BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Συμπαγές «αποτύπωμα» σε όλα τα επίπεδα για το νέο στενό Mistral 2 της Landini

Το «πολυάσχολο» μοντέλο της ιταλικής φίρμας φιλοξενεί πλέον έναν σύγχρονο κινητήρα Stage V της Kohler, έτσι γίνεται, πέρα από ευέλικτο και αποδοτικό, ακόμη πιο φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και προσιτό στα κόστη συντήρησης.

img_4

Βασίλης Σοφός

441
0

Το Landini Mistral2 ήταν ήδη ένα αποτελεσματικό, συμπαγές τρακτέρ σχεδιασμένο για μέγιστη ευελιξία αλλά χάρη στην πρόσφατη προσθήκη ενός κινητήρα Kohler Stage V το τρακτέρ γίνεται και πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Το Mistral 2, όπως αναφέρει η Landini, είναι εξίσου κατάλληλο για χρήση σε στενές καλλιέργειες, οπωρώνες, αμπελώνες και θερμοκήπια, για εφαρμογές με άνεση και οικονομία. 


Οι αριθμοί παίζουν το ρόλο τους

Το συμπαγές τρακτέρ έχει το χαμηλότερο ελάχιστο ύψος καπό στην κατηγορία του στα 1.230 χιλιοστά από το έδαφος στην έκδοση STD και 1.130 χιλιοστά στην έκδοση GE.Το μεταξόνιο των 1.790 χιλιοστών του Mistral 2 και η μειωμένη ακτίνα στροφής επιτρέπουν στο τρακτέρ να χρησιμοποιεί ολόκληρη την επιφάνεια του χωραφιού, γεγονός που μειώνει τον χρόνο εργασίας και την κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, οι νέοι κινητήρες Kohler KDI 1903 TCR των τρακτέρ με turbo aftercooler έχουν ισχύ 49 και 57 ίππων, με τη ροπή στα 180 και 200 Nm. Το σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR), ο καταλύτης οξείδωσης πετρελαίου (DOC) και το φίλτρο σωματιδίων (DPF) είναι εκεί φροντίζοντας για την πλήρη συμμόρφωση με τα προδιαγραφές Stage V.



Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου είναι αποτέλεσμα όχι μόνο του σύγχρονου κινητήρα αλλά και της λειτουργίας Engine Memo Switch που διαθέτει. Το συγκεκριμένο σύστημα απομνημονεύει και ανακαλεί τις στροφές του κινητήρα για μια συγκεκριμένη εργασία, απλοποιώντας μέσω της συγκεκριμένης αυτοματοποίησης τις λειτουργίες και κατ'επέκταση μειώνοντας την περιττή κατανάλωση καυσίμου. 


Μετάδοση και Υδραυλικά

Το Mistral 2 είναι εξοπλισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων της Landini, Speed Four, με τέσσερις συγχρονισμένες ταχύτητες και έως και τέσσερις σειρές, εάν προστεθεί η προαιρετική λειτουργία creeper. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει συγχρονισμένο μηχανικό μοχλό όπισθεν στο τιμόνι για εύκολη πρόσβαση. Το υδραυλικό σύστημα είναι εξοπλισμένο με δύο διαδοχικές αντλίες.

Η πίσω αντλία ανύψωσης και τα υδραυλικά έχουν παρέχουν 35 λίτρα/λεπτό και η αντλία διεύθυνσης έχει παροχή 20 λίτρα/λεπτό. Το σύστημα μπορεί να έχει έως και τρεις βαλβίδες: δύο τυπικές και μία πλωτή. Σημειωτέον ότι υπάρχουν δύο επιλογές ταχύτητας για το πίσω μηχανικό PTO, 540 και 540 E σ.α.λ. και μια συγχρονισμένη ταχύτητα εμπρός. 


Να σημειωθεί τέλος πως η Landini προσφέρει το Mistral 2 σε εκδόσεις πλατφόρμας και καμπίνας. Η καμπίνα ενσωματώνει εγκεκριμένο σύστημα προστασίας από πτώση (FOPS) με κωνικό παρμπρίζ, ενώ διαθέτει κλιματισμό και εμπρός/πίσω φώτα. Το σχήμα και το προφίλ της πλατφόρμας, από την άλλη, επιτρέπει την εύκολη λειτουργία μεταξύ των χαμηλότερων και στενότερων σειρών και ο εργονομικός σχεδιασμός της βοηθάει τους χειριστές να είναι πιο άνετοι.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία