BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέο αυτοκινούμενο ψεκαστικό μηχάνημα F40 Evo από την Artec

Μετά από 15 χρόνια καλής καριέρας, το αυτοκινούμενο ψεκαστικό της μάρκας Vendée αποσύρεται και δίνει τη θέση του στη νέα γενιά, το F40 Evo, με τον 7,8 λίτρων κινητήρα Stage V της Volvo.

vue-07_2

Βασίλης Σοφός

45
0

Το νέο της αυτοκινούμενο ψεκαστικό F40 Evo λανσάρει η Artec, έχοντας για 15 χρόνια στο χαρτοφυλάκιό της τον προκάτοχο πλέον F40, ο οποίος παραδίδει τώρα τα ηνία στο νέο μοντέλο. Το F40 Evo ξεχωρίζει από τον κινητήρα Volvo D8 με 7.8 λίτρα χωρητικότητας που πληροί το πρότυπο Stage V, συνδυάζοντας DPF, DOC και SCR. «Αυτή η επιλογή κινητήρα δικαιολογείται από τη μία πλευρά από την πολιτική αγορών, καθώς το μοντέλο RS20 είναι ήδη εξοπλισμένο με αυτόν τον κινητήρα», λέει ο Clément Rousset, επιθεωρητής πωλήσεων της Artec και ιδιοκτήτης της Artec.



Από την άλλη πλευρά, αυτή η μεγαλύτερη χωρητικότητα ανοίγει το δρόμο για μελλοντική ανάπτυξη με ισχύ έως και 340 ίππους. Εκτός από τον οπίσθιο σύνδεσμο, το νέο μηχάνημα διατηρεί μερικά από τα βασικά στοιχεία του F40 που έκανε την επιτυχία του στη Γαλλία, όπως η κατασκευή του πλαισίου, η ανάρτηση, οι διπλές φυγοκεντρικές αντλίες (αυτορυθμιζόμενο Renson 1100 λ./λ. για πλήρωση και έκπλυση, Hypro 780 λ./λ. για ψεκασμό), επιλογή ελαστικών (πλάτος 320 έως 900 χιλιοστά και διάμετρο έως 2,05 μέτρα) ή ακόμη και το υδρομηχανικό κιβώτιο DAS.

Δεξαμενή από ανοξείδωτο ατσάλι

Το αυτοκινούμενο μηχάνημα επωφελείται από μια νέα εμφάνιση, που ακολουθεί μια πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία.Μια κυλινδρική δεξαμενή από ανοξείδωτο χάλυβα 5.000 λίτρων, που βρίσκεται πίσω από την καμπίνα, αντικαθιστά τη δεξαμενή πολυαιθυλενίου. Έχοντας ευκολότερη συντήρηση, αυτή η κύρια δεξαμενή υποστηρίζεται από μια δεξαμενή έκπλυσης 600 λίτρων. «Η κύρια δεξαμενή είναι στενότερη από την καμπίνα, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε διατηρήσει την ίδια ορατότητα πίσω, εξηγεί ο Clément Rousset.



Παράλληλα, στο πλαίσιο ενός νέου κανονισμού υπάρχει ένα νέο κύκλωμα ψεκασμού για τη βελτιστοποίηση των χρόνων απόκρισης και την αύξηση της απόδοσης του μηχανήματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, τρεις επιλογές κυκλοφορίας είναι τώρα διαθέσιμες. Εκτός από την κυκλοφορία επιστροφής με πνευματικό κλείσιμο των τμημάτων, η Artec προσφέρει δύο άλλες κυκλοφορίες γνωστές ως Dynapulse και Dynapulse Evo. Και οι δύο βασίζονται σε παλμικά ακροφύσια.

Μια νέα καμπίνα και ενδιαφέρον περιβάλλον

Ανεπτυγμένο από τον ειδικό σε καμπίνες Isère Sarrazin, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Artec, η νέα θέση οδήγησης κατηγορίας 4 έχει διατηρήσει την πρόσβαση μέσω μιας πίσω πόρτας. Περιλαμβάνει ένα πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο, καθώς και το τερματικό CCI 1200, το οποίο φροντίζει για τον ψεκασμό και την αυτόματη καθοδήγηση. Προαιρετικά, μια δεύτερη οθόνη αφής διαχειρίζεται τις λειτουργίες μετάδοσης, ράμπας και τις άλλες ρυθμίσεις. Είναι επίσης δυνατό να επιλεχθεί ένα σύστημα καθοδήγησης της Trimble μέσω οθόνης GFX 750 ή TMX 2050.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Artec
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία