
Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου Syngenta στο α’ τρίμηνο 2025 ανήλθαν κοντά σε ποσό κοντά στα 6,45 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας ισχνή πτώση της τάξεως του 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2024. Ωστόσο, σε όρους σταθερής συναλλαγματικής ισοτιμίας (CER) οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%. Παρότι το τμήμα προϊόντων φυτοπροστασίας ανέκαμψε, λόγω του τέλους της αποσυμφόρησης αποθεμάτων που αύξησε τη ζήτηση σε ΗΠΑ και Κίνα, οι «χαμηλές πτήσεις» άλλων τμημάτων έριξαν τα συνολικά αποτελέσματα. Κατά την εταιρεία οι μικρότερες πωλήσεις της ADAMA και της Syngenta Group China αντικατοπτρίζουν την προσήλωση τους σε επιχειρήσεις με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του τμήματος φυτοπροστασίας της Syngenta αυξήθηκαν κατά 5% στα 2,9 δισ. ευρώ με μεγάλη ζήτηση να υπάρχει για τις τεχνολογίες ADEPIDYN, PLIANAZOLIN και TYMIRIUM του ομίλου, ο οποίος επωφελήθηκε και από μια γενικότερη σταθερότητα της αγοράς. Σε Βόρεια Αμερική και Κίνα, η ζήτηση για νέα προϊόντα οδήγησε σε αύξηση πωλήσεων 20% και 12% αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις της ADAMA μειώθηκαν κατά 5% στα 879,5 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να εστιάζει περισσότερο στην διεύρυνση της γκάμας προϊόντων της, ενώ οι πωλήσεις της Syngenta Seeds έπεσαν κατά 2% στα 1,23 δισ. ευρώ, παρά τις ισχυρές επιδόσεις στην Κίνα (+18%) και των επιχειρήσεων Λαχανικών και Λουλουδιών (+4%).
Η κεφαλαιακή ροή συνέχισε να βελτιώνεται σε σχέση με πέρυσι, ενώ η εταιρεία επισημαίνει ότι θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε επενδύσεις στο χώρο την Έρευνας και Ανάπτυξης.
Αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα α’ τριμήνου της Syngenta μπορείτε να δείτε εδώ.