BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Το αυτοκινούμενο ψεκαστικό MAF της Mazzotti στην κορυφή της νέας γκάμας

Η ιταλική φίρμα, θυγατρική της John Deere, ανανεώνει πλήρως την αυτοκινούμενη ναυαρχίδα των 175 ίππων MAF 2580, η οποία όμως κρατά τον όγκο της «κόμπακτ» μέχρι να ανοίξει την εξίσου καινούργια της μπούμα.

new_mazzotti_3180_self_propelled_sprayer_243___1_

Βασίλης Σοφός

502
0

Μια ευρεία γκάμα βραχιόνων ψεκασμού, νέα χειριστήρια ψεκασμού και σταθμός χειριστή είναι μερικές μόνο από τις ενημερώσεις στα υπάρχοντα μοντέλα MAF 2580 (χωρητικότητα 2.500 λίτρων), 3180 (3.000 λίτρα) και 3580 (3.500 λίτρα), που θα διατεθούν ως μοντέλα του 2021από την θυγατρική της John Deere, Mazzotti, ενώ παράλληλα υπάρχει και το κορυφαίο στη σειρά 4080 με χωρητικότητα 4000 λίτρων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα κόμπακτ αυτοκινούμενο μηχάνημα με μεγάλες όμως δυνατότητες, αφού το μεταξόνιό του του επιτρέπει να φιλοξενεί μεγάλη δεξαμενή ενώ παράλληλα διατηρείται σωστά η κατανομή του βάρους 50/50. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, η νέα ναυαρχίδα τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο Stage V κινητήρα της John Deere απόδοσης 175 ίππων.

Η τυπική υδροστατική μετάδοση στα 2580 και 3180 παρέχει τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο υψηλότερης απόδοσης (στάνταρ στα 3580 και 4080), ωστόσο, να παρέχει διαχείριση κινητήρα και μετάδοσης με ταχύτητες μεταφοράς 40 ή 50 χλμ./ώρα. Εναλλακτικά, η μηχανική μετάδοση μπορεί αντικατασταθεί από την έκδοση Mc, η οποία προσφέρει έλεγχο από joystick και απείρως μεταβαλλόμενων σχέσεων υδρομηχανικό κιβώτιο.

Το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης διαθέτει αυτόματη ευθυγράμμιση κατά την εναλλαγή μεταξύ των τρόπων διεύθυνσης με 2 και 4 τροχούς αλλά και τον τύπο καβουριού. Πλέον επιτρέπεται η τοποθέτηση φαρδύτερων ελαστικών με το σύστημα τετραδιεύθυνσης να απενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 14 χλμ./ώρα.

Η Mazzotti λέει ότι τα μοντέλα MAF της επόμενης σεζόν θα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα M-Spray. Υιοθετημένο από τη σειρά συρόμενων και αυτοκινούμενων ψεκαστικών της John Deere, το σύστημα αυτό του διπλού κυκλώματος διαθέτει μια ειδική αντλία πλήρωσης 600 λίτρων/λεπτό, η οποία γεμίζει το μεγαλύτερο μοντέλο σε λιγότερο από επτά λεπτά.

Επιπρόσθετα, η νέα γκάμα των βραχιόνων MK (24 έως 36 μέτρα) είναι κατασκευασμένη από ατσάλι 3D με τις γραμμές ψεκασμού από ανοξείδωτο χάλυβα προστατευμένες μέσα στη δομή. Ο αυτόματος έλεγχος της μπούμας παρέχεται από ένα σύστημα Norac UC7, το οποίο διαθέτει αισθητήρες υβριδικής λειτουργίας και ενεργό σύστημα ελέγχου του πλαισίου.

Μονωμένη καμπίνα

Η καμπίνα παρέχει σύστημα φίλτρων Cat IV σστον βασικό της εξοπλισμό ενώ το σύστημα χειρισμού προέρχεται από την John Deere και διαθέτει επανασχεδιασμένο χειριστήριο υποβραχιόνιου και χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών. Όλα αυτά μπορούν να συμπληρωθούν προαιρετικά από το σύστημα GreenStar 4240 ή 4640, το οποίο εμφανίζει τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας ψεκασμού.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία