BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και 5 μοντέλα για τη νέα σειρά Deutz-Fahr 6

Τα νέα μοντέλα εφοδιάζονται με τους γνωστούς κινητήρες DEUTZ TCD 6.1 και 4.1. Με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την εισαγωγή δεξαμενών καυσίμου χωρητικότητας 350 λίτρων για τα εξακύλινδρα μοντέλα και 300 λίτρων για τα τετρακύλινδρα μοντέλα, είναι δυνατή η παρατεταμένη παραμονή στο πεδίο χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού.

Deutz_6_2

Βασίλης Σοφός

3980
0

Η Deutz-Fahr παρουσιάζει πέντε νέα μοντέλα της σειράς 6 TTV με αδιαβάθμητα κιβώτια ταχυτήτων TTV και κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων με μέγιστη ισχύ μεταξύ 161 και 192 ίππων. Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV με δυνατότητα επιλογής 50 χλμ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καμπίνας.



Το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλμ./ώρα με χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που μειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση. Επιπλέον, το μικτό βάρος οχήματος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο μεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους μεταφοράς.

Με δύο εκδόσεις καμπίνας

Η Deutz-Fahr προσφέρει την καμπίνα MaxiVision σε δύο εκδόσεις για τα μοντέλα TTV. Η MaxiVision+ περιέχει τη νέα αναπτυγμένη μικτή διαμόρφωση με δύο μηχανικές και δύο ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες πίσω ρυθμιστή. Με τον εξοπλισμό MaxiVisionPro, ο χειριστής επωφελείται από έως και πέντε πλήρως ηλεκτρικές βαλβίδες ελέγχου και την προαιρετική οθόνη iMonitor 12" στο εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom.

Όλες οι καμπίνες MaxiVision, ωστόσο, είναι εξοπλισμένες με τους νέους, κατά 65% μεγαλύτερους οπίσθιους καθρέφτες XLargeVision και μπορούν να εξοπλιστούν με χαρακτηριστικά άνεσης, όπως ένα ανοιγόμενο μπροστινό παράθυρο, πολλαπλές θήκες για κινητές συσκευές, ένα αφαιρούμενο κουτί ψύξης, καθώς και το νέο σύστημα ήχου 4.1 premium με subwoofer. Το τυποποιημένο υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φορτίου που είναι εγκατεστημένο είναι μια αντλία 120 λ./λ, ενώ προαιρετικά διατίθεται και αντλία 160 λ./λ.



Με τις νέες υδραυλικές δεξαμενές CleanOil, με χωρητικότητα αφαιρούμενου λαδιού έως και 60 λ., αποτρέπεται η ανεπιθύμητη μόλυνση του λαδιού μετάδοσης κίνησης και παρατείνεται σημαντικά η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, τονίζει η εταιρεία. Το πίσω PTO διατίθεται από το βασικό εξοπλισμό με όλες τις ταχύτητες λειτουργίας: 540/540 ECO έως και 1000/1000 ECO. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθεί μπροστά ένα PTO 1000 ή 1000 ECO, ενώ για τα εξακύλινδρα μοντέλα διατίθεται επίσης το μπροστινό PTO DualSpeed. Ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9700 κιλά και ο μπροστινός ανυψωτήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 ή 4110 κιλά.

Ευφυείς λειτουργίες

Τα προηγμένα συστήματα καθοδήγησης και τηλεμετρίας αποφεύγουν τις άσκοπες επικαλύψεις, εξοικονομώντας καύσιμα, μειώνοντας τη φθορά των εξαρτημάτων και ελαχιστοποιώντας το χρόνο που καταναλώνει ο χειριστής. Η αυτόματη στροφή επιτρέπει στο τρακτέρ να στρίβει αυτόματα στα κεφαλάρια.

Το iMonitor επιτρέπει στον οδηγό να διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του μηχανήματος. Το νέο λογισμικό H5 είναι πιο διαισθητικό και διαθέτει νέες βολικές λειτουργίες όπως: -πολλαπλές βελτιώσεις στη διαχείριση γραμμών ΑΒ/καθορισμένων σημείων -καλύτερη διαχείριση δεδομένων -νέα λειτουργία ημέρας, απλοποιημένη ροή εργασιών και πολλά άλλα.

Μέσω του XTEND, το iMonitor επιτρέπει την ασύρματη μεταφορά της οθόνης σε εξωτερικές ψηφιακές ταμπλέτες. Αυτό παρέχει στον χειριστή καλύτερη επισκόπηση καθώς και τη δυνατότητα ρυθμίσεων στα μηχανήματα από το εξωτερικό της καμπίνας, ενώ χρησιμοποιεί το ISObus UT στο tablet.



Τα νέα μοντέλα Series 6 TTV συνοδεύονται από 5 χρόνια υπηρεσία κίνησης δεδομένων που περιλαμβάνονται μαζί με όλα τα άλλα μοντέλα HHP, για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική χρήση των τρακτέρ Deutz-Fahr. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και ο νέος αισθητήρας ανάρτησης στον μπροστινό άξονα σε συνδυασμό με την πνευματική ανάρτηση της καμπίνας, που εξασφαλίζουν μαζί άνεση κατά την οδήγηση.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις ρυμούλκησης, η νέα Σειρά 6 TTV μπορεί να εξοπλιστεί με υδραυλικά ή/και πνευματικά φρένα ρυμουλκούμενου. Χάρη στη λειτουργία Dual Mode είναι δυνατή η σύνδεση παλαιών και νέων μοντέλων ρυμουλκούμενων με υδραυλικά φρένα. Για τα εξακύλινδρα μοντέλα διατίθεται επίσης φρένο κινητήρα, το οποίο παρέχει πρόσθετη ισχύ πέδησης χωρίς φθορά.

Όλα τα μοντέλα της σειράς μπορούν να εξοπλιστούν με τους εμπρόσθιους φορτωτές της επόμενης γενιάς ProfiLine. Για πρώτη φορά, επίσης, τα τετρακύλινδρα μοντέλα διατίθενται στην αποκλειστική μαύρη έκδοση WARRIOR Version, η οποία προσφέρει αποκλειστικό εξοπλισμό, όπως έως και 23 φώτα LED. Για όσους απαιτούν ακόμη περισσότερα, τα μοντέλα αυτά μπορούν να παραγγελθούν στη μοναδική «ειδική έκδοση LAMBORGHINI» σε γυαλιστερό λευκό και με τις πιο προηγμένες διαμορφώσεις.

world-agritech.com

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία