Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Brand name

Σήμα σφραγίδα για τα μακεδονικά προϊόντα προτείνει ο ΣΕΒΕ

Μακεδονική «σφραγίδα» για όλα τα προϊόντα της περιοχής προτείνει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), ως συνοδευτικό σε συσκευασίες και προωθητικό υλικό, προκειμένου να τονίσει την ελληνική καταγωγή της μακεδονικής της ταυτότητας.

macedoniasima

Agronews

4
0

Στόχος είναι το σήμα να τεθεί στη διάθεση όλων των επιχειρηματικών φορέων (επιμελητήρια κ.λπ.) της Βορείου Ελλάδος, ώστε να χρησιμοποιείται για ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, που έχουν αναφορά στην Μακεδονία και στη μακεδονική γη.

Το σήμα – σφραγίδα αναμένεται να παρουσιαστεί την Τρίτη 22 Οκτωβρίου από τον πρόεδρο του ΣΕΒΕ Γιώργο Κωνσταντόπουλο στον Πρωθυπουργό, στη σύσκεψη για την επιχειρηματικότητα της Β. Ελλάδος υπό την προεδρία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Τα στελέχη του ΣΕΒΕ, που ανησυχούν για τις επιπτώσεις της Συμφωνίας των Πρεσπών στη διεθνή εμπορική τύχη των μακεδονικών προϊόντων, θα επιδιώξουν την επίσημη υιοθέτηση του σήματος από το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, ώστε από την αρχή να υπογραμμίζεται το κύρος του.   

Το σήμα δημιουργήθηκε με την αρωγή της εταιρίας μέλους του ΣΕΒΕ fotone και συνοδεύεται από κανονισμό χρήσης, στον οποίο προβλέπονται όροι και προϋποθέσεις για τη χρήση του σήματος, καθώς θα υπάρχουν πιστοποιήσεις.

Σύμφωνα με τον ΣΕΒΕ το σήμα – σφραγίδα συνδέεται με τα ακόλουθα δύο δεδομένα:

Πρώτον, το εικαστικό σκέλος. Το λογότυπο οφείλει να είναι ευανάγνωστο, χωρίς περιττά στοιχεία, ευέλικτο, πρωτότυπο, διαχρονικό. Πρέπει να μην προσδιορίζει άμεσα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Τεχνικά, δεν πρέπει να περιορίζεται, ούτε να περιορίζει τη μέθοδο εκτύπωσης, ούτε να την επιβαρύνει οικονομικά, γι’ αυτό χρησιμοποιήθηκε μόνο το μπλε χρώμα, που παραπέμπει στην ελληνικότητα. Πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιείται ακόμη και σε πολύ μικρές διαστάσεις και να παραμένει αναγνωρίσιμο, αλλά ταυτόχρονα και διακριτικό. Συνοδεύει το όνομα και την εικόνα του κάθε μακεδονικού brand, οπότε πρέπει να αντικατοπτρίζει τις αξίες του και να του προσδίδει το κύρος που αρμόζει.

Το ζητούμενο για το λογότυπο είναι να παραπέμπει σε κάτι αμιγώς ελληνικό και αναγνωρίσιμο, χωρίς αυτό να συνδέεται με πολιτικές παραμέτρους. Με αυτά τα δεδομένα η επιλογή της χρήσης του πεζού γράμματος “μ” ως βασικό σχεδιαστικό όχημα έγινε  αφενός επειδή είναι αναγνωρίσιμο διεθνώς ως ελληνικό, αφού χρησιμοποιείται παγκοσμίως ως μαθηματικό σύμβολο, και αφετέρου διότι αισθητικά ασκεί μια γοητεία, ως στοιχείο που υπάρχει μόνο στην ελληνική γραφή.
Δεύτερον, το σύνθημα «Macedonia. The Divine Great Land». Η συγκεκριμένη φράση συνδυάζει  το Great (παραπομπή στον Μ. Αλέξανδρο) και το Divine (Θεοί του Ολύμπου και ελληνική μυθολογία). Ειδικότερα η λέξη «divine» είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμη διεθνώς. Αγγλικά: divine. Γαλλικά: divin. Λατινικά: divina. Ιταλικά: divine. Ισπανικά divina. Πορτογαλικά divino. Πρόκειται για γλώσσες οι οποίες μιλιούνται  επισήμως είτε ως πρώτη, είτε ως δεύτερη από δύο δισεκατομμύρια κατοίκους του πλανήτη, ενώ είναι βέβαιον ότι κάποιος μπορεί να συνεννοηθεί με μία από αυτές σχεδόν σε κάθε γωνιά της Γη

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία