BACK TO
TOP
Profi

Η νέα πρόταση δενδροκομικού απαντά στις ανάγκες της Μεσογείου

Ο αµπελώνας Bersi Serlini στην περιοχή της Franciacorta στη Β. Ιταλία ήταν η ιδανική επιλογή για την «αποκάλυψη» του νέου Frutteto CVT από τη Same. Η Agrenda ως καλεσµένη της SDF, φυσικά βρέθηκε στην παρουσίαση της νέας αυτής Σειράς η οποία αποτελείται από 5 µοντέλα την περασµένη εβδοµάδα.

Η νέα πρόταση δενδροκομικού απαντά στις ανάγκες της Μεσογείου

1
0

Σηµειώνεται εδώ, πως η ιταλική µάρκα είναι η δεύτερη σε τζίρο µάρκα του Οµίλου SDF (Deutz Fahr, Gregoire, Hurlimann, Lamborghini, Shu-He). Με το νέο Frutteto ενισχύει ακόµα περισσότερο την παρουσία της στην αγορά των εξειδικευµένων δενδροκοµικών τρακτέρ για µεσογειακές αγορές όπως η ελληνική. 

Το Frutteto είναι ένα τελείως νέο προϊόν, κάτι που διαφάνηκε τόσο στην πληρέστατη παρουσίαση από τον ∆ιευθυντή Προϊόντος, όσο και στην «επί τόπου» επίδειξη στο αµπέλι. Στο σχεδιασµό του, σηµαντικό ρόλο έπαιξε µια έρευνα αγοράς σε χρήστες ευρωπαϊκών χωρών στο τι χρειάζονται και τι όχι, τι τους κάνει πιο εύκολη τη δουλειά, πόση τεχνολογία θα ήθελαν και, τελικά, πώς θα «έχτιζαν» το δικό τους τρακτέρ.


Τα βασικά χαρακτηριστικά

  • Μπράτσο MaXCom πολλαπλών χρήσεων, µόλις 20 εκατοστά πλάτος. Απώτερος στόχος του, να µεταµορφώνει το τρακτέρ σε «επέκταση» του σώµατος του οδηγού.
  • Νέα καµπίνα µε επίπεδο πάτωµα χωρίς εµπόδια, για περισσότερη άνεση.
  • Νέα επανασχεδιασµένη οροφή µε αµβλυµένες γωνίες για περισσότερη ευελιξία και χρηστικότητα.
  • Νέα εργονοµική κονσόλα, για καλύτερη ορατότητα και έλεγχο και περισσότερο χώρο.
  • Κιβώτιο συνεχώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT), που συνδυάζει την αποτελεσµατικότητα του µηχανικού συστήµατος µε την οµαλή αίσθηση του υδροστατικού.
  • Άξονες επόµενης γενιάς, µε επιλογή συµβατικού ή υδροπνευµατικού συστήµατος εµπρός.
  • Επιλογή 3κύλινδρων ή 4κύλινδρων κινητήρων FARMotion, από 88 έως 113 ίππους.
  • Ακόµα µικρότερες διαστάσεις (1,070 εκατ. πλάτος, 2,420 εκατ. ύψος).

Στη συνέντευξη τύπου που προηγήθηκε, η ανώτατη διοίκηση του Οµίλου SDF παρουσίασε τις εκτιµήσεις της για την παγκόσµια αγορά, υπενθύµισε το δικό της στρατηγικό πλάνο και έδωσε κάποια δείγµατα από το τι πρέπει να περιµένουµε τα επόµενα χρόνια. Οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής είναι η διεθνοποίηση, η ανάπτυξη νέων προϊόντων, η παραγωγή των εξαρτηµάτων των µηχανηµάτων εσωτερικά και η διαφοροποίηση των µαρκών. Όλα αυτά σηµαίνουν νέες παγκόσµιες πλατφόρµες, κινητήρες από 30 έως 530 HP, περισσότερη ψηφιακή τεχνολογία και 96 νέα projects να τρέχουν από το 2017 έως το 2021. 
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία