BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

'Disruptive' περιεχόμενο στο The Branded Content Show

Πολύτιμα insights για 'disruptive' περιεχόμενο μοιράστηκαν βραβευμένοι content marketers και καταξιωμένοι story-tellers στο Τhe Branded Content Show.

contentshow

11
0

Την ανάγκη για περιεχόμενο που ανταμείβει τον χρήστη για τον χρόνο και την ενεργό εμπλοκή του έθεσαν στο επίκεντρο βραβευμένοι content marketers και καταξιωμένοι story-tellers της διεθνούς και ελληνικής αγοράς, στο The Branded Content Show που διοργάνωσαν το Marketing Week και η Boussias Communications τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου.

Όπως τόνισαν, το branded content που μπορεί να προκαλέσει disruption είναι εκείνο που προσφέρει πραγματική αξία στον χρήστη, του επιτρέπει να ταυτιστεί και να «δει» τον εαυτό του σε αυτό, απηχεί τις ιδέες του και, κυρίως, δημιουργεί συναισθήματα. Παράλληλα, ανέδειξαν τα επίπεδα engagement ως το βασικότερο metric και παρουσίασαν τις ευκαιρίες που διανοίγονται με τις εξελίξεις στο πεδίο της εικονικής πραγματικότητας και τη στροφή της GenZ σε αυτή. Επίσης, στο ολοήμερο masterclass για το Digital Storytelling με τίτλο «Cracking the Codes of Digital Storytelling and Branded Content», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου στο Gazarte, ο Yonathan Dominitz ανέλυσε τα μοτίβα δημιουργικής σκέψης που συναντώνται σε όλες τις βραβευμένες καμπάνιες με παραδείγματα, τα οποία πλαισιώθηκαν από ομαδικές ασκήσεις των συμμετεχόντων.

Ανάμεσα στους διεθνείς keynote speakers που συμμετείχαν ήταν  ο «πατέρας» της real-time δημιουργικότητας, η Head of Branded Content του News UK, ο Grand Prix winner των φετινών Entertainment Lions στις Κάννες και πολλοί άλλοι καταξιωμένοι storytellers από το εξωτερικό. Αναλυτικά: Jon Burkhart, Content Strategist & Best-selling Author, Marc Oosterhout, Founder, N=5, Κώστας Σύρμος, General Manager SEE, Virtue by Vice, Anahita Kheder, SVP Middle East, Africa & SE Europe, FremantleMedia International, Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, Senior Interactive Producer, Al Jazeera English, Joanna Carrigan, Head of Branded Content, News UK, Tom Sacchi, Co-Founding Partner, UNIT9, Yonathan Dominitz, Founder, Mindscapes, Βαγγέλης Δαβιτίδης, Συνιδρυτής & Executive Creative Director, 4 Wise Monkeys, Αγγέλικα Λεούση, CEO, JNL+ Leoussis Group.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου:  www.brandedcontentshow.gr ή να επικοινωνήσετε με τον παραγωγό του συνεδρίου κ. Επαμεινώνδα Τσάκαλο, τηλ: 210 66 17 777 (εσωτ. 151), email: dtsakalos@boussias.com.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία