Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Pioneer 520: Πρεμιέρα για το UTV της Honda με την αγροτική «φύση»

Το νέο UTV της Honda περιγράφεται ως ένα όχημα που συνδυάζει άνεση λόγω χώρου φόρτωσης και ευελιξία, κάτι που βρίσκει κανείς και σε ένα ATV.

331624_21ym_honda_pioneer_520_utv

Βασίλης Σοφός

133
0

Κουβαλώντας την επιτυχία του Pioneer 500 και τοποθετημένο στη γκάμα κάτω από το μοντέλο Pioneer 700, το νέο μικρότερο UTV της Honda έρχεται ως ένα «all-rounder» προσανατολισμένο τόσο στις αγροτικές εργασίες όσο και σε άλλου τύπου γενικές εφαρμογές. Διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα 518 κυβικών που συνδυάζεται με αυτόματο σύστημα μετάδοσης 5 ταχυτήτων (επιλογές για αυτόματες, ημι-αυτόματες και χειροκίνητες αλλαγές).



Οι συμπαγείς διαστάσεις του (πλάτος 1,27 μέτρα και μήκος 2,66 μέτρα) αλλά και η ανεξάρτητη διάταξη ανάρτησης διπλού ψαλιδιού (14,7 εκατοστά και 14,9 εκατοστά διαδρομή εμπρός και πίσω αντίστοιχα) όχι μόνο επιτρέπουν στο 520 να αντιμετωπίζει τα σκληρά εδάφη και τα βαριά φορτία αλλά βοηθά και τους χειριστές να κινηθούν με ακρίβεια σε στενά σημεία και χώρους, εκεί όπου μεγαλύτερα UTV δυσκολεύονται. Το διθέσιο όχημα είναι ικανό να ανυψώσει φορτία 454 κιλών με τη συνολική χωρητικότητα φορτίου στο 520 να ανέρχεται σε 658 κιλά.

Η πίσω καρότσα μήκους 73,5 εκατοστών, πλάτους 98,2 εκατοστών και ύψους 24,8 εκατοστών με δυνατότητα κλίσης έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει φορτία έως 204 κιλά. Επίσης, η πίσω πόρτα ενσωματώνει τέσσερις θήκες και ένα χώρο για ξεκούραση κατά τη διάρκεια της εργασίας. Η άνεση και ο έλεγχος του οχήματος έχουν αυξηθεί, λέει η Honda, με τη ρύθμιση της απόσβεσης του αμορτισέρ και τους πίσω αποσβεστήρες να έχουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση, επιτρέποντας την προσαρμογή του ύψους οδήγησης ώστε να ταιριάζει με το φορτίο της καρότσας πίσω.



Η αγροτική φύση του συγκεκριμένου μοντέλου μαρτυράται και από το πέλμα των ανθεκτικού τύπου ελαστικών -24x8-12 εμπρός/24x10-12- πίσω), τα οποία προσφέρουν υψηλή πρόσφυση στα διαφορετικά «τερέν» όπου το όχημα βρίσκεται κάθε φορά. Συμπληρωματικά, τα μπροστινά φρένα περιλαμβάνουν διπλές υδραυλικές δαγκάνες που συγκρατούν δίσκους 200 χιλιοστών, ενώ το πίσω φρένο περιλαμβάνει μία υδραυλική δαγκάνα σε δίσκο 170 χιλιοστών.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Honda
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία