BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Επένδυση σε ένα υπερσύγχρονο σύστημα βαφής των τρακτέρ κάνει το κεντρικό εργοστάσιο των Case IH

Η υψηλή στιλπνότητα και ανθεκτικότητα στην σκουριά είναι τα δύο χαρακτηριστικά που εξασφαλίζονται από την 1,1 εκατομμυρίου ευρώ επένδυση της Case IH στο νέο σύστημα βαφής, το οποίο εφαρμόζει στην κεντρική αυστριακή μονάδα παραγωγής και σε όλα τα νέα μοντέλα τρακτέρ.

47fd89578024fba2

Βασίλης Σοφός

112
0

«Ήδη από τον Αύγουστο του 2020, όλα τα τρακτέρ Case IH που κατασκευάστηκαν στο St. Valentin της Αυστρίας, έφυγαν από το εργοστάσιο με βελτιωμένα, εξαιρετικά ανθεκτικά χρώματα, λέει σε δελτίο Τύπου η κατασκευάστρια».

Για το σκοπό αυτό, η προηγούμενη πρακτική προσαρμόστηκε στις νέες απαιτήσεις βάσει εκτεταμένων αναλύσεων και σε συνεργασία με 24 εξειδικευμένους προμηθευτές και συνεργάτες. Αναλυτικότερα, σε διάφορα βήματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πραγματική εφαρμογή βαφής, δημιουργείται ένα φινίρισμα βαφής που χαρακτηρίζεται από υψηλότερη και πιο μόνιμη στιλπνότητα καθώς και βελτιωμένη αντοχή στις γρατζουνιές, τις ρωγμές και τη σκουριά.

Επιπλέον, το χρώμα προσκολλάται πολύ πιο έντονα σε όλα τα βαμμένα υλικά. «Εκπληρώνουμε λοιπόν την επιθυμία πολλών πελατών που θέλουν να στηρίξουν την πιστότητά τους με ένα μακροπρόθεσμο, ελκυστικό φινίρισμα βαφής», λέει ο Marc-Peter Bormann, Διευθύνων Σύμβουλος της CNH Deutschland GmbH.

Το «κλειδί» οι υψηλότερες θερμοκρασίες

Σύμφωνα με την εταιρεία, η επένδυση ύψους 1,1 εκατομμυρίου ευρώ, η οποία αποφασίστηκε το φθινόπωρο του 2019 και υλοποιήθηκε το 2020 παρά την δύσκολη κατάσταση με την πανδημία του Covid-19, αλλάζει σημαντικά τη διαδικασία βαφής των τρακτέρ της Case. Η πίεση των ακροφυσίων καθαρισμού αυξήθηκε σημαντικά, το ίδιο και η θερμοκρασία κατά την προετοιμασία της βαφής που από τους 30-40 ° C φτάνει τώρα στους 55-60 ° C.

Μετά τη βαφή, τα τρακτέρ δεν στεγνώνουν πλέον στους 60 ° C, αλλά στους 110 ° C, με τον χρόνο που αφιερώνεται στο σύστημα στεγνώματος να έχει επίσης τριπλασιαστεί. «Είναι σημαντικό το τρακτέρ να είναι τέλεια προετοιμασμένο για βαφή», εξηγεί ο Hannes Woegerbauer, διευθυντής επιχειρήσεων στο εργοστάσιο του St. Valentin.

«Μετά το βελτιωμένο πλύσιμο, τώρα έχουμε επίσης μια ξεχωριστή διαδικασία έκπλυσης για να αφαιρέσουμε και άλλα υπολείμματα ενώ μια νέα καμπίνα προθέρμανσης αφαιρεί κάθε μόριο υγρασίας. Αυτό ζεσταίνει τα τρακτέρ στην τέλεια θερμοκρασία.

Με τη σειρά του αυτό στεγνώνει επίσης το χρώμα από μέσα προς τα έξω, γεγονός που το καθιστά πιο σταθερό και βελτιώνει την ανθεκτικότητα στη σκουριά. Όπως αναφέρει η εταιρεία, τα τρακτέρ με τα βελτιωμένα χρώματα έχουν βγει ήδη από τη γραμμή συναρμολόγησης στο St. Valentin από τον Αύγουστο του 2020. «Τα αρχικά σχόλια των πελατών επιβεβαιώνουν ότι η επένδυση στο νέο σύστημα βαφής αξίζει περισσότερο από το αναμενόμενο», λέει ευχαριστημένος ο Marc-Peter Bormann.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία