Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Η μαύρη αγορά αγροτικών προϊόντων δυσκολεύει τη μεταποιητική βιομηχανία

Αρρυθµίες στη λειτουργία της αγοράς και δυσκολίες στην κάλυψη των αναγκών της εγχώριας µεταποιητικής βιοµηχανίας µε αγροτικά προϊόντα, δηµιουργεί ο ιδιότυπος τρόπος εφαρµογής του καθεστώς άµεσης φορολογίας των αγροτών, κυρίως µετά τις αλλαγές που...

Η μαύρη αγορά αγροτικών προϊόντων δυσκολεύει τη μεταποιητική βιομηχανία

0
0

Με δύο λόγια θα µπορούσε να πει κανείς ότι η «µαύρη αγορά» έχει αναδειχθεί στον µεγάλο νικητή του ισχύοντος καθεστώτος φορολογίας, καθώς οι αγρότες που βλέπουν ο πέλεκυς της εφορίας να επικρέµεται βαρύς πάνω από τα κεφάλια τους σπεύδουν να επωφεληθούν των προσφορών που ακούγονται για διάθεση προϊόντος χωρίς παραστατικά ή µε υποτυπώδη καταγραφή της πώλησης.

Οι προσφορές αυτές έρχονται συνήθως από επιχειρήσεις των βορείων συνόρων όταν πρόκειται για προϊόντα προς µεταποίηση, όπως είναι τα βιοµηχανικά ροδάκινα, ενώ φτάνουν και από πιο µακριά, όταν πρόκειται για νωπά προϊόντα τα οποία προορίζονται και για πιο µακρινές αγορές, όπως της Ρωσίας, όπου σηµειωτέον ισχύει το εµπάργκο και τα προϊόντα ακολουθούν -τυπικά τουλάχιστον- περίεργες διαδροµές.

Η συζήτηση για το «µαύρο εµπόριο» ιδίως στα αγροτικά προϊόντα, γίνεται παρασκηνιακά καιρό τώρα, ωστόσο, αφορµή για δηµόσιο διάλογο επ’ αυτού έδωσε η τελευταία παρέµβαση της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδος, στην οποία εκφράζονται για πρώτη φορά ανοιχτά οι ανησυχίες της εγχώριας µεταποιητικής βιοµηχανίας στο ενδεχόµενο να «ξεµείνει» από προϊόν, λόγω της παράνοµης, όπως λέγεται, διακίνησης φρούτων και ιδίως συµπύρηνου ροδάκινου από τυχαίους και εξωθεσµικούς διακινητές.

 

Αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Αυγούστου

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire