
Με το λανσάρισµα της νέας σειράς τρακτέρ 6C 114-136 ίππων, η Deutz Fahr πήρε την ασυνήθιστη απόφαση να προσθέσει βήµατα στο δικό της αποδεδειγµένα καλό κιβώτιο CVT. Οι δυνητικοί αγοραστές έχουν τώρα τη δυνατότητα να επιλέξουν το χειροκίνητο µοχλό αλλαγής ταχυτήτων µε τίτλο «Powershift» , το αδιαβάθµητο TTV ή αυτήν την τελευταία έκδοση, το RV Shift.
Χρησιµοποιώντας τα ίδια βασικά µηχανικά µέρη µε τα CVT των οµόσταβλων, η νέα αυτή επιλογή προσφέρει 20 βήµατα, που δηµιουργούνται ηλεκτρονικά, στο εύρος διαδροµής προς τα εµπρός και 16 προς τα πίσω, όλα µέσω ενός απλού ψηφιακού περιβάλλοντος λειτουργίας, λέει η κατασκευάστρια. Είναι µια ελαφρώς περίεργη ιδέα, αλλά η Same-Deutz Fahr δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής που το κάνει.
Όταν η Fendt πάλευε να διεισδύσει στην αγορά της Βόρειας Αµερικής που ήταν πιστή στο powershift στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η βαυαρική εταιρεία κατασκευής τρακτέρ έβαλε «σχέσεις» powershift στα κιβώτια ταχυτήτων Vario.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 1 Οκτωβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda