BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Vervaet και Kotte δημιουργούν τον πρώτο τους τετράτροχο αυτοκινούμενο διανομέα

Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ Kotte και Vervaet ονομάζεται Quad και πρόκειται για έν αυτοκινούμενο όχημα, με τέσσερις τροχούς και τετραδιεύθυνση.

DJI_0035-kopie-HDR

Βασίλης Σοφός

84
0

Ο Ολλανδός κατασκευαστής αυτοκινούμενων οχημάτων Vervaet παρουσίασε για πρώτη φορά ένα αυτοκινούμενο τετρακίνητο διανομέα. Το Vervaet Quad 550 τροφοδοτείται από κινητήρα Volvo με 550 ίππους. Έτσι, η Vervaet εγκαταλείπει τη στρατηγική της με τους κινητήρες DAF για πρώτη φορά και το δικαιολογεί με την έλλειψη αναγνώρισης αυτών των κινητήρων σε αμερικανικές περιοχές.

Συνεργασία με την Kotte

Λίγο μετά την έναρξη παραγωγής του τετράτροχου οχήματος, ξεκίνησε η συνεργασία της Vervaet με την Kotte Garant. Η Vervaet έχει επικεντρωθεί πλήρως στο όχημα και στα εξαρτήματα, ενώ η τεχνογνωσία για την τεχνολογία διανομης προέρχεται κυρίως από την Kotte.



Η δεξαμενή GRP του νέου οχήματος έχει όγκο 21 m³ και είναι σκόπιμα σχεδιασμένη έτσι ώστε να είναι πιο στενή ακριβώς πίσω από την καμπίνα, η οποία προέρχεται από την Claas. Η εταιρεία μάς λέει ότι ο οδηγός έχει καλή εικόνα των άκρων μέσω του αριστερού ή του δεξιού ώμου του.



Η Kotte, ωστόσο, δεν παρέχει πλευρικούς διπλωμένους πόλους για το τετράτοχο. Εάν δηλαδή κανείς ξακολουθεί να θέλει να διπλώσει ένα σύστημα εύκαμπτου σωλήνα προς τα πλάγια, μπορεί να το φιλοξενήσει με μέγιστο πλάτος εργασίας τα 27 μέτρα, αλλά στη συνέχεια το πλάτος μεταφοράς θα είναι πάνω από 3 μέτρα.

Τεχνολογία αντλιών από Vogelsang ή Börger

Στην περίπτωση της τεχνολογίας διανομής υγρής κοπριάς, ο πελάτης θα έχει στο μέλλον τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ βραχίονα αναρρόφησης 8 ιντσών, περιστροφικής αντλίας 9 m³ / λεπτό και φίλτρου Vervaet πίσω από την αντλία. Εναλλακτικά, η Kotte παρέχει βραχίονα αναρρόφησης 10 ιντσών, περιστροφική αντλία 12 ή 13,5 m³ /λεπτό (Börger ή Vogelsang) σε συνδυασμό με μια φυγοκεντρική αντλία στο βραχίονα αναρρόφησης και ένα φίλτρο Vogelsang RotaCut, το οποίο βρίσκεται μπροστά από την αντλία.



Όσον αφορά την τεχνολογία NIRS, αρχικά αυτή θα προέρχεται ξανά από την John Deere. Οι προγραμματιστές της Biervliet τοποθέτησαν στο τετράτροχο όχημα ένα μεγάλο ψυγείο κάτω από την καμπίνα. Ο βραχίονας αναρρόφησης περιστρέφεται στην πλευρά πίσω από την καμπίνα και μπορεί να περιστραφεί προς τα εμπρός κατά 180 ° για υπερφόρτωση, ενώ το πλάτος φόρτωσης πρέπει να είναι 5 μέτρα.



 Η Vervaet παραμένει πιστή στην τεχνολογία της μετάδοσης και έχει εγκαταστήσει συνολικά τέσσερις μεγάλους υδραυλικούς κινητήρες στο νέο Quad για τη σταδιακή κίνηση και των δύο αξόνων Omsi. Με τη λειτουργία της τετραδιεύθυνσης, το άδειο όχημα των 20 τόνων έχει μια ακτίνα στροφής περίπου 17 μέτρων.

Το ανυψωτικό ανυψώνει έως και 8 τόνους και μπορεί να περιστραφεί έτσι ώστε η εργασία να μπορεί να πραγματοποιείται σε κάθε περίπτωση. Όσον αφορά τα ελαστικά, ο πελάτης έχει διαφορετικές επιλογές: 900/60 R38, 900/60 R42, 1050/50 R32, 1000/55 R32, 1250/50 R32, Mitas 1000/65 R32. Ωστόσο, το εξωτερικό πλάτος των 3 μέτρων δε μένει σταθερό σε κάθε μία από τις πιο πάνω επιλογές ελαστικών.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία