BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Περισσότερη δύναμη βάζει η Lamborghini στο Mach 250 VRT

Ο ήδη γνωστός για τη θρυλική αξιοπιστία του κινητήρας 6 κυλίνδρων Deutz TCD συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών Stage V. Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι η αύξηση κατά 10% της ροπής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο είναι διαθέσιμο σε ολόκληρο το φάσμα ισχύος.

Mach_VRT_250_Stage_V_Studio_N6A9204

355
0

Η ναυαρχίδα της Lamborghini, το MACH 250 VRT, εξελίσσεται ενώ συνεχίζει να προσφέρει απόλυτη άνεση στο χειριστή, μεγαλύτερες λειτουργικές δυνατότητες, αλλά τώρα υψηλότερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων καθώς και μειωμένο λειτουργικό κόστος. Οι νέοι προηγμένοι κινητήρες διαθέτουν μετάδοση VRT, η οποία προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία. Η μετάδοση αυτή επιτρέπει στο MACH 250 VRT να κινείται οδικά με 40 χ.α.ω. με τον κινητήρα σε μόλις 1200 σ.α.λ. Μπορεί όμως να φτάσει και την μέγιστη ταχύτητα των 60 χ.α.ω. με τον κινητήρα σε μόλις 1800 σ.α.λ.

Ως προηγμένα μηχανήματα που σχεδιάστηκαν για τις ανάγκες της γεωργίας του αύριο, τα τρακτέρ είναι διαθέσιμα με τις καινοτόμες ψηφιακές λύσεις SMART Farming, που σχεδιάστηκαν για ακριβή και γρήγορη εργασία με ακόμη μεγαλύτερη παραγωγικότητα ως αποτέλεσμα.

Ο ήδη γνωστός για τη θρυλική αξιοπιστία του κινητήρας 6 κυλίνδρων Deutz TCD συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών Stage V. Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι η αύξηση κατά 10% της ροπής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο είναι διαθέσιμο σε ολόκληρο το φάσμα ισχύος. Για τους χειριστές που χρησιμοποιούν το τρακτέρ τους συχνά για οδικές μεταφορές, το φρένο του κινητήρα ενεργοποιεί τώρα τον ανεμιστήρα της E-Visco για να αυξήσει τη δύναμη πέδησης έως και 40%.




Η νέα μετάδοση VRT είναι ικανή να μεταβάλλει την κίνηση από 0 έως 60 χ.α.ω, δίνοντας στα Lamborghini Mach 250 VRT εντυπωσιακές επιδόσεις. Η λειτουργία Powerzero προσφέρει άνεση και ασφάλεια στο χειριστή, ενώ του επιτρέπει να κρατάει προσωρινά τον ελκυστήρα σε σταθερή θέση απλά απελευθερώνοντας το πεντάλ γκαζιού και χωρίς να χρησιμοποιεί τα φρένα.

Το υδραυλικό σύστημα στο νέο Lamborghini MACH 250 VRT είναι ανεξάρτητο από τη μετάδοση και τροφοδοτείται με αντλία ανίχνευσης φορτίου, με χωρητικότητα 120, 160 ή 210 λ./λ. Διαθέτει μέχρι και πέντε πίσω διανομείς, συν δύο εμπρόσθιους, τους οποίους ο χειριστής τους ελέγχει ηλεκτρονικά. Τα ισχυρά οπίσθια υδραυλικά έχουν δυνατότητα ανύψωσης έως 10.000 κιλών, ενώ τα μπροστινά υδραυλικά έχουν μέγιστη ανυψωτική ικανότητα τα 5450 κιλά και μπορούν να εξοπλιστούν με εμπρόσθιο PTO διπλής ταχύτητας. Σημειωτέον ότι το πίσω PTO ( PTO 540E-PTO 1000- PTO 1000E) είναι στάνταρ.

Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, τα MACH 250 VRT μπορούν να εξοπλιστούν με ανάρτηση καμπίνας και φρένα ξηρού δίσκου υψηλής απόδοσης στον εμπρόσθιο άξονα. Η αυτόματη διαχείριση φρένων του ρυμουλκούμενου, ATBM, προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Αυτό βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά του ρυμουλκούμενου στο φρενάρισμα και προσθέτει σταθερότητα οδήγησης σε κρίσιμες καταστάσεις.

Η καμπίνα Maxivision II του Lamborghini Mach 250 VRT προσφέρει άνεση και ένα περιβάλλον που κάνει τον οδηγό να αισθάνεται αμέσως σαν στο σπίτι του. Όπως και με τις προηγούμενες γενιές, η καμπίνα διαχωρίζεται φυσικά από το κινητήρα για να ελαχιστοποιηθεί ο θόρυβος που μεταδίδεται στο εσωτερικό της.

Η χρήση των εξαρτημάτων Premium κατέστησε δυνατή την επέκταση των διαστημάτων συντήρησης. Για παράδειγμα, τα διαστήματα αντικατάστασης λαδιού κινητήρα αυξήθηκαν σε 1000 ώρες. Για να εκφράσει την εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των τρακτέρ, η Lamborghini Trattori παρέχει δύο πακέτα ExtraCare ExtraCare SDF, προσφέροντας κάλυψη 3 ετών (ή 3000 ωρών) ή 5 έτη (ή 5000 ώρες) αντίστοιχα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.demeter.gr.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία