Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Έντονη κριτική στην Brewdog για την «μπύρα για κορίτσια»

Η εισαγωγή στην αγορά από την BrewDog της «μπύρας για κορίτσια», με ροζ ετικέτα, έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το καταναλωτικό κοινό για ζητήματα όπως η ανισότητα στους μισθούς και οι σεξιστικές διαφημίσεις. Παρόλα αυτά, η κριτική που της γίνεται είναι έντονη, καθώς από πολλούς θεωρήθηκε κυνική εμπορική πρακτική.

Έντονη κριτική στην Brewdog για την «μπύρα για κορίτσια»

26
0

Η ανεξάρτητη ζυθοποιία δημιούργησε την Pink IPA, η οποία στην πραγματικότητα είναι  ίδια με τη ναυαρχίδα της εταιρείας, την  Punk IPA, σε διαφορετική συσκευασία, με την υπόσχεση να την πουλήσει φθηνότερα στα μπαρ της σε «εκείνους που αναγνωρίζουν τον εαυτό τους ως γυναίκες». Η εταιρεία μάλιστα, επέλεξε η έκπτωση να αντανακλά την μέση μισθολογική διαφορά, ύψους 18,1%, μεταξύ ανδρών και γυναικών στη Μεγάλη Βρετανία.

«Το γεγονός ότι το 2018 η ανισότητα στους μισθούς υφίσταται ακόμη ως ζήτημα δείχνει ότι παρότι ξοδεύονται πολλά λεφτά, δεν γίνονται οι απαραίτητες δράσεις που θα μπορούσαν να περιορίσουν την ανισότητα» δήλωσε η επικεφαλής του παγκόσμιου τμήματος μάρκετινγκ της BrewDog, Sarah Warman.«Με την Pink IPA, κάνουμε μια δήλωση με τον μόνο τρόπο που ξέρουμε, φτιάχνοντας μπύρα. Η αγάπη για την μπύρα δεν έχει να κάνει με το φύλο. Η μπύρα είναι παγκόσμια. Η μπύρα είναι για όλους» πρόσθεσε.

Από την άλλη πλευρά, η Sara Barton, διευθύντρια της Brewster’s Brewing Company και μία εκ των δημιουργών του Project Venus, ενός δικτύου  γυναικών που εργάζονται στον τομέα της ζυθοποιίας, δήλωσε ότι οι στόχοι της BrewDog είναι αξιέπαινοι αλλά οι καταναλωτές είναι πιθανό να μην κατανοήσουν μια τέτοιου είδους προσέγγιση σε τόσο ευαίσθητα ζητήματα. «H BrewDog προσπαθεί να είναι έξυπνη, σαρκαστική και ειρωνική αλλά πιστεύω ότι μπορεί να προσληφθεί από τον κόσμο σαν προστατευτισμός από ένα από τα μεγάλα αγόρια της αγοράς» είπε, για να συμπληρώσει: «Επικροτώ τη σκέψη- είναι ζήτημα που χρήζει προσοχής, όχι μόνο στη ζυθοποιία αλλά σε όλους τους τομείς, αλλά μάλλον είναι  πολύ δύσκολος ο τρόπος για να τον κατανοήσουν οι πολίτες, και ως εκ τούτου να περάσει προς τα έξω σαν κάτι προστατευτικό. 

Ο Paul Domenet, στέλεχος στον τομέα της σχεδίασης της εταιρείας Dew Gibbon, η οποία συνεργάζεται με πολλές εταιρείες που απευθύνονται σε γυναικείο κοινό, ανέφερε σχετικά: «Παρότι το ντύνουν με το μανδύα ενός καλό σκοπού, μάλλον έχει περισσότερο να κάνει με την επιθυμία της εταιρείας για μεγαλύτερο μερίδιο από την προσοδοφόρα αγορά των γυναικών που καταναλώνουν αλκοόλ».

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέρος των εσόδων από τις τέσσερις εβδομάδες που θα πωληθεί η μπύρα στη Μεγάλη Βρετανία θα διατεθούν στη Women's Engineering Society, ένα φιλανθρωπικό και επαγγελματικό δίκτυο γυναικών μηχανικών, επιστημόνων και τεχνολόγων. Η Pink IPA θα πωληθεί επίσης στη Νότια Κορέα, την Ιρλανδία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και την Ολλανδία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία