BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Combi RX: Το «3 σε 1» βαγόνι της Hustler

Τα βαγόνια Combi RX της Hustler είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο που να μπορούν να διαχειριστούν και να φέρουν εις πέρας εργασίες που σχετίζονται με την τροφοδοσία ενσιρώματος, δεματιών και άλλων φορτίων.

pasture_feeding_1024x576_7e4___1_

Βασίλης Σοφός

12
0

Ένα από τα πιο ευέλικτα και καινοτόμα βαγόνια του κτηνοτροφικού κλάδου ισχυρίζεται ότι έχει στην αγορά η Hustler, η οποία σχεδίασε τα Combi RX με τέτοιο τρόπο ώστε αυτά να καλύπτουν μια σειρά εργασιών χωρίς να χρειάζεται άλλος κάδος εντός της μονάδας. Αυτό σημαίνει ότι ο χειριστής του βαγονιού έχει περισσότερες επιλογές και ευελιξία με ένα μόνο μηχάνημα για τη συντήρηση και τη λειτουργία του διαχειριζόμενου προγράμματος τροφοδοσίας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα βαγόνια Combi RX διαθέτουν πάτωμα φόρτωσης πάχους 15 χιλιοστών και μπορούν να διαχειριστούν το ενσίρωμα, τα τετράγωνα ή στρογγυλά δεμάτια, τα απορρίμματα τροφών και το ενσίρωμα του αραβοσίτου. Με το πάτημα ενός διακόπτη στην καμπίνα, το σύστημα FeedControl αυτοματοποιεί τη λειτουργία της κίνησης του δαπέδου και του ανελκυστήρα, κάτι που προσφέρει ευκολία κατά την εργασία αλλά και εξοικονόμηση χρόνου.

Ακόμη, το σύστημα διαχείρισης τροφοδοσίας Feedlink επιτρέπει τον προγραμματισμό του ακριβούς ποσότητας τροφοδοσίας, χαρακτηριστικό που διευκολύνει την καθημερινή δραστηριότητα της σίτισης. Όπως λέει η Hustler, το πάτωμα 2 ταχυτήτων στα RX Combi Wagon έχει πολύ λίγα κινούμενα μέρη και δε διαθέτει αλυσίδες, γεγονός που το καθιστά αδιάβροχο, εύκολο στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστο. Από την άλλη μεριά, η σχεδίαση του επίπεδου δαπέδου εξαλείφει τη διαρροή μεταξύ του δαπέδου και του ανελκυστήρα και εμποδίζει τις το υλικό να μπλοκάρει το πίσω δάπεδο.

Ο ανελκυστήρας έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο από την εταιρεία ώστε να ρίχνει την τροφοδοσία σε υψηλότερο σημείο, σε σύγκριση με τα κανονικά βαγόνια ενσίρωσης. Αυτό επιτρέπει την πιο άνετη τροφοδοσία πάνω από φράχτες και καλώδια που βρίσκονται στο πεδίο.

Η ορατότητα που προσφέρουν αυτά τα βαγόνια είναι βελτιωμένη, λέει η Hustler, και δίνει τη δυνατότητα ελέγχου ολόκληρου του φορτίου του βαγονιού από το κάθισμα του τρακτέρ. Αυτό σημαίνει φυσικά ότι ο χειριστής μπορεί να δει ακριβώς πόσο τροφοδοτείται ο ανελκυστήρας και πού τοποθετείται το υλικό. Τα αυξημένα επίπεδα ορατότητας αποδίδονται στο επανασχεδιασμένο μπροστινό άκρο από το οποίο αναθεωρήθηκαν 6 από τα πιο ενοχλητικά μέρη του παλιού σχεδιασμού που έφερναν τη λάσπη από τα ελαστικά του τρακτέρ στα πάνελ δημιουργώντας προβλήματα.

Μεγάλα βήματα ευελιξίας και άνεσης έγιναν και στον τρόπο σύνδεσης και αποσύνδεσης του βαγονιού από το τρακτέρ, αφού τα Combi RX χρησιμοποιούν την υδραυλική μετάδοση έναντι του PTO. Αυτό καθιστά τη μονάδα εξαιρετικά ευέλικτη και γρήγορη κατά τη σύνδεση, όταν ο ελκυστήρας χρησιμοποιείται για φόρτωση.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία