Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Το Attica Wine and Food Experience παρουσίασε το νέο διαδικτυακό του κόμβο

Ο νέος διαδικτυακός κόμβος του συνεργατικού επαγγελματικού δικτύου «Attica Wine and Food Experience» παρουσιάστηκε την Τετάρτη 5 Ιουνίου στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Yoleni’s Greek Gastronomy Center.

purgos-basilissis

Μαρίνα Σκοπελίτου

176
1

Το «Attica Wine and Food Experience» αποτελεί μια συνέργεια επαγγελματιών από τους κλάδους του οίνου, της γαστρονομίας και του τουρισμού με στόχο την προβολή των προϊόντων που παράγει η αττική γη αλλά και η ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής ως σημαντικού τουριστικού προορισμού.

Στη νέα ιστοσελίδα του δικτύου, www.awafe.gr, οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτες αλλά και επαγγελματίες του τουρισμού μπορούν να βρουν προτάσεις για επισκέψεις στα οινοποιεία του δικτύου αλλά και ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα, τα οποία συνδυάζουν την οινική γευσιγνωσία με τη τοπική γαστρονομία και τις δραστηριότητες πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

«Το βασικό προϊόν που προβάλλει η ιστοσελίδα είναι το «Experience» (η εμπειρία). Αυτή η κατηγορία είναι και ο βασικός κορμός γύρω από τον οποίο δομείται το site. Σκοπός ήταν να υπάρχει μια αναλυτική περιγραφή όλου του «Experience», η διαδρομή, η χρονική διάρκεια και μια φόρμα επικοινωνίας των ενδιαφερόμενων με τους διοργανωτές.  Στο menu υπάρχει και η ενότητα «Members», όπου παρουσιάζονται τα μέλη του δικτύου, οινοποιεία, εστιατόρια, τουριστικές επιχειρήσεις κ.α.» ανέφερε κατά τη παρουσίαση του νέου site ο κ. Θανάσης Χατζηθεοδωρίδης. Προς το παρόν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι διαθέσιμο στην αγγλική γλώσσα, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρχει και η επιλογή της ελληνικής. 

Ακολουθώντας τα επιτυχημένα πρότυπα ξένων συναδέλφων τους, η συγκεκριμένη ομάδα οινοποιών αποφάσισε να εντάξει και να προβάλλει το προϊόν της στο πλαίσιο του τριπτύχου: «Κρασί – Γαστρονομία – Εμπειρία». Έτσι, το κρασί, ένας τομέας συνδεδεμένος με τη γεωργία γίνεται μέρος ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος, και συνδέεται άμεσα με τη βαριά βιομηχανία της χώρας. 

Ο Ιδιοκτήτης του Οινοποιείου Γκίκας, κος. Ανδρέας Γκίκας και η Δημοσιογράφος Μαρίνα Σκοπελίτου

Άλλωστε, όπως ανέφερε ο Γιώργος Βασιλείου, πρόεδρος του δικτύου και οινοποιός του ομώνυμου Κτήματος: «Για να ολοκληρωθεί μια οινική εμπειρία, θα πρέπει η περιοχή να προσφέρει στον επισκέπτη επιπλέον δραστηριότητες πολιτιστικές, λαογραφικές, ψυχαγωγικές με βασικές υποδομές σίτισης και γαστρονομίας υψηλού επιπέδου».

«Είμαστε εδώ για να σας δείξουμε πως ακόμη και μια απλή επίσκεψη σε ένα οινοποιείο μπορεί να εξελιχθεί σε μια μοναδική εμπειρία, συνδυάζοντας περιηγήσεις σε κοντινούς αρχαιολογικούς χώρους στην Αττική, εστιατόρια υψηλού επιπέδου, διαλέξεις, καλλιτεχνικά δρώμενα και άλλα πολλά, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα ότι το καλό κρασί ταιριάζει με κάθε είδους απόλαυση», τόνισε η κυρία Μαρία Αλιφραγκή, αντιπρόεδρος του δικτύου και ιδιοκτήτρια του τουριστικού γραφείου Signature Travel.

Από την πλευρά της η κυρία Ελένη Δημοπούλου, Εντεταλμένη Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής σημείωσε: «Θεωρώ ότι η προσπάθεια αυτή έχει ένα μυστικό, ότι συνδέει τους πολλούς και διαφορετικούς θεματικούς άξονες που φτιάχνουν ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν. Το τουριστικό προϊόν δεν μπορεί να είναι το “Ελάτε να  δείτε τι ωραίο που είναι το κρασί μας!”. Χρειάζεται ένας συνδετικός ιστός, δηλαδή ένα αφήγημα».  

Ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κος. Γιώργος Τζιάλλας. 

 
«Οι εποχές είναι κατάλληλες για να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Έπρεπε να γίνει κάτι που να αφορά την Αττική, στην οποία βρίσκεται ο μεγαλύτερος ελληνικός ενιαίος αμπελώνας, παρότι ένα πολύ μεγάλο μέρος του έφυγε όταν έγινε το αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος. Πιστεύω δε ότι σε τέτοιες προσπάθειες η εκπαίδευση είναι το άλφα και το ωμέγα. Δεν αναφέρομαι στους Έλληνες οινοποιούς. Αυτό στο οποίο χωλαίνουμε είναι η εκπαίδευση του επαγγελματία της ταβέρνας. Είναι ένα πρόβλημα που σιγά σιγά έχει αρχίσει να λύνεται αλλά έχουμε ακόμα δρόμο. Όπως το τυποποιημένο ελαιόλαδο μπήκε στο εστιατόριο με νόμο, έτσι πρέπει και το κρασί που διακινείται στους χώρους εστίασης να έχει ένα όνομα», τόνισε η οινολόγος Μαρία Τζίτζη.

 Τα μέλη του δικτύου

Το «Attica wine and food experience» αποτελεί μια αναπτυσσόμενη μορφή εναλλακτικού θεματικού τουρισμού προωθούμενη από ένα cluster επιχειρήσεων.

Πιο συγκεκριμένα, τα οινοποιεία του Αττικού αμπελώνα που συμμετέχουν στο δίκτυο είναι η Οινοποιία Αλλαγιάννη, το Οινοποιείο Άωτον, το Κτήμα Εύοινος, το Οινοποιείο Γκίκα, ο Πύργος Κανιάρη, το Κτήμα Οινότρια Γη – Κώστας Λαζαρίδης, το Οινοποιείο Νικολού, το Κελλάρι Παπαχρήστου, το Κτήμα Πύργος Βασιλίσσης, η Στροφιλιά, το Κτήμα Βασιλείου, η Οινοποιία Φράγκου και το Οινοποιείο Σταμάτη.

Στην προσπάθεια συμπράττουν, επίσης, τουριστικά γραφεία, όπως το Signature Travel, αντιπροσωπευτικές μονάδες εστίασης, όπως τα εστιατόρια Βαρούλκο  και Aleria, καταλύματα, tour operators με εξειδίκευση στον οινοτουρισμό, χώροι πολιτιστικού ενδιαφέροντος, όπως το Μουσείο Βορρέ, ενώ στο εγχείρημα έχει ενταχθεί και η Chaîne des Rôtisseurs Ελλάδος.

Οι στόχοι της σύμπραξης

Αναφερόμενους στους στόχους του δικτύου, ο κ. Βασιλείου ανάφερε: «Προσκαλούμε Έλληνες και ξένους στην Αττική γη για:

  • Να γνωρίσουν τις ποικιλίες οίνου και αμπέλου της περιοχής, όπως το Σαββατιανό, τον Ροδίτη, το Μοσχοφίλερο, το Ασσύρτικο.
  • Να επισκεφθούν σύγχρονα οινοποιεία.
  • Να γευτούν παραδοσιακές συνταγές και αγροτικά προϊόντα.
  • Να περιηγηθούν στους αρχαιολογικούς χώρους της Αττικής.
  • Να κάνουν μικρές αποδράσεις και να ανακαλύψουν τη φύση της Αττικής
  • Να γνωρίσουν την τοπική παράδοση και τον ελληνικό τρόπο ζωής».

Παράλληλα, ο ίδιος όρισε ως στόχους του δικτύου:

  • Τη διαφύλαξη, μελέτη, έρευνα και προβολή του αττικού γαστρονομικού πολιτισμού, της λαογραφίας και των τοπικών προϊόντων διατροφής.
  • Την ανάδειξη και αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν την παραγωγή, την εμπορία, την τυποποίηση, το marketing, την εξαγωγή και την κατανάλωση των τοπικών προϊόντων.
  • Τη συνεργασία με άλλους φορείς εθνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς με συναφείς σκοπούς.



 Ο πρώτος χρόνος δράσεων

Στον πρώτο χρόνο από τη στιγμή δημιουργίας του «Attica Wine and Food Experience» υλοποιήθηκαν σημαντικές δράσεις, οι οποίες υποστηρίχθηκαν από την Περιφέρεια Αττικής. Κάποιες από αυτές ήταν η συμμετοχή του δικτύου στην έκθεση «World Travel Market 2018» του Λονδίνου, η συμμετοχή στην έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης, η υλοποίηση ταξιδιού εξοικείωσης τουριστικών γραφείων από την Ευρώπη και η συμμετοχή στο «FVW Workshop Athens – Attica 2019» με στόχευση στη γερμανική αγορά.

Στα μελλοντικά σχέδια του δικτύου συμπεριλαμβάνονται η δημιουργία σελίδων στα social media, το διαδικτυακό marketing μέσω της google, η προβολή σε δημοφιλή site τουρισμού και οινογαστρονομίας, η δημιουργία θεματικών video για τον οινοτουρισμό, η δημιουργία εμπορικών video, η οργάνωση εκδηλώσεων σε επισκέψιμα οινοποιεία και wine bar, η συμμετοχή σε εκθέσεις του εξωτερικού και η συνέχιση της φιλοξενίας ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό. 

Φωτογραφία εξωφύλλου: Βασιλική Κονόμου
Φωτογραφίες: Γεωργία Καραμαλή

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

07-06-2019 18:46χαρης αντωνιου

πολυ ενδιαφερουσα προσπαθεια!

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία