Μοναδικά χειροποίητα προϊόντα υψηλής ποιότητας που παράγονται σε Μοναστήρια ανά την Ελλάδα, από πρώτες ύλες βιολογικής καλλιέργειας και µε συνταγές των οποίων οι ρίζες χάνονται στην ορθόδοξη µοναστική παράδοση αιώνων του ελληνισµού έχει αρχίσει και διακινεί στην αγορά η εταιρεία µε τον εύγλωττο τίτλο «Monastic» µε έδρα στη Θεσσαλονίκη. Πίσω από τη «σύλληψη» και εφαρµογή της καινοτόµου επιχειρηµατικής ιδέας, βρίσκεται η Άννη ∆ογραµατζιάν, µια νεαρή, Θεσσαλονικιά, η οποία αποφάσισε να αξιοποιήσει τις προσωπικές της σχέσεις, κυρίως, σε γυναικεία Μοναστήρια της επικράτειας και να αναδείξει τα ποιοτικά προϊόντα που παράγουν εκεί, µέσα από την εµπορική τους προώθηση εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.
«Θέλουµε να προσφέρουµε στον Έλληνα καταναλωτή τη δυνατότητα να εξερευνήσει γευστικά πτυχές της µακραίωνης ελληνικής µοναστηριακής γαστρονοµικής µας κληρονοµιάς και να τον εισάγουµε σε µια αυθεντική µοναστική εµπειρία µέσα από µια τεράστια ποικιλία παραδοσιακών και βιολογικών, χειροποίητων προϊόντων υψηλής ποιότητας», εξήγησε στην Agrenda η Άννη ∆ογραµατζιάν.
Για την επίτευξη του στόχου που έχει θέσει, η ιδιοκτήτρια του Monastic έχει αναπτύξει, ήδη, συνεργασία µε µοναχές και µοναχούς από περίπου 15 µοναστήρια που βρίσκονται διασκορπισµένα σε διάφορα σηµεία της ελληνικής επικράτειας. Μέσα από τις συγκεκριµένες συνεργασίες έχουν αναπτυχθεί ήδη πάνω από 180 κωδικοί προϊόντων, τα οποία κυκλοφορούν στην αγορά υπό το brand name «Monastic». «Έχουµε διάφορα ελαιόλαδα, σκέτα ή και µε βότανα, αγουρέλαια βιολογικά, ελιές Καλαµών, Χαλκιδικής και θρούµπες, εννέα γεύσεις λουκουµιών, µαρµελάδες, λικέρ, κρασιά, αφεψήµατα, ζυµαρικά, προϊόντα περιποίησης προσώπου ή σώµατος, κηραλοιφές και µια µεγάλη γκάµα µε γλυκά κουταλιού και µέλια σε ποικίλες γεύσεις», επεσήµανε η κ. ∆ογραµµατζιάν.
Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφόρησε το Σάββατο 24 Αυγούστου