BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Better 175: Eυέλικτο τρακτέρ των 175 «οικονομικών» ίππων από την BM Tractors

Για χάρη της ευελιξίας, το νέο Better 175, το οποίο παρουσιάστηκε στην EIMA 2021, διαθέτει ίσης διαμέτρου ελαστικά, ενώ το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει πολλές επιλογές για κίνηση τόσο των δύο όσο και των τεσσάρων τροχών.

BETTER-175-con-trinciatrice-2_copy

Βασίλης Σοφός

5556
3

Ένα τρακτέρ πολλαπλών χρήσεων 170 ίππων με πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά παρουσίασε η φίρμα BM Tractors, η οποία ανανέωσε την προσφορά της σε πολυχρηστικά μηχανήματα για γεωργικές, δασοκομικές και δημοτικές εφαρμογές. Ανάμεσα στα νέα προϊόντα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο βρίσκεται και το Better 175 isodiametric, το οποίο παρουσιάστηκε και στην Eima με το εντυπωσιακό λευκό βερνίκι.

Παραδοσιακά μοτέρ της FPT κάτω από το καπό

Κάτω από το τετράγωνης σχεδίασης καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 4,5 λίτρων FPT Stage V ρυθμισμένος να αποδίδει 170 ίππους. Η εξάτμιση βρίσκεται στην αριστερή πλευρά, δίπλα στη σκάλα πρόσβασης για την καμπίνα. Στο επίπεδο του συστήματος ψύξης, πρέπει να σημειωθεί η υιοθέτηση τόσο ενός φίλτρου που επιτρέπει τη μείωση της εισόδου σκόνης στο ψυγείο όσο και ενός αποτελεσματικού αντίστροφου ανεμιστήρα με αυτόματη ενεργοποίηση ή ελεγχόμενο από τον χειριστή.

Η μετάδοση

Η μετάδοση είναι υδροστατική με μηχανικές σχέσεις. Η αρχιτεκτονική του περιλαμβάνει μια κύρια αντλία που είναι υπεύθυνη για την κίνηση δύο υδραυλικών κινητήρων. Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προσφέρει έναν αρμονικό έλεγχο του οχήματος επιτρέποντας την αξιοποίηση της συνεχούς διαφοροποίησης σε κάθε τομέα εφαρμογής.



Το Better 175 έχει ένα άκαμπτο πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από χάλυβα, με ένα σημείο περιστροφής στον πίσω άξονα που επιτρέπει στον τελευταίο να ταλαντώνεται κατά 12,5 μοίρες σε σχέση με την ενσωματωμένη δομή. Αυτό επιτρέπει στο μηχάνημα να προσαρμόζεται συνεχώς στο προφίλ εδάφους, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση και αισθητή οδηγική άνεση για τον χειριστή. Επιπλέον, τόσο ο πίσω όσο και ο εμπρός άξονας συνδέονται απευθείας με τα αντίστοιχα ανυψωτικά, εξασφαλίζοντας στιβαρότητα και ακριβή εργασία των εργαλείων στο έδαφος. Το μεταξόνιο είναι 2.500 χιλιοστά, με μπλοκέ διαφορικό και στους δύο άξονες.

Ευελιξία και λειτουργικότητα τα ζητούμενα για την BM Tractors

Το σύστημα διεύθυνσης του τρακτέρ προσφέρει πολλές δυνατότητες οδήγησης: σύστημα διεύθυνσης στους δύο ή τέσσερις τροχούς, καθώς και λειτουργίες καβουριού. Η ευελιξία είναι εξαιρετική, λέει η εταιρεία. Το υδραυλικό σύστημα είναι έχει παροχή 80 λίτρα/λεπτο.



Το πίσω ανυψωτικό είναι αρκετά γενναιόδωρο με ικανότητα διαχείρισης 4.500 κιλών, ενώ το προαιρετικό μπροστινό ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα 2.500 κιλά. Δεδομένου ότι ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα πρακτικό και αποτελεσματικό σύστημα καθοδήγησης πίσω, η εργασία με κιτ στο πίσω ανυψωτικό -εξοπλισμένο με συσσωρευτές αζώτου- και ένα τρίτο έμβολο για να διασφαλιστεί η σωστή ανάρτηση της μονάδας διευκολύνεται αρκετά. Η ευελιξία του μηχανήματος ενισχύεται από την παρουσία δύο οπίσθιων PTO των 540 και 1.000 σ.α.λ. με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή, μαζί με το μπροστινό διαθέσιμο -κατόπιν παραγγελίας- μονής ταχύτητας περιστροφής στις 1.000 σ.α.λ.

Σημαντικές βελτιώσεις και στην καμπίνα

Σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα BM Tractors, η καμπίνα του νέου Better 175 δέχεται σημαντικές αναβαθμίσεις που αφορούν κυρίως στη διεπαφή χρήστη-μηχανήματος με την εισαγωγή προηγμένου ταμπλό και σύγχρονης οθόνης στην κονσόλα ελέγχου δίπλα στο χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών. Στην πραγματικότητα, η οθόνη στο υποβραχιόνιο είναι αρκετά μικρή, αλλά τα πολυάριθμα χαρακτηριστικά διασφαλίζουν την πλήρη διαχείριση των διαφόρων ρυθμίσεων λειτουργίας με ευκολία ακόμη και από λιγότερο έμπειρους χρήστες.



Το υπόλοιπο εσωτερικό της καμπίνας χαρακτηρίζεται από ένα αρκετά όμορφο στυλ σχεδιασμένο για να διευκολύνει την περιστροφή ολόκληρου του καθίσματος του οδηγού κατά 180 μοίρες, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πατώντας έναν μόνο μοχλό που βρίσκεται στη βάση του καθίσματος.

Σχόλια (3)
Προσθήκη σχολίου

19-03-2024 15:36Δημήτρης Τασσόπουλος

Πολυ ωραίο! Αν μπορει να γινει η εισαγωγη για την Ελλάδα και το κόστος αγορας???

Απάντηση

18-01-2022 22:48Βαγγέλης Γκαιτατζης

Συγχαρητήρια&ΜπραβΟοο...!!!.&Καλές Πωλήσεις&Δουλειές...!!!.

Απάντηση

18-01-2022 21:25Μάριος Μακρής

Τα ελαστικά του δεν είναι προσαρμοσμένα για τα ελληνικά δεδομένα...

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία