής πλατφόρµας «Landini Fleet Management», που απευθύνεται κυρίως σε στόλο τρακτέρ, επιτρέπεται η αποµακρυσµένη και απευθείας διάγνωση των βλαβών του οχήµατος, ο έλεγχος των ωρών λειτουργίας, του υδραυλικού συστήµατος καθώς και της συντήρησης του τρακτέρ.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου