BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η Manitou ανανεώνει τη σειρά MTA των τηλεσκοπικών φορτωτών, με 5 νέα μοντέλα στην αγορά

Με ολοκαίνουργια καμπίνα, καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας, τα νέα τηλεσκοπικά MTA της Manitou παρέχουν μια σειρά από αναβαθμίσεις σε σχέση με τις μονάδες της προηγούμενης γενιάς MTA Series IV.

telescopic-handlers-mta-8044-manitou

Βασίλης Σοφός

240
0

Η Manitou ανακοίνωσε πέντε νέα μοντέλα MTA στη φετινή ConExpo: τα 642, 842, 1055, 1242 και 1255. «Η νέα αντλία εμβόλου και το σύστημα διαμοιρασμού ροής βελτιώνουν την ομαλότητα και την ακρίβεια και οι συνδυασμένες υδραυλικές κινήσεις παρέχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα για αυξημένη παραγωγικότητα», λέει ο διευθυντής της γραμμής παραγωγής τηλεσκοπικών φορτωτών της Manitou στις ΗΠΑ, Steve Kiskunas.

«Η αυτόματη λειτουργία του νέου κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και βέλτιστη ροπή με λιγότερη κόπωση του χειριστή, με τη δυνατότητα εναλλαγής σε ΄΄κανονικό΄΄ κιβώτιο ταχυτήτων με power shift ανά πάσα στιγμή», σημειώνει.

Προδιαγραφές της σειράς MTA

Το MTA 642 είναι το σημείο εκκίνησης για τη νέα σειρά, προσφέροντας ανυψωτική ικανότητα 6.000 κιλών (2.722 κιλά) και μέγιστο ύψος ανύψωσης 42,5 πόδια (13 μέτρα). Το MTA 1255 είναι η νέα ναυαρχίδα του μοντέλου MTA της Manitou με ανυψωτική ικανότητα 5.443 κιλών (12.000 λίβρες) και ύψος ανύψωσης 17 μέτρων (55,6 πόδια).



Οι υποψήφιοι αγοραστές των MTA 842 και MTA 1055, τα οποία προσφέρουν αντίστοιχες ανυψωτικές ικανότητες 8.000 lbs (3.629 κιλά) και 10.000 lbs (4.536 κιλά), μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μοντέλων με κινητήρα 75 ίππων (56 kw) ή 127-ίππων (95 kw).

Βελτιώσεις σε όλη τη σειρά

Τα νέα τηλεσκοπικά μηχανήματα MTA περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως αυτόματο χειρόφρενο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ υπάρχει νέα οθόνη στην καμπίνα για τη βελτίωση του ελέγχου του χειριστή. Η Manitou επανασχεδίασε επίσης τον χώρο της καμπίνας, για να αυξήσει την ορατότητα, ενώ αναδιαμόρφωσε το χώρο του κινητήρα για να απλοποιήσει τη συντήρηση.

«Οι σχεδιαστικές καινοτομίες περιλαμβάνουν ευκολότερη πρόσβαση στον κινητήρα, μειώνοντας το κόστος προληπτικής συντήρησης κατά 8,7% σε σύγκριση με την προηγούμενη σειρά», λέει ο Kiskunas.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία