BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη νέα της πνευματική σπαρτική Montana λανσάρει η ιταλική φίρμα Mascar

Η ακρίβεια λειτουργίας, η σύγχρονη τεχνολογία, η ευελιξία στη χρήση και ο υψηλός βαθμός προσαρμογής είναι οι απαιτήσεις των νέων επαγγελματιών στις οποίες ανταποκρίνεται η σπαρτική Montana της Mascar, μιας εταιρείας με έδρα τη Βιτσέντσα που ειδικεύεται σε αυτόν τον τύπο μηχανημάτων.

Montana_news_2021_3__1_

Βασίλης Σοφός

24
0

Η ιταλική φίρμα Mascar βάζει στην οικογένεια μηχανημάτων της τη νέα Montana, μια πνευματική σπαρτική για σιτηρά, σόγια, μηδική και μικρούς σπόρους, διαθέσιμη σε αναρτώμενη ή ρυμουλκούμενη έκδοση, στα μοντέλα 400, 450, 500 και 600, που αντιστοιχούν σε πλάτη σποράς που κυμαίνονται από 4 έως 6 μέτρα. Όλες οι εκδόσεις είναι διαθέσιμες είτε ως απλές σπαρτικές είτε ως μηχανήματα (Montana) και σποράς και λίπανσης (Montana F).



Εξοπλισμένη με τέσσερις διανομείς σπόρου

Για μια ιδανική δοσολογία των ποσοτήτων σπόρων η Montana είναι εξοπλισμένη με τέσσερις διανομείς και τέσσερις διαχύτες για ομοιόμορφη κατανομή σε όλο το πλάτος σποράς. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η μεγάλη χοάνη, η οποία εξυπηρετείται από μια μεγάλη και στιβαρή πλατφόρμα, η οποία εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία και πολύ καλή προσβασιμότητα, καθώς και ο συνεχής μετατροπέας χάρη στον οποίο η ρύθμιση της ποσότητας σποράς είναι πάντα ακριβής και γρήγορη.

Διαθέσιμη σε μηχανική και ηλεκτρική εκδοχή

Η σπαρτική Montana προσφέρεται από τη Mascar τόσο στη μηχανική έκδοση TL όσο και στην ηλεκτρική έκδοση VRT. Στην τελευταία περίπτωση, το σύστημα VRT αντικαθιστά τη μηχανική κίνηση των διανομέων του μηχανήματος μετατρέποντάς την σε ηλεκτρική και επιτρέποντας έτσι στον αυτόματο έλεγχο της δοσολογίας του προϊόντος να διανέμει τόσο σπόρους όσο και λίπασμα, πράγμα που συνεπάγεται, μεταξύ των κύριων πλεονεκτημάτων, μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα σποράς που σχετίζεται φυσικά με τη μείωση του χρόνου εργασίας.



Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν με μονάδα Isobus. Επομένως, θα είναι δυνατό το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του εξοπλισμού να επικοινωνεί με όλα τα τερματικά που είναι εγκατεστημένα στα τρακτέρ. Επομένως, το τερματικό Isobus του τρακτέρ θα λειτουργεί ως εικονικό τερματικό της σπαρτικής.

Χάρτες συνταγών κα διαχείριση της επικάλυψης

Το τρακτέρ που είναι εξοπλισμένο με σύστημα GPS για αυτόματη καθοδήγηση μπορεί να συνδεθεί με την Montana -εξοπλισμένη με το σύστημα ISOBUS VRT-, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν οι χάρτες συνταγών για τη βελτιστοποίηση των επιτόπιων εφαρμογών στο πεδίο και την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων.

Προαιρετικό σύστημα κλείστρου

Η Montana της Mascar είναι χωρισμένη σε τέσσερα τμήματα, καθένα από τα οποία με τη σειρά του εξυπηρετεί ένα τμήμα σποράς. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό, η σπαρτική της ιταλικής φίρμας μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα «κλειδώματος» τομέα, λειτουργία που, σε συνδυασμό με τη χρήση συνταγών χαρτών, μπορεί να αποκλείσει αυτόματα, ανά τέταρτο, τα τμήματα σποράς, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ή ακόμη και να εξαλειφθεί η επικάλυψη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία