BACK TO
TOP
της Πιάτσας

Ας γίνουμε κρασάδες

«Θα γίνουµε λαδάδες ή κρασάδες;». Το ρητορικό αυτό ερώτηµα θέτει ο πολύπειρος ∆ηµήτρης Μανώσης, για να τονίσει τον κίνδυνο που ελλοχεύει γύρω από το ελληνικό ακτινίδιο. Αν και το προϊόν τείνει να δώσει στην Ελλάδα την τρίτη θέση στην παγκόσµια λίστα των παραγωγών ακτινιδίου, η διαχείριση της διάθεσής του είναι... για γέλια και για κλάµατα. «Μεγάλες ποσότητες εξακολουθούν να φεύγουν από τα χωράφια σε bins, το προϊόν χάνει την ταυτότητά του, διότι στο δρόµο ιταλοποιείται, όπως το ελληνικό ελαιόλαδο και χάνει την υπεραξία του», λέει ο βλάχος τιµονιέρης της Ζευς Ακτινίδια

zaria_13

6
0

Χάθηκε για φέτος η µοναδική ευκαιρία να πιστωθεί η προκαταβολή του τσεκ νωρίτερα, δεδοµένου ότι όλα ήταν έτοιµα. Οι µηχανογραφικές υπηρεσίες επέλεξαν να καταστήσουν για άλλη µια φορά σαφή τη δύναµή τους, ακόµα και κάνοντας τον αγροτικό κόσµο να περιµένει. Από την άλλη, ο υπουργός εµφανίστηκε «ανακουφισµένος» µε την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την πίστωση το απόγευµα της Πέµπτης, αφού όπως λέει και η ανακοίνωση του υπουργείου, επιβεβαιώθηκαν οι δηλώσεις του ότι τα χρήµατα θα είναι διαθέσιµα πριν την αργία της 28ης, δηλαδή το προφανές. Επί του δια ταύτα καµία κουβέντα. Για τους συµψηφισµούς που συνοδεύουν την πίστωση επίσης τίποτα…     

Θέµατα συνεταιριστικής ανάπτυξης, σου λέει, περιλαµβάνονται στα βασικά καθήκοντα του νέου ειδικού συµβούλου του υπουργού της πλατείας, Στρατάκη. Σαν να λέµε, ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση, µε την κατάλληλη αρµοδιότητα. ∆εν φτάνει που χρεωκόπησε µια από τις µεγαλύτερες συνεταιριστικές οργανώσεις της Κρήτης, τώρα θα δώσει τα «φόντα» του και για τον συνεταιριστικό κλάδο στο σύνολό του. ∆ηλαδή, για να µην µείνει τίποτα όρθιο…..

Οι παραγωγοί δεν ξέρουν τι να γίνουν εδώ και τόσο καιρό, αλλά η διοίκηση της Ζάχαρης στέλνει, σου λέει, σαφές και ξεκάθαρο µήνυµα προς πάσα κατεύθυνση ότι εργάζεται εντατικά από την πρώτη ώρα που ανέλαβε τα καθήκοντά της για τη διάσωση της τευτλοκαλλιέργειας, το καλό των παραγωγών και την εξασφάλιση βιωσιµότητας της ΕΒΖ. Μάλιστα διαβεβαιώνει τους παραγωγούς ότι βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία µε την πολιτική ηγεσία και «προβαίνει σε όλες τις ενέργειες για την πραγµατική επίλυση του κρίσιµου ζητήµατος». ∆ηλαδή ακόµα την πραγµατική επίλυση ψάχνουν, γι’ αυτό αργούν!

Το έπιασαν το νόηµα οι παραγωγοί µέλη του Αγροτικού Συνεταιρισµού Βοκερίας 551, σε ό,τι αφορά το marketing. Η οργάνωση στο δεύτερο χρόνο δραστηριοποίησή της έφτιαξε το δικό της brand. Μάλιστα, κάθε ένα από τα προϊόντα που εµπορεύεται στην Ουγγαρία και στην Κύπρο, το συνοδεύει και µε ένα σύντοµο «µύθο» στην ετικέτα, «πασπαλισµένο» και µε πραγµατικά ιστορικά πρόσωπα ή γεγονότα. Το εµπορικό αυτό τρυκ κρίνοντας κανείς από τις παραγγελίες που δέχεται ο συνεταιρισµός για τα συγκεκριµένα προϊόντα, φέρνει αποτελέσµατα. 

Ο Μπλοκατζής

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία