BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Στις συνεργασίες χτίζεται το μέλλον της μικροζυθοποιίας

Περισσότερες από 150 διαφορετικές γεύσεις μπύρας είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν οι επισκέπτες του 2ου Made In Beer Festival, που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 19-21 Απριλίου στο Αμαξοστάσιο του Ο.Σ.Υ. στο Γκάζι.

01_15

Μαρίνα Σκοπελίτου

10
0

Οι εκθέτες δήλωσαν ικανοποιημένοι από την οργάνωση της εκδήλωσης αλλά και από την προσέλευση του κόσμου που επισκέφθηκε το φεστιβάλ για να δοκιμάσει μπύρες που δεν βρίσκει τόσο εύκολα στην αθηναϊκή αγορά. «Στόχος αυτών των εκδηλώσεων είναι να μάθει ο κόσμος ότι η μπύρα δεν είναι απλά ένα δροσιστικό ποτό, αλλά υπάρχουν πάρα πολλά είδη που μπορεί να δοκιμάσει», δήλωσε στο Agronews ο Σοφοκλής Παναγιώτου, συνιδιοκτήτης της μικροζυθοποιίας Septem και πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.


 Ο Σοφοκλής Παναγιώτου, συνιδιοκτήτης της μικροζυθοποιίας Septem και πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Η μπύρα που επέλεξε να παρουσιάσει στο Agronews ο κ. Παναγιώτου ήταν η «Septem Wet Hop», η οποία παράγεται με λυκίσκο που καλλιεργείται στο κτήμα του ζυθοποιείου στο Ωρολόγιο Εύβοιας, σε περιορισμένο αριθμό φιαλών καθώς η ποσότητα του λυκίσκου είναι μικρή.

Η επαφή καταναλωτή-παραγωγού

«Μέσα από εκδηλώσεις, όπως το Made In Beer Festival, προσπαθούμε να χτίσουμε την κουλτούρα της μπύρας. Να έρθει ο καταναλωτής και να μάθει πράγματα, να ρωτήσει, να έρθει σε επαφή με τους παραγωγούς, γιατί η μοναδικότητα της μικροζυθοποιίας είναι ακριβώς το γεγονός ότι ο κόσμος έρχεται σε επαφή με τον παραγωγό. Άλλωστε είμαστε όλοι μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις», τόνισε ο Κωνσταντίνος Αβραμίδης της μικροζυθοποιίας Elixi από τη Χαλκίδα.


Ο κόσμος ήταν κυρίως νεολαία, που γνώριζε την craft σκηνή και ήθελε να δοκιμάσει μπύρες που δεν βρίσκει εύκολα στην Αθήνα.

Ο κ. Αβραμίδης παρουσίασε στο Agronews τη νέα μπύρα της σειράς Delphi, τη «Delphi Session IPA», μια μπύρα χαμηλού αλκοόλ, στο 4,5%,  με έντονα τροπικά αρώματα και ωραία πικράδα στην επίγευση. «Μία πολύ ωραία καλοκαιρινή μπύρα σε μία κατηγορία για τους λάτρες της πικράδας και των έντονων αρωμάτων», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ίδιος.

Ικανοποιητική η προσέλευση

Όπως αναφέρθηκε η προσέλευση του κόσμου ήταν αρκετά ικανοποιητική, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο Άγγελος Κανιατσάκης, συνιδρυτής της Πρότυπης Μικροζυθοποιίας Θεσσαλονίκης: «Είναι η πρώτη χρονιά που συμμετέχουμε στο φεστιβάλ. Η Παρασκευή είχε αρκετή κίνηση. Επισκέφθηκαν την έκθεση πάρα πολλοί τουρίστες, ενώ πιο αργά το βράδυ ο κόσμος ήταν κυρίως νεολαία, που γνώριζε την craft σκηνή και ήθελε να δοκιμάσει μπύρες που δεν βρίσκει εύκολα στην Αθήνα».


Η Παρασκευή είχε αρκετή κίνηση. Επισκέφθηκαν την έκθεση πάρα πολλοί τουρίστες.

Η Πρότυπη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης είναι μια μικρή μονάδα της συμπρωτεύουσας που παράγει τρεις ετικέτες με το όνομα Sknipa, ενώ τον τελευταίο χρόνο κυκλοφόρησε και τη  «Salonikia», η οποία είναι μία Pils με μέλι. «Μία μπύρα πιο κοντά στις γεύσεις που έχει μάθει ο Έλληνας να πίνει τόσα χρόνια», ανέφερε ο κ Κανιατσάκης.


«Με συνεργασίες θα πάμε ένα βήμα μπροστά»

 Στο πλαίσιο του φεστιβάλ παρουσιάστηκε και η μπύρα «Hook Up», η πρώτη μπύρα συνεργασίας μεταξύ ζυθοποιείων στην Ελλάδα από τη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης και την αθηναϊκή Noctua. Πρόκειται για μία Dry Hopped Pale Ale στην οποία προστίθενται γενναίες ποσότητες λυκίσκου μετά τη ζύμωση για extra άρωμα.


Η συνεργασία είναι το μέλλον γιατί λείπουν από όλους οι πόροι για να κάνουν το marketing των μεγάλων εταιρειών.

«Σίγουρα οι συνεργασίες είναι το επόμενο βήμα και αυτό το βλέπουμε και από την παρουσία πολλών gypsy brewers. Η συνεργασία είναι το μέλλον γιατί λείπουν από όλους οι πόροι για να κάνουμε το marketing των μεγάλων εταιρειών, οπότε με αυτά τα ωραία και δημιουργικά πράγματα μπορούμε να κινήσουμε το ενδιαφέρον. Λίγων ανθρώπων στην αρχή, αλλά αυτό δεν παύει να δημιουργεί μία τάση», δήλωσε στο agronews o Νίκος Ρόιδος της  Μικροζυθοποιίας Θεσσαλονίκης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία