BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Προϊόντα κοντά στη νέα γενιά από την Ikygai στην Fruit Logistica

Η εταιρεία σπόρων Top Seeds International που ειδικεύεται στην έρευνα και την εμπορία καινοτόμων υβριδικών ποικιλιών λαχανικών, επέλεξε την Fruit Logistica για να προβάλει το Ikygai, το νέο της σήμα που ξεκίνησε μετά από μια σειρά ομάδων εστίασης, εργαστηρίων και δοκιμών καταναλωτών.

TopSeedsInternational_FL2020

7
0

Ένα εμπορικό σήμα για φρέσκα προϊόντα, βασισμένο στην ιαπωνική έννοια ενός υγιούς, ισορροπημένου τρόπου ζωής και με στόχο την Γενιά Y.

Πράγματι, οι χιλιετηρίδες - δηλαδή εκείνες που γεννήθηκαν μεταξύ των αρχών της δεκαετίας του '80 και του τέλους της δεκαετίας του '90, με έντονη εστίαση στην ποιότητα ζωής, την υγεία και την ευημερία - είναι η κύρια ομάδα καταναλωτών-στόχων της Ikygai, της νέας μάρκας που παρουσιάστηκε από την Top Seeds International στην Fruit Logistica, την κορυφαία διεθνή εμπορική έκθεση για τον τομέα των οπωροκηπευτικών, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου.

Η επωνυμία Ikygai προέρχεται άμεσα από τις απαιτήσεις των καταναλωτών, τις οποίες συνέλαβε ως ιδέα η Top Seeds International μέσω μιας σειράς δοκιμών προϊόντων, πραγματοποιούμενες όχι μόνο σε δυνητικούς παραδοσιακούς αγοραστές αλλά και σε ομάδα εμπειρογνωμόνων.

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, που διεξήχθη κατά τη διάρκεια του 2019, αποκάλυψαν την όλο και πιο πιεστική ανάγκη για ένα εμπορικό σήμα που όχι μόνο περιλαμβάνει φρέσκα προϊόντα αλλά είναι συνώνυμο της υγείας, της ομορφιάς, της γεύσης και της έμπνευσης. Αυτό κορυφώθηκε με την κυκλοφορία του Ikygai, που τώρα παρουσιάζεται στην αγορά με μια εκστρατεία η οποία, μέσω συνταγών, φυλλαδίων και αφήγησης σε ιστότοπους και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης αφιερωμένη στην υγεία και την ευημερία, βασίζεται στην προσοχή στην ποιότητα των τροφίμων και των τροφίμων. Επίσης, η συσκευασία, κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο διαφανές πλαστικό, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που εξέφρασαν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια του σταδίου δοκιμών, ζητώντας όχι μόνο την απλότητα, την κομψότητα και τη διαφάνεια, αλλά και μια σαφή εικόνα του προϊόντος στο εσωτερικό του, και βιώσιμων αρχών.

Εκτός από την αποκλειστικότητα, η Ikygai Top Seeds International στοχεύει να επικεντρωθεί στην καινοτομία, με την προσθήκη - περίπου κάθε δύο χρόνια - προϊόντων υψηλής ποιότητας, όπως πιπεριές, αγγούρια, πεπόνια, καρπούζια και κρεμμύδια.

Yuka - η ντομάτα μίνι δαμάσκηνο με κομψά, ομοιόμορφα σμήνη φωτεινών πορτοκαλί χρωμάτων που ζυγίζουν κατά μέσο όρο 20-25 γραμμάρια - είναι το πρώτο προϊόν της σειράς Ikygai που θα παρουσιαστεί στο Βερολίνο. Προσφέροντας μια μοναδική γευστική εμπειρία, έχει μια καλή διάρκεια ζωής με σταθερά, ελαφρώς τραγανά φρούτα και υψηλό επίπεδο Brix. Η Yuka διαθέτει μια εξαιρετική ποικιλία αντοχής και τα φυτά ανοικτής συνήθειας, υψηλής ενέργειας είναι πολύ παραγωγικά.

Οι έρευνες που διεξήχθησαν σε δείγματα ομάδων καταναλωτών στην Ολλανδία κατά τη διάρκεια του 2019 σημείωσαν ενθουσιώδη εκτίμηση: το μπιζέλι θεωρήθηκε "γλυκό και φρουτώδες σε γεύση", το οποίο ανταποκρίνεται ακριβώς στις προσδοκίες που βασίζονται στην εμφάνιση του προϊόντος. Η φωτεινότητα του χρώματος ήταν μια άλλη πτυχή που επέδειξε εξαιρετικά θετικές κριτικές.

Μια ομάδα αισθητήριων εμπειρογνωμόνων περιέγραψε επίσης το προφίλ γεύσης της Yuka, συγκρίνοντάς την με τα τρέχοντα κριτήρια αναφοράς: «Με βάση τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν», εξήγησε ο Gianni Bernardotto, Διευθύνων Σύμβουλος της Top Seeds International, ότι η γλυκύτητά του είναι σημαντικά υψηλότερη, η υφή είναι πιο σταθερή. Διεξήγαμε αυτή την έρευνα για να συμβαδίσουμε με τις ανάγκες της αγοράς: στοχεύουμε να προσφέρουμε ποικιλίες λαχανικών όχι μόνο με γενετική αντίσταση σε ένα ευρύ φάσμα ασθενειών αλλά και με όλο και πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά για τους καταναλωτές ".

Η νέα μάρκα ομπρέλας αποτελεί ένα αστέρι στην αίθουσα Top Seeds International (City Cube, Hall B - C05), χάρη στην παρουσία του Ιαπωνικού σεφ Shin Miyeon, ο οποίος προσελκύει τους επισκέπτες με μια σειρά από πιάτα που δημιουργήθηκαν με την Yuka, ανατολίτικο τρόπο ζωής που συνοψίζεται στο Ikygai. Το "τρόφιμο με σκοπό" είναι ο ισχυρισμός που συνοδεύει το εμπορικό σήμα και που υπενθυμίζει ότι το φαγητό δεν είναι μόνο ένας τρόπος για να ικανοποιήσει την πείνα, αλλά συνδέεται κυρίως με άλλες πτυχές, όπως η υγεία, η ομορφιά, η γεύση και η έμπνευση.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://www.ikygaifoodwithpurpose.com/

https://topseedsinternational.com/

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία