BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Υδρογόνο το δεύτερο εναλλακτικό καύσιμο της Manitou για τους τηλεσκοπικούς φορτωτές

Η γαλλική φίρμα επιλέγει το υδρογόνο και τη στρατηγική προώθησής του στη γεωργία, φιλοδοξώντας να κυκλοφορήσει τα πρώτα της μηχανήματα που θα κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, φιλικά προς το περιβάλλον.

Στιγμιοτυπο_οθονης_2022-12-16__11_57_34_πμ

Βασίλης Σοφός

277
0

Με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά 34% ανά ώρα χρήσης εξοπλισμού το 2030, ο Όμιλος Manitou έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο να επιτύχει, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του για μείωση των εκπομπών άνθρακα που ανακοινώθηκαν τον Ιανουάριο του 2022 και επικυρώθηκαν από την SBTi τον Ιούλιο.



Αφού εξηλέκτρισε πρόσφατα μηχανήματά της, ο όμιλος εξετάζει τώρα και το υδρογόνο ως μεσοπρόθεσμη εναλλακτική λύση, προκειμένου να υποστηρίξει τις εφαρμογές κάθε χρήστη. Συνολικά, έχει στόχο το 43% των προϊόντων θα διατίθενται στην αγορά το 2030 να κινείται με εναλλακτικά καύσιμα.

Σταθμός για πλήρωση με υδρογόνο

Εξοπλίζοντας το Κέντρο Δοκιμών του με έναν πράσινο σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου, ο όμιλος θα έχει τα μέσα να δοκιμάσει το ολοκαίνουργιο πρωτότυπο τηλεσκοπικό φορτωτή που μόλις παρουσιάστηκε. Το πρώτο βήμα αυτού του πρότζεκτ είναι η διασφάλιση της αυτονομίας και της αξιοπιστίας της χρήσης του σε πραγματικές συνθήκες, ενώ δοκιμάζεται η ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων του.

Για αυτό το πρώτο πρωτότυπο, η Manitou εμπνεύστηκε από ένα υπάρχον μοντέλο της γκάμας των μηχανημάτων κατασκευής της, ικανό να ανυψώσει φορτία έως και 14 μέτρα. Αυτό το μηχάνημα θα δοκιμαστεί και θα σταλεί σε εργοτάξια για δοκιμή μέχρι το τέλος του 2023 με στόχο τη συλλογή πολύτιμων σχολίων από τους χρήστες για τη βελτίωση του πρωτότυπου. Δύο τύποι τεχνολογίας υδρογόνου αξιολογούνται επί του παρόντος από την αγορά, δηλαδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και η κυψέλη καυσίμου.

Το πρώτο πρωτότυπο που κατασκευάστηκε από τη Manitou είναι βασισμένο σε μια κυψέλη καυσίμου, αλλά ο όμιλος θα επιλέξει τις λύσεις υδρογόνου που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών του. «Μελετούμε όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με το υδρογόνο, εστιάζοντας πάνω απ' όλα στις ανάγκες των χρηστών», εξήγησε ο Michel Denis, Διευθύνων Σύμβουλος του γαλλικού ομίλου. Αυτό το πρωτότυπο είναι απλώς ένα πρώτο βήμα. Ένα δεύτερο πρωτότυπο θα αναπτυχθεί το επόμενο διάστημα, με την εταιρεία να τονίζει ότι το πράσινο υδρογόνο φέρνει πολλά οφέλη χρησιμοποιώντας την αιολική ενέργεια που δεν παράγει εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.



Σχεδόν 50 άτομα, συμπεριλαμβανομένων μηχανικών και τεχνικών, είναι αφιερωμένα σε αυτό το πρότζεκτ, που ξεκίνησε το 2021. «Ο τομέας του πράσινου υδρογόνου εδραιώνεται σταδιακά καθώς πολλοί παίκτες εισέρχονται σε αυτήν την αγορά», δήλωσε ο Julien Waechter, αντιπρόεδρος έρευνας και ανάπτυξης του ομίλου Manitou.

Όλοι οι μηχανισμοί βοήθειας που προσφέρονται από τις διάφορες κυβερνήσεις θα ευνοήσουν τη μετάβαση στο υδρογόνο, θα επιταχύνουν την ανάπτυξη του δικτύου διανομής και, τελικά, θα μειώσουν το κόστος χρήσης των μηχανών που χρησιμοποιούν αυτήν την ενέργεια», δήλωσε ο ίδιος. Με αυτές τις νέες εγκαταστάσεις, ο Όμιλος Manitou σκοπεύει να προσφέρει στους πελάτες του έναν εμπορικά διαθέσιμο τηλεσκοπικό φορτωτή που θα κινείαι 100% με υδρογόνο έως το 2026.

Meccagri

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία