Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Να συνδυάζεται εμπορικό σήμα και terroir προτείνει νέα μελέτη για τις εξαγωγές οίνων

Αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις οίνου είναι πλέον οι εξαγωγές δεδομένης της μείωσης της κατανάλωσης των εγχώριων αγορών των παραγωγών χωρών οίνου.

Αιτήσεις προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες ως 25 Μαΐου

0
0

Με αυτό το έναυσμα ο υπεύθυνος του αγροτοδιατροφικού τομέα της Credit Agricole παρουσίασε μια μελέτη σχετικά με τους παράγοντες απόδοσης των εξαγωγών. Για να εκτιμηθεί η εξαγωγική επίδοση μιας εξαγωγικής επιχείρησης, οι αναλυτές ρώτησαν τους συμμετέχοντες στην έρευνα να εκτιμήσουν το περιθώριο και το κόστος των εξαγωγικών δραστηριοτήτων τους.

Το αποτέλεσμα της μελέτης, δίνει βαρύτητα στις στρατηγικές κατευθύνσεις που υιοθετούνται για εξαγωγικές επιδόσεις μεταξύ των εξαγωγέων. Η προσαρμογή των προϊόντων στην αγορά είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας (αλλαγή ονόματος, συσκευασία ...), περισσότερο από την παραδοσιακή στρατηγική: η εταιρεία πρέπει να αναζητά αγορά και καταναλωτές που ταιριάζουν τα κρασιά της, από την άποψη των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών και την τιμή.

Οι ερωτηθέντες κάνουν επίσης αναφορά στην αναλογία τιμής / ποιότητας ως πρώτο μέλημά τους, ώστε να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα. «Πολλοί πιστεύουν ότι μια στρατηγική βασισμένη στο εμπορικό σήμα, είναι προτιμότερη σε σχέση με το terroir. Ο συνδυασμός, όμως, των δύο θεωρείται ως μόχλευση για επιτυχία διεθνώς. Για να ξεπεραστεί «η απουσία εμπορικού σήματος» η γκάμα προϊόντων δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να είναι πιο αποτελεσματική από ό, τι είναι με μια μοναδική αναφορά.

Η μελέτη δείχνει, επίσης, ότι η επιλογή των αγορών με βάση την αντίδρασή τους και όχι βάσει προβλέψεων και proactive ενεργειών βάσει δηλαδή ανάλυσης των οικονομικών τους στοιχείων, είναι αποτελεσματικότερη. Να σημειωθεί ότι αν και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια βασική αγορά (83% των ερωτηθέντων τοποθέτησε μια ευρωπαϊκή χώρα ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους προορισμούς τους), οι επενδύσεις κατευθύνονται τώρα στη Βόρεια Αμερική και την Ασία.

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία