BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Zetor: Υψηλότερα επίπεδα άνεσης και Stage V μοτέρ για το δημοφιλές Major CL 80

Η εισαγωγή ενός κινητήρα Stage V προσέφερε στη Zetor την ευκαιρία να βελτιώσει περαιτέρω το δημοφιλές μοντέλο, προσθέτοντας και νέα χαρακτηριστικά άνεσης, τα οποία συνθέτουν μαζί με την αξιοπιστία και τα χαμηλά κόστη συντήρησης ένα εκρηκτικό πακέτο.

1672155-626471

Βασίλης Σοφός

145
0

Έναν τετρακύλινδρο Deutz TCD 2,9 λίτρων L4 κινητήρα θα συναντησει πλέον εκείνος που θα ανοίξει το καλοσχεδιασμένο καπό του νέου Zetor Major CL 80, μέσα στο οποίο φωλιάζουν μαζί με το μοτέρ ένα σύστημα ψεκασμού common rail, 75 ίπποι και... 25% απόθεμα ροπής.



Το σύστημα εκπομπών ρύπων έχει αναβαθμιστεί με ένα φίλτρο σωματιδίων (DPF) το οποίο μαζί με την ανακυκλοφορία καυσαερίων (EGR) και τον καταλύτη οξείδωσης (DOC) συμμορφώνεται με το πρότυπο εκπομπών Stage v, λέει ο Marek Buchar, Τεχνικός Διευθυντής της Zetor. Ως αποτέλεσμα της υψηλής πίεσης έγχυσης καυσίμου με ηλεκτρονικό έλεγχο (Common-Rail), ο κινητήρας προσφέρει αθόρυβη και οικονομική λειτουργία. Έτσι, χάρη και σε ένα πολύ καλό απόθεμα ροπής, διατηρεί την απόδοσή του χωρίς να χρειάζονται συχνές αλλαγές σχέσεων.

Νέες εκδόσεις καμπίνας

Για μεγαλύτερη άνεση, η Zetor μάς λέει ότι οι πελάτες μπορούν τώρα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο άνετες και ευρύχωρες εκδόσεις καμπίνας. Και οι δύο έχουν σχεδιαστεί για να «σέβονται» αρχικά το θέμα πρακτικότητα. Η καμπίνα «Standard» προσφέρει σκληρή οροφή και μια έκδοση με σύστημα FOPS (προστατευτικές κατασκευές πτώσης αντικειμένων) και μια ηλιοροφή.



Για να αυξηθεί η συνολική άνεση, προαιρετικά η καμπίνα μπορεί να είναι εξοπλισμένη με κλιματισμό και μηχανική ανάρτηση καθίσματος με υποβραχιόνια και στήριγμα κεφαλής.
Η καμπίνα «Plus» διαθέτει από τον βασικό εξοπλισμό κλιματισμό και, ακριβώς όπως η καμπίνα «Standard», προσφέρει σκληρή οροφή ή έκδοση με FOPS και ηλιοροφή. Το κάθισμα με μηχανική ανάρτηση, υποβραχιόνια και στήριγμα κεφαλής μπορεί να γίνει πιο άνετο επιλέγοντας προαιρετικά και την πνευματική ανάρτηση. Προαιρετικό είναι και  το κάθισμα συνοδηγού.

Επιπρόσθετα, η καμπίνα «Plus» προσφέρει κολόνα τιμονιού που μπορεί να κλίνει και να ρυθμίζεται ως προς το ύψος, βελτιωμένα εργονομικά χειριστήρια του πίσω άξονα τριών σημείων και του PTO, διακόπτες πανομοιότυπους με εκείνους των υψηλότερων σειρών, αντιολισθητικά πεντάλ ποδιών και βελτιωμένο σύστημα ελέγχου διαφορικού.

Εξίσου νέο είναι το φιλικό προς το χρήστη χαρακτηριστικό όπου με ένα κλειδί εκκινεί ο κινητήρας και κλειδώει η πόρτα. Η εργασία με τον εξοπλισμό προσαρμοσμένο γίνεται τώρα ευκολότερη, λέει η κατασκευάστρια. Αυτό χάρη στις υποδοχές για τοποθέτηση οθονών και οπών για καλώδια ή πριζών για τροφοδοσία εξοπλισμού. Το Major CL 80 είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρως συγχρονιz;e κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων τριών σταδίων και μηχανικό αντίστροφο σύστημα που προσφέρει 12 + 12 σχέσεις.



Το εξωτερικό υδραυλικό σύστημα αποτελείται από δύο κυκλώματα, με την απόδοση στα 50 λίτρα/λεπτό. Η εφαρμογή του κινητήρα Stage V είχε ως αποτέλεσμα βελτιώσεις και στο σχεδιασμό των αερόφρενων, της εισόδου αέρα, της ψύξης του κινητήρα και της μηχανικής ρύθμισης του υδραυλικού συστήματος. Προαιρετικά, το τρακτέρ μπορεί να εξοπλιστεί με μπροστινό PTO, μπροστινό κοτσαδόρο τριών σημείων, φάρους και διαφορετικό μέγεθος ελαστικών.

Πηγή: www.meccagri.it

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Zetor
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία