Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Η ντόπια κουζίνα έλκει τουρίστες και «ξυπνά» τη βιομηχανία κρέατος

Η καθιέρωση ενός ελληνικού διατροφικού πολιτισµού στον τοµέα της βιοµηχανίας κρέατος σε συνδυασµό µε την σύναψη ενός νέου «συµβολαίου» ανάµεσα σε παραγωγούς-κτηνοτρόφους και µεταποιητές που θα συνοδευτεί αντίστοιχα µε επενδύσεις προβάλει τελευταία, όλο και πιο έντονα από τους εµπλεκόµενους του κλάδου, ως επιτακτική ανάγκη.

slider-3-Sevek

Πέτρος Γκόγκος

4
0

Αυτό εξάλλου επιβεβαιώθηκε στην Ηµερίδα του Συνδέσµου Ελληνικών Βιοµηχανιών Επεξεργασίας Κρέατος (ΣΕΒΕΚ), την ∆ευτέρα 29 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, στη διάρκεια της οποίας τονίστηκε η ανάγκη, συστατικό σε αυτό το νέο «µείγµα», για συµµετοχή επιστηµονικών φορέων, δηλαδή ΑΕΙ και ΤΕΙ, µέσω της σύνδεσής τους µε τη βιοµηχανία µε σκοπό την πλήρη αξιοποίηση της έρευνας. Βασικό µήνυµα της ηµερίδας ήταν πως η ανάκαµψη της οικονοµίας και της δυναµικής της βιοµηχανίας του κρέατος µπορεί να έρθει µε το κούµπωµα τριών βασικών παραγόντων που είναι η ανταγωνιστικότητα, η εξωστρέφεια και η προσέλκυση επενδύσεων.

Η µαζική εστίαση παράλληλα στρέφεται προς την αυθεντική ελληνική κουζίνα επηρεασµένη τόσο από τις νέες τάσεις διεθνώς, αλλά και από το γεγονός ότι ο τουρισµός αποτελεί βασικό καταναλωτικό κοινό. Η τοπική κουζίνα είναι το πρώτο ζητούµενο του γαστρονοµικού τουρισµού και κάθε γωνιά της Ελλάδας διαθέτει µια πλούσια ποικιλία προϊόντων επεξεργασίας κρέατος, τα οποία αποτελούν τους γαστρονοµικούς  πρεσβευτές της χώρας. Ενδεικτικά αξίζει να αναφερθεί πως το 46% των Αµερικανών τουριστών στην Ελλάδα, αναζητά αυτού του είδους την κουζίνα. Ωστόσο µερικοί συµµετέχοντες υποστήριξαν πως όταν τα προϊόντα αυτά επιχειρείται να εξαχθούν, δηµιουργείται µια σύγχυση στους καταναλωτές, εξαιτίας του «κατακερµατισµού» των συνταγών.

Τέλος αξίζει να σηµειωθεί πως «το επώνυµο προϊόν επεξεργασίας κρέατος, από επώνυµη πιστοποιηµένη εταιρία, ισοδυναµεί µε τεκµηριωµένα διασφαλισµένο προϊόν», ένα συµπέρασµα το οποίο βρήκε σύµφωνους όλους τους συµµετέχοντες.


Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου μαζί με το περιοδικό Profi

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία