Πρόκειται για ένα τρακτέρ αποτέλεσμα έρευνας και ανάπτυξης συνολικής επένδυσης 6 εκατομμυρίων ευρώ. Το πρότζεκτ TAGRO όπως ονομάζεται, αναπτύχθηκε στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Γεωργικών και Δασικών Μηχανημάτων IFOR, το οποίο λειτουργεί στο Ρεγκίν της Τρανσυλβανίας.
Είναι μια συνεργασία με την εταιρεία MAVIPROD, η οποία επένδυσε αρχικά 2,65 εκατομμύρια ευρώ και ύστερα διέθεσε άλλα 4 εκατομύρια για την ολοκλήρωση του πρότζεκτ.
«Το τρακτέρ που βγήκε στη παραγωγή είναι ό,τι ακριβώς είχαμε στο μυαλό μας όταν λέγαμε ότι φιλοδοξούμε να κατασκευάσουμε ένα όχημα που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές γεωργικές εργασίες αλλά να μη κοστίζει ακριβά», ανέφερε ο Eduard Lucaci, υπέυθυνος του συγκεκριμένου πρότζεκτ.
«Με το πέρασμα των χρόνων χρειάστηκε να συμμορφωθούμε με τα ολοένα και πιο αυστηρά πρότυπα ρύπων. Τώρα πλέον είμαστε σε στάδιο έγκρισης του οχήματος ώστε αυτό να μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο.», εξηγεί.
Ο ελκυστήρας προορίζεται κυρίως για μικρές και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις και θα πωληθεί τόσο στην αγορά της Ρουμανίας όσο και στην ξένη αγορά.
Η TAGRO θα κάνει διαθέσιμο όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που έχει ένα σύγχρονο τρακτέρ, συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κλιματισμού.
Πριν από την κυκλοφορία, το τρακτέρ δοκιμάστηκε στη Ρουμανία και την Ιταλία και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους η διαδικασία πιστοποίησης θα οριστικοποιηθεί ώστε το τρακτέρ να μπορεί να κυκλοφορήσει.
Ο κινητήρας κατασκευάζεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο της FIAT και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το τρακτέρ.
Το 2018 είναι έτος που σηματοδοτεί την 65η επέτειο από την ίδρυσή της IRUM και την 25η επέτειο από την ίδρυση του ομίλου MAVIPROD, μετόχου του εργοστασίου τρακτέρ στη περιοχή Ρεγκίν με τον υπεύθυνο Eduard Lucaci να έχει στόχο να παράγονται 1000 τρακτέρ τον χρόνο.
02-11-2018 06:46Stelios
Mpravo stin Romania eine pio mprosta apo emas
Απάντηση01-11-2018 07:37Νικος
Στην Ρουμανία με4000000 εκατομμύρια φτιάξανε τρακτέρ στην κυκλοφορία εμείς στην Ελλάδα φτιάξαμε πισίνες και βίλες στον Παπαντωνίου! !!
Απάντηση