BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Bραβείο καινοτομίας La Razón για την ανάπτυξη του Kubota Group Solutions Hub

Στο πλαίσιο των βραβείων V Comunidad de Madrid La Razón Awards, η κριτική επιτροπή βράβευσε τη διαδικτυακή πύλη Kubota Group Solutions Hub για το ρόλο και την επιτυχία της στη γνωστοποίηση των τεχνολογικών λύσεων στους πελάτες της.

Kubota_M8

Βασίλης Σοφός

475
0

Ο όμιλος των μέσων ενημέρωσης La Razón διοργάνωσε την τελετή απονομής των κοινοτικών βραβείων V Madrid στις 7 Μαρτίου 2023. Από εκεί αναγνωρίστηκε το έργο πολλών διάσημων εταιρειών, που προωθούν την οικονομία στην Κοινότητα της Μαδρίτης και στην υπόλοιπη Ισπανία και οι οποίες, σύμφωνα με τα λόγια της Eugenia Carballedo, προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου της Μαδρίτης, «αποτελούν τη ζωντανή αναπαράσταση των εξαιρετικών στιγμών που βιώνει η περιοχή». Η κριτική επιτροπή εκτίμησε επίσης το μακρύ και εξαιρετικό ιστορικό της Kubota με περισσότερα από 130 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και τη δέσμευσή της στην έξυπνη τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.



Σύμφωνα μάλιστα με τον Joan Surroca, διευθυντή ψηφιακών και δημοσίων σχέσεων στην Ευρώπη, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο, «Η εταιρεία προσπαθούσε πάντα να εργάζεται δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της, ενώ παράλληλα συνέχιζε να καινοτομεί και να αναπτύσσει την τεχνολογία, για να τους βοηθάει να λύνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά. «Για να παραμείνει η Kubota μια βιώσιμη εταιρεία, θα συνεχίσουμε να προωθούμε πρωτοβουλίες με μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε θέματα ESG (Environmental Sustainable Goals)», σημείωσε.

KGSH: μια διαδικτυακή πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον πελάτη

Η νέα πλατφόρμα, διαθέσιμη στο www.kubota-group.eu, είναι μια κοινή πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Kubota (KHE) και συγκεντρώνει καινοτόμες λύσεις για τους πελάτες από τα διάφορα εμπορικά σήματα υπό την ομπρέλα του Ομίλου Kubota, όπως η Kubota, η Great Plains, η Vicon, η Kverneland, η Fede και η ROC.



Παρουσιάζει διάφορες ιστορίες λύσεων πελατών με τεχνολογίες που επιτρέπουν στους πελάτες να ξεπεράσουν με επιτυχία τις προκλήσεις και τα δύσκολα σημεία, στο πλαίσιο των θεμάτων «Καινοτομίες», «Βιωσιμότητα», «Συνδεσιμότητα», «Αυτοματοποίηση» και «Αποδοτικότητα».



Κάθε ιστορία περιγράφει την πρόκληση που αντιμετώπισε, τη λύση που προσέφερε κάθε μάρκα, μαζί με βίντεο και μαρτυρίες πελατών. Επιπλέον, στο τέλος κάθε ιστορίας περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο οι λύσεις αυτές συμβάλλουν συγκεκριμένα στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία