BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Προσαρμοστικότητα και ευκολία χρήσης τα χαρακτηριστικά των Valtra F

Η Valtra εστιάζει πλέον και στα συμπαγή, εξειδικευμένα τρακτέρ αμπελώνων και οπωρώνων, με τη σειρά F να έχει φτιαχτεί ακριβώς για αυτό. Οι επισκέπτες της έκθεσης Enovitis in Campo 2023 είχαν την ευκαιρία να δουν εν δράσει τα στενά τρακτέρ της εταιρείας στην πιο πρόσφατη εκδοχή τους.

Στιγμιοτυπο_οθονης_2023-06-22__11_25_50_πμ_2

Βασίλης Σοφός

702
0

Carraro Agritalia και Valtra συνεργάστηκαν, για να δημιουργήσουν ένα τρακτέρ με οφέλη από τους δύο κόσμους. Τα νέα Valtra της σειράς F, που έκαναν τον ντεμπούτο τους στην έκθεση EIMA, αποτελούνται από τρία μοντέλα 75 έως 101 ίππων, με τον κινητήρα Industrial F28 EU FPT των 2,8 λίτρων να μεριμνά για αυτό.



Ο κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής αλλά και αποδοτικός (η κατανάλωση καυσίμου είναι 5% χαμηλότερη από τα προηγούμενα μοντέλα Stage IIIB), διαθέτει ροπή μεταξύ 350 και 415 Nm, έως και 10% υψηλότερη από ό,τι στο παρελθόν. Η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη στις 2.000 σ.α.λ. και η ονομαστική ταχύτητα του κινητήρα είναι 2.300 σ.α.λ.

Η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών Stage V επιτυγχάνεται στο μοντέλο F75 με το συνδυασμό ενός καταλύτη οξείδωσης πετρελαίου (DOC) με ένα φίλτρο σωματιδίων (DPF), ενώ τα δύο μεγαλύτερα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που βασίζεται στη μονάδα SCR.

Όπως και σε άλλους μικρούς και μεσαίους ελκυστήρες Valtra, δεν χρησιμοποιείται ανακύκλωση καυσαερίων και το διάστημα σέρβις είναι 600 ώρες. Ο όγκος της δεξαμενής καυσίμου είναι 93 λίτρα στα μοντέλα Standard και 75 λίτρα στα μοντέλα Narrow, ενώ η δεξαμενή AdBlue που παρέχεται επιπλέον στα μοντέλα F95 και F105 έχει χωρητικότητα 10 λίτρων.

Με τρεις επιλογές μετάδοσης

Η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων που προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: το βασικό, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 12+12 ταχυτήτων shuttle, το οποίο είναι ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση, και το κιβώτιο splitter, το οποίο προσφέρει 24 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν, το οποίο πλαισιώνεται, όπου απαιτούνται μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης και απόδοσης, από ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων powershift με ηλεκτροϋδραυλικό hi-lo, το οποίο προσφέρει 24 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν χωρίς την ανάγκη συμπλέκτη και διαθέτει υδραυλικό Power Shuttle.

Δύο διαφορετικά πλάτη, με ή χωρίς καμπίνα

Το χαμηλό ύψος είναι στα 1.450 χιλιοστά (με ανοιχτή καμπίνα), ώστε να μπορούν τα τρακτέρ να εργάζονται εύκολα στην χαμηλή βλάστηση και να αποτελούν ιδανικό εργαλείο για τεχνικές καλλιέργειας πέργκολας και θερμοκηπίων, ή στα 2.450 χιλιοστά (με καμπίνα).

Τα μοντέλα είναι επίσης εξοπλισμένα με ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο και έναν καλά σχεδιασμένο μπροστινό άξονα που επιτρέπει μικρές ακτίνες στροφής. Και, προκειμένου να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών σε αμπελώνες, οπωρώνες και άλλες εξειδικευμένες καλλιέργειες, προσφέρονται επίσης από την Valtra σε διαφορετικά πλάτη, με διάταξη με καμπίνα και χωρίς καμπίνα.



Στη βασική έκδοση Standard (S) το ονομαστικό πλάτος του τρακτέρ είναι 1,5 μέτρο, καθιστώντας το ιδιαίτερα κατάλληλο για στενά περάσματα μεταξύ οπωρώνων. Το μηχάνημα προσφέρεται όχι μόνο με καμπίνα, αλλά και με δομή προστασίας από ανατροπή (Rops) και με ανοικτή καμπίνα, η οποία φτάνει σε ύψος λίγο πάνω από 1,4 μέτρα όταν δεν χρησιμοποιείται το Rops.

Στην έκδοση Narrow (N) το ονομαστικό πλάτος του μοντέλου είναι της τάξης των μόλις 1,3 μέτρων (από 1.278 μέτρα, για την ακρίβεια), το οποίο είναι βέλτιστο για αμπελώνες, και αυτό το μοντέλο της έκδοσης Narrow διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό με θερμαινόμενη και κλιματιζόμενη καμπίνα.

Ισχυρά υδραυλικά

Το ευέλικτο και βελτιωμένο υδραυλικό σύστημα βασίζεται στην πραγματικότητα σε συστήματα διπλών αντλιών, 60 + 27 λίτρων ανά λεπτό και δύο ή τριών μηχανικών διανομέων, ή σε συστήματα τριπλών αντλιών 60 + 27 λίτρων ανά λεπτό και δύο, τριών ή τεσσάρων μηχανικών διανομέων.



Η ικανότητα του πίσω ανυψωτικού κυμαίνεται από 2.600 έως 3.000 κιλά, ενώ η μέγιστη χωρητικότητα του μπροστινού, που παρέχεται προαιρετικά με μπροστινό PTO 1.000 στροφών ανά λεπτό, είναι 1.800 κιλά. Το πίσω PTO με μηχανική ή υδραυλική εμπλοκή, με τη σειρά του, διατίθεται με δύο ρυθμίσεις ταχύτητας (540/540Eco ή 540/1000) ή συγχρονισμένο με την ταχύτητα κίνησης προς τα εμπρός. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα μοντέλα Valtra F Stage V είναι στάνταρ η ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενη εμπλοκή και το ηλεκτροϋδραυλικό κλείδωμα διαφορικού.

Meccagri

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία