
Σύμφωνα με τη Nikkei Asia, η Kubota θα λανσάρει το πρώτο τρακτέρ κυψελών υδρογόνου σε τρία χρόνια από τώρα, τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και την αμερικανική αγορά. Η Kubota βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία ανάπτυξης τρακτέρ μεσαίων έως μεγάλων κυψελών υδρογόνου που κυμαίνονται από 50 έως 100 ίππους, ενώ, σύμφωνα με τη Η Nikkei Asia, αυτές οι κατηγορίες τρακτέρ αναμένεται να είναι περίπου 40% ακριβότερες από τις κορυφαίες εναλλακτικές, τα τρακτέρ των οποίων κινούνται με πετρέλαιο.
Η Kubota σχεδιάζει μάλιστα νωρίτερα να λανσάρει ένα πρωτότυπο τρακτέρ κυψελών το 2023. Σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οχήματα κυψελών υδρογόνου δεν έχουν την αντίστοιχη απήχηση στη μαζική αγορά αλλά ο γεωργικός εξοπλισμός απαιτεί πολύ περισσότερη ισχύ από τα επιβατικά αυτοκίνητα και οι κυψέλες τους επιτρέπουν να λειτουργούν περισσότερο χωρίς τον πρόσθετο όγκο αλλά και το κόστος που απαιτείται για την μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος αυτού του μεγέθους.
Αυτό, από την άλλη, δεν ακυρώνει την παρουσίαση -και επένδυση- της Kubota ηλεκτρικών τρακτέρ, όπως οι αντίπαλοί της. Έτσι, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει στην αγορά ηλεκτρικές εκδόσεις μικρών και μεσαίων μοντέλων.
Λέγεται, τέλος, ότι τα τρακτέρ και ο παρόμοιος εξοπλισμός τείνουν να χρησιμοποιούνται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, επομένως το υδρογόνο θα μπορούσε να παραδοθεί σε δεξαμενές απευθείας στους χειριστές τους αντί μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου Αυτό, με τη σειρά του, θα μπορούσε να επιτρέψει στις κυψέλες καυσίμου να συνταιριάξουν με τον αγροτικό εξοπλισμό πριν από άλλους τύπους οχημάτων.